Koupil jsem Hondu cb 750 sevenfifty,dovezenou z německa, s německým tp. Původně mi bylo nabídnuto prodávajícím, že mi dovozovou technickou udělá v místě jeho bydliště (ČR) s tím že ví, že u této hondy od února roku 1997 není třeba dělat ztotožnění (je zavedená v systému.), už jich takto dovezl mnoho a ztotožnění nepotřeboval. Rozhodl jsem se přesto udělat dovozovou technickou v místě mého bydliště,
Důvody:
1)Majitel zdejší stk se vyjádřil, že u německých tp není problém dohledat všechny potřebné informace
2) Měl jsem zato, že pokud na jedné stk mají přístup do technických údajů od určitého roku (z nějakého dostupného registru výrobce), mají to i jinde.
3) Chtěl jsem předejít tomu, že zdější neochotná úřednice na mě vyrukuje s tím, že v papírech od technické z druhého konce republiky něco chybí a požene mě zpět 200 km, abych zajistil, co je jí libo.
A tak se ptám:
Víte někdo skutečně vyjímce pro tento motocykl od tohoto roku výroby (Honda cb 750 F2 1998)?
Jsou obecně nějaké vyjímky co se ztotožnění týče?
Jaké jste měli zkušenosti při dovozu moto z německa?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztotožnění při dovozové technické
Bludevil píše: jó to jsem si myslel taky, než jsem dotáhl US vozidlo, které pár let jezdilo ve Švédsku. Peklo na zemi ho tady dostat na papíry...
No oni maji ti urednici ty predpisy tak trosku na haku :) ale zas pak clovek nemusi mit tak cerne svedomi kdyz si s takovym problemem "poradi" tak trochu ne uplne podle predpisu - ja letos prihlasoval motorku ze sedumdesatek dotazenou z USA, me o tom nemusis vypravet
Ale jsem rad, ze u vas na nadrazi je svet jeste v poradku a kupi se poradne stroje, musim se nekdy stavit na vizitu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztotožnění při dovozové technické
dávám sem odkaz na stránku MDCR, kde je mimo jiné informace o způsobu tisku technických průkazů...je to adresováno především zástupcům výrobců pro čr,. kteří vydávají k prodávaným autům a motorkám čisté technické průkazy....
http://www.mdcr.cz/D...ani-vozidel/Metodiky (Aktualizovaná informace o novém způsobu tisku technických průkazů )
( to znamená, že když se má něco "tisknout" do technického průkazu, je to povinný údaj? Já ty základní zákony znám a nevím o žádném, který by tyto informace obsahoval....)
doporučuji i další bestsellery na pokračování, například informace MCR o způsobu, jak zapsat tažné zařízení ( samozřejmě bez jakékoliv opory v zákoně) jak zapsat kola a nejnovějším bonbonkem je dopis, že se musí zapisovat podložky pod kola auta, která mění rozchod náprav....u posledních modelů koncernových aut totiž začínají autorizované servisy montovat na zimu zimní pneumatiky na užších ráfcích, pod které pak dávají rozšiřovací podložky / kvůli jízdním vlastnostem/...tento trend k nám přichází z německa...a ty podložky které jsou tam 4 měsíce se prý budu zapisovat...je to k blití, taková pravidla a takové nesmyslné "zapisování" nemá v EU obdoby. V zákonech NIC nenajdete.
Závěrem chci jen poukázat na zásadní problém který v ČR vzniká....podle české ÚSTAVY lze jakékoliv povinnosti občanům ukládat pouze na základě zákona...Pokud neexistuje zákonná úprava a ministerský úředník mnoho let ukládá českým občanům nepřímo prostřednictvím STK nebo úřadů různé povinnosti jen jakousi instrukcí nebo dopisem, jde o zhoubnou protiprávní zvůli která nemá v právních státech vyspělé Evropy obdoby...Úředník MDCR nemá žádní zákonné oprávnění vydávat jakékoliv pokyny obcím a městům nad rámec toho co je upraveno zákonem...a už vůbec žádné oprávnění bez zákonného zmocnění ukládat povinnosti občanům....
První vlaštovkou je poslanecký návrh nového poslance černohorského, aby MDCR nemohlo "úkolovat" občany prostřednictvím instrukcí pro STK, které se každých 5 měsíců mění, ale aby postupy při technické prohlídce a technické kontrole muselo jednoznačně upravit vyhláškou....Dnes se o tom v hospodářském výboru jedná a pokud návrh projde do zákona mají motoristé napůl vyhráno...
Naposledy editováno 28.06.2018 07:43:14
assassin píše: No oni maji ti urednici ty predpisy tak trosku na haku :) ale zas pak clovek nemusi mit tak cerne svedomi kdyz si s takovym problemem "poradi" tak trochu ne uplne podle predpisu - ja letos prihlasoval motorku ze sedumdesatek dotazenou z USA, me o tom nemusis vypravet
Ale jsem rad, ze u vas na nadrazi je svet jeste v poradku a kupi se poradne stroje, musim se nekdy stavit na vizitu
Nic k tomu neříkám jak se vůz k papírům dostal. Prostě je má...
A na nádraží se stavit musíš. Zejména pokud si myslíš, že porozumíš nastavení automatického sytiče a blokaci otevírání hlavních klapek na karbeci Rochesteru Quadrajet na Corvettě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 1 | 6.5.2024 v 06:12 krokoš |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |