je naivní domnívat se že někam zapíše VIN a vyjede ti 5 stran pravdivých informací...prodejci musí mlžit jinak bouranou mrdku nikdo nekoupí, proto se to ze země původu vyveze co nejdál
Mnoho "mrdek" se z Francie vůbec nevyváží....
Naposledy editováno 03.07.2018 07:30:21
1 reakcí na tento příspěvek HD z Francie vin info atp
ve F je podobný systém odebírání ORV po bouračkách jako u nás, stačí ostrá plechová hrana na pomačkaném plechu a policie odebere osvědčení....po doložení opravy se vydává bud nové nebo se staré vrací, a na export k neopraveným se vydává "FICHE ..... ", v překladu identifikační karta vozidla, známý a lehce padělatelný
/a také v ČR v minulosti masově padělaný/ cár papíru formátu A4 vydávaný francouzskou prefekturou...
Takže nevylučuji že moto bylo bourané, odebráno osvědčení, pak opravené a vydáno nové osvědčení-...a to by šlo z osvědčení vyčíst, pokud to nebylo tak že bylo vráceno to původní
navíc F osvědčení neobsahuje skoro nic, na rozdíl od německého, kde se zjistí počet dřívějších majitelů atd
Naposledy editováno 04.07.2018 15:11:24
tak ještě jednou: složka ke každému motocyklu obsahuje:certificat d´cession - odhláška, Declaratrion d´cession, d´achat, Recepise de déclaration d´achat, Accusé d´enregistrement - potvrz o změně majitele, a OBSAHUJE RAPPORT D´EXPERTISE!!!!!!!!!!! Tedy zpravu oxperta o stavu vozidla resp poškozených dílů viz níže. +- toto je v každé složce k havarovanému vozidlu, samozřejmě kompletní složku dává ve F k vozidlu jen málokdo, ale disponuje jí...
Na export se žádnej fiche nevydává, normálně se ohdlásí původní originální TP! Fiche se v současnosti vydává pouze při ztrátě TP společně s deklarací o ztrátě/krádeži. Žádné nové osvědčení už se asi 10let nevydává!