globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
9.6.2018 v 08:47
Chtěl bych se s Vámi o něco podělit. Než mě začnete odsuzovat, čtěte prosím.... Asi před rokem jsem hnal z práce a bylo dost vedro. Najednou motorka začala postupně slábnout až jsem při dojezdech ke křižovatce přestal cítit odpor motoru, kompresi. Myslel jsem že mám podpálené ventily. V servisu po rozebrání řekli že ventily těsní a vůle jsou ok.
Nechali přeměřit válec a přišli stím že kroužky nevypadají přichycené ale válec je vyběhaný. To mě dorazilo a začal jsem beznadějně shánět válec a písty. Sehnal jsem levně ale po novém přeměření řekli že jsou ještě horší jak ten můj válec. Naštěstí se mě povedlo to vrátit kupci. Řekli že zbývá poslední varianta zkusit dát nové kroužky nebo Nikasil, tak jsem zvolil první levnější variantu, kroužky za pouhých 5tis. . Nebudu psát ostatní ceny jako těsnění pod válec, hlavu, práce atd. ale ranec. Po dokončení se nějaká ta komprese vrátila ale žádná sláva, asi jako bych přesedlal na pětistovku a míň. Už jsem se pomalu smiřoval stím že takhle hold budu muset jezdit protože ani najetí tisíce kilometrů moc nepomohlo, ropzhodl jsem se vyzkoušet něco jako Lubrifilm, něco do oleje. Těchto výrobků existuje spousta např. Metabond, různé plechovky pod názvem Doktor motor atd. nepoužitelné většinou pro motorku, protože obsahují keramiku a klouže pak spojka. Nebo obsahují Chlor a ten ničí motor. Nakonec jsem mezi spousty výrobků vybral REWITEC Powershot S. Horší je že se člověk nikde moc nedočte jestli je to dobrý a videa také moc nejsou, tak jsem se nechal ukecat texty. Kde nejslibněji vypadala věta že...výrobek REWITEC dokáže obnovit výkon motoru a tlak oleje na původní hodnoty. Navíc byl tento přípravek přímo určen pro motorky s mokrou spojkou. Říkám si to pětikilo mě nezabije, už stála daleko víc, už nemám co ztratit . Když to přišlo říkám si musím vytáhnout 60ml oleje a nahradit ho tímto. Nakonec jsem zjistil že mám risku kousek nad půlkou, takže v pohodě, bez odebrání. Ten Rewitec vypadal jak vyjetej volej. Říkal jsem si jestli mě ty ku.. neposlali vyjetej volej za pětikilo tak ať si mě nepřejou. Zahřál jsem motorku, toto protřepal a nalil to tam. Nechal jí na volnoběh asi 10minut. Pak jsem jel 10Km pro benzín. Nejdřív mě přišlo že jde řazení trochu víc ztuha, pak se to srovnalo. Zatím beze změny, během cesty zpět asi v půlce cesty jsem si najednou uvědomil že skoro neslyším motor. Musel jsem si otevřít helmu abych ho slyšel. Když jsem dojel, hodil na stojan, chodím a poslouchám a musel jsem se smát, jak má najednou až skoro trapně tichej chod. Motor měl zvuk jak tichá babeta a bylo slyšet jen tikání ventilů a bublání z koncovky, berte to s nadhledem. To byl první efekt. Dalšíma jízdama jsem jezdil spíš v klidu ale začal jsem pociťovat zesílení tlaku. Během stovky(Km/h) motor začal tak správně jakoby drnčet a ne jako předtím jak skůtr bez síly. Dostávám se do finále. Olej mám hned pod spodní riskou,měřeno na stojanu, takže v pohodě. Nyní mám najeto kolem sto kilometrů a dostavuje se jedna zajímavost, předtím když jsem to prohnal nebo víc vytáčel, pomalu se spíš vytrácela komprese a když bylo horko nechtělo se jí taky moc, nyní čím víc to roztancuju tím víc hned zesílí komprese, asi jako by se to buď vyhlazovalo nebo něčím potahovalo, nevím, ale asi to potřebuje teplo a tření. Teď když dojíždím ke křižovatce na pětku a pustím plyn, cítím jak mě protitlak motoru rve ruce do řidítek, to mě kdysi štvalo že z toho bolej ruce, nyní se na to těším protože cejtím jak stoupá komprese. Ostaní kvalty taky super, jak to roztahuju, mám skoro problém udržet řidítka, fakt mazec. Předtím když jsem cestou z práce dojížděl k baráku a dával kvalty dolů jelo to stále dál a dál jak skůtr. Nyní už stačí jet na pětku a pustit plyn a je to jako když zmáčknu brzdu. Tak jo, díky za pozornost a pokud k tomu budete chtít napsat svou zkušenost tak klidně, jen bych chtěl říct že toto píšu pro ty co by měli podobnej problém a byly v beznaději jako já. Teď se mě moje kočka vrací zpět a jsem za to rád. Kompletní Revitalizace by měla být ukončena po ujetí 1500Km. Pak se má dát nový olej. Nano povlak by měl vydržet asi sto tisíc nebo kolik tam psali. Pak doporučujou opakovat, ale tou dobou už tady nebudu ps olej měním po 2500Km dřív Motul nyní Bel-Ray, neklouže po něm spojka. Nechci tomu výrobku dělat reklamu, nemám za to nic, ale třeba to někomu pomůže se stejným nebo jiným problémem. Jinak dělaj to i do auta. Stojí litr, ale ten jsem nezkoušel takže nevím.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 17:58 | Nahoru | #91
mito7> Fanouš (jednobod) bez zázraku v oleji

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 19:02 | Nahoru | #92
kilix> Já už fakt nevím co stím je. Raději se snažím jezdit do 4tis a na rovince na pětku do 5tis. Když bych tomu dal od jedničky každej kvalt k červenýmu, cítím pak úbytek síli. Fakt nevim jestli se přichytávaj kroužky nebo jsou vyhřátý pružiny a pak se postupně nepatrně srovnaj (odpočinou). Třeba jsou i prasklí, ale to bych asi poznal i když už jsem o podobném případu slyšel. Ten servis nebyl nic extra, ale byl nejblíž a za práci moc nechtěl. Třeba když jsem chtěl zkontrolovat a zabrousit ventily, řekli že do hlavy něco nalili a nezmizelo to, tak je nechali a jen pak prohodily dvě podložky. Já si myslim že by neprotekli i s špatnejma pružinama. Když dali nové kroužky, také nevim jestli pořádně vyčistili drážky. Dřív mě stačilo ke křižovatce podřazovat a nemusel jsem brzdit. Taky mě napadlo, jestli nemůže být někde povyjetý simering a netahá to třeba pod písty falešnej vzduch. (odvětrání skříně) Nebo něco ucpaného u odvětrání. Asi mě pak nezbude nic jiného než to dát jinam a nechat vše zkontrolovat a rozhodit hlavu a válec. Za rozhození motoru už bych se asi nedoplatil a mohl rovnou shánět jiný. Jinak tento celí problém začal před servisem, kdy mě připadalo že už to moc nejede, tak jsem každej kvalt roztáhl abych to pročistil, až najednou jak když tam něco uteče a tlak byl v háji. Nic nebylo slyšet, jen to rázem za kilometr ztratilo prudce sílu. Kroužky snad připečený nebyly, ventili podpálený snad taky ne, ale venku je neměli, hlava snad prasklá taky ne, válce čistý. Co dali nové kroužky zlepšilo se to ale už ne natolik. Ta záhadná srajda mě dodala pocit že se to zlepšilo, ale stačí tomu trochu dát a jsem zase v háji. Olej měním každej rok a udržuju nad půlkou.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 19:06 | Nahoru | #93
to je mi lito, ze to ten nanozazrak neopravil... ale tak torchu jsem to cekal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 20:15 | Nahoru | #94
Menhir> Kolik má najeto? Ale s tímto škodováckým motorem nebyl nikdy problém - např. olej vůbec nežere. Myšleno OHV. V každém případě používáním bishopa klesla spotřeba oleje z 0,5 l/1000 km při koupi (140 000 km) na současných (257 000 km) méně než 0,1 l/1000 km. A to je tento motor spotřebou oleje vyhlášený.

Naposledy editováno 19.11.2018 20:18:19

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 20:17 | Nahoru | #95
.

Naposledy editováno 19.11.2018 20:17:57

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

19.11.2018 v 20:50 | Nahoru | #96
BextrH> jak jsi zjistil, ze pri zahrati ztraci motor kompresi? Jestli se problem pri jizde do prvni pulky otacek neprojevuje, a motor neni hlucny, hledal bych pricinu jinde nez v mechanice motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

20.11.2018 v 23:04 | Nahoru | #97

mito7 píše: Menhir> Kolik má najeto? Ale s tímto škodováckým motorem nebyl nikdy problém - např. olej vůbec nežere. Myšleno OHV. V každém případě používáním bishopa klesla spotřeba oleje z 0,5 l/1000 km při koupi (140 000 km) na současných (257 000 km) méně než 0,1 l/1000 km. A to je tento motor spotřebou oleje vyhlášený.

Nevím,ale proti zbytku bude jako nový No, moc nechápu proč to tam leješ, podle toho co tady píšeš tak nejsi žádný ocas,podle mě to funguje maximálně tak na zvýšení viskozity oleje,fakt si nedokážu představit jak se natavuje materiál na opotřebené místa za chodu motoru navíc pod mazacím filmem?

2 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

20.11.2018 v 23:19 | Nahoru | #98
Jsem rád, že jste to vzali konečně s normálním lidským přístupem a snažíte se poradit. Opravdu jsem myslel že to pomohlo, protože v určitém období šla síla dost nahoru a vracela se mě stará dobrá kawa. Nevím jak dobře tenhle model znáte, ale v dobách kdy byla v cajku tak mě kolikrát i skoro vadilo, že když pustím plyn, začne mě hodně tlačit do řidítek a kolikrát z toho docela boleli ruce, na všechny kvalty mívala obrovskou sílu a stále plno rezervy a ten motor byl vybracema opravdu cítit, člověk věděl že pojede stovkou za autem na pětku a jen trochu přidá a v pohodě předjede, bez nějakého podřazování a vytáčení. Nyní žádná sláva. Někdy mě připadá že už se ten výkon nevrací. Není to o zahřátém nebo studeném motoru. Prostě dokud jezdím v klidu tak v pohodě, ale jak kvalty pořádně roztahám, dojedu pak do vesnice už skoro jak skůtr bez odporu na rychlostech. Dřív když jsem jel 160 a dojížděl k vesnici, pustil jsem plyn a cítil jak mě to začlo prudce kompresí zpomalovat a tlačit do řidítek. Fakt nevím kde je chyba. Jen mě ještě trápí, když nastartuju, ohřeju a pak odjíždím, slyším z motoru jakoby kovoví kladívkový zvuk. Než mě vyměnili oba napínáky, tak to nedělalo, jen to dělalo jakoby škubání motoru než se ohřál. Tento jev už není, ale zase ten zvuk přibyl. Jestli to dělá ventil jak proházeli podložky, ale ty docela v pohodě jen tikaj. Tak mě napadl rozvoďák, jestli nemůže být blbě o zub, nebo vytahanej. Několik lidí už mě řeklo že motorce dávaj a nešetří ji, každej kvalt až do červenýho a nic podobnýho je nikdy netrápilo. Napadla mě myšlenka, někde jsem viděl že dělaj, že napojej nějakej tlak místo svíčky a pak pozorujou kudy to začne utíkat, jestli u ventilů, nebo přes kroužky olejem. Já už fakt nevím, napadaj mě jedině ty pružiny, sehnat jiný a vyměnit je, popřípadě zabrousit ventily, ale sundat hlava, rovná se zase dva a půl za těsnění pod hlavu a ty pružiny, to bude taky ranec.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.11.2018 v 07:03 | Nahoru | #99
Ešte by bolo dobre, keby si aj reálne čítal čo ti tu ľudia píšu.
Ale keď ťa napadajú jedine tie pružiny, tak si ich teda vymeň, no.
A nezabudni tu potom napísať ďalší príbeh o ničom a potom vymeň trebárs sviečky, alebo plynové lanko, prípadne po dlhej úvahe nalej keramizér.

Naposledy editováno 21.11.2018 07:05:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.11.2018 v 07:24 | Nahoru | #100

Menhir píše: Nevím,ale proti zbytku bude jako nový No, moc nechápu proč to tam leješ, podle toho co tady píšeš tak nejsi žádný ocas,podle mě to funguje maximálně tak na zvýšení viskozity oleje,fakt si nedokážu představit jak se natavuje materiál na opotřebené místa za chodu motoru navíc pod mazacím filmem?


Nikde se nic nenatavuje, motor je dokonale čistý a má nízkou spotřebu oleje, to je podstatné zlepšení a proto to používám již asi 15 let k plné spokojenosti ve všech vozidlech.
U toho Favorita máš lambdu mimo rozsah, je to chudý, proto tam nejsou CO. Správně by to nemělo projít na emisích.

Naposledy editováno 21.11.2018 11:59:33

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.11.2018 v 07:31 | Nahoru | #101
BextrH> neklouže ti jenom spojka..?

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.11.2018 v 17:54 | Nahoru | #102
Muj tip - problem v karburatorech nebo prirubach. Nevrtal se v tom nekdo? ZR7 ma ruzny dily ve vnejsich (1 a 4) a vnitrnich (2 a 3) karbcich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.11.2018 v 23:41 | Nahoru | #103
mito7> Nevím, v reklamě píšou že se to má aktivovat na opotřebených místech větším třením a tím vyšší teplotou a tam tvořit keramické povrchy,já bych řekl že dnes do motoru moc oleje nedoleješ i bez bishopa a když už, tak podle mě je to hlavě únik přes ucpávky turba anebo špatně funkční odlučovač olejové mlhy z motoru,tam si ale zlepšení díky meducíně přidané do oleje taky moc vysvětlit neumím P.s.Lambda na volnoběh nemá na zelenou známku vliv.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

21.11.2018 v 23:53 | Nahoru | #104
BextrH>

Není to o zahřátém nebo studeném motoru. Prostě dokud jezdím v klidu tak v pohodě, ale jak kvalty pořádně roztahám

Co myslíš že se děje s díly motoru když to pořádně roztaháš?Už jsi viděl svítit třeba turbo,v autě to na místě moc neuděláš ale přál bych ti vidět motor na brzdě...

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.11.2018 v 00:26 | Nahoru | #105
menhir: opotrebena mista maji vetsi vuli , takze kde by se tam vzalo vetsi treni? ale to je jen takova recnicka otazka, tak nejak tusim, ze o tom jak funguje motor neco vis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.11.2018 v 07:35 | Nahoru | #106

Menhir píše: mito7> Nevím, v reklamě píšou že se to má aktivovat na opotřebených místech větším třením a tím vyšší teplotou a tam tvořit keramické povrchy,já bych řekl že dnes do motoru moc oleje nedoleješ i bez bishopa a když už, tak podle mě je to hlavě únik přes ucpávky turba anebo špatně funkční odlučovač olejové mlhy z motoru,tam si ale zlepšení díky meducíně přidané do oleje taky moc vysvětlit neumím P.s.Lambda na volnoběh nemá na zelenou známku vliv.


Nikdy jsem se nezmiňoval o keramickém povrchu. Naopak dnešní motory jsou dokonce záměrně konstruované tak, aby spotřebu oleje vykazovaly a ten musel být doléván a "obnovován" i během prodlouženého intervalu výměny. Doba, kdy motor nespotřeboval mezi výměnou oleje nic už je dávno pryč.
A jaké hodnoty to má při zvýšených otáčkách?

Naposledy editováno 22.11.2018 07:36:08

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

22.11.2018 v 20:17 | Nahoru | #107
mito7> tak tohle bych prosil podlozit nejakym zdrojem informaci

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

23.11.2018 v 10:05 | Nahoru | #108

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

23.11.2018 v 21:46 | Nahoru | #109
mito7>

Naopak dnešní motory jsou dokonce záměrně konstruované tak, aby spotřebu oleje vykazovaly a ten musel být doléván a "obnovován"

Wow, a cpou tam přesně vypočítané kurvítka, třeba zeslabují ložiska turba na 221003 +-2 km co?Ještě že existuje svět kde je vše v pořádku(www.panda a bishops)
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist