paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
4.6.2018 v 04:53
Motorka mi včera upadla ze stojanku, koukam na to a nevím čím ani začít. Nezná někdo nějakého odborníka, co mi to za hubičku vyklepe,povaří plasty, abych mohl za týden zas jezdit a dokončit aspoň plánovaně sezonu.





Naposledy editováno 12.06.2018 21:06:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 00:38 | Nahoru | #1
kizdnoH> Třeba jsem si tu hranu v minulosti někdy jednou líznul a vubec o tom nevím . Byl tu zminěn jen dosavadní styl mnou dosaženeho jezdeckeho umění, názor, jestli je bravurni, nebo ne přenecham rad ostatnim... koukalum atd.. Jezdim podle nalady, každej se někdy utrhne a pořadně si zatahá konec koncu vod toho to je. Každej někdy uděla kiks a i popř. slítne.

Na zmiñované Dubé - ten usek je ultra nebezpečnej a proto ho mam tak rad. Hodně se tam v točkach přemlouvaš se strachem - viditelnost před VS rychlost. . . . Nehoda za zatačkou vylitej chladič a znamy se tam nehorazně rozsekal a věř, že takovych tam bylo. Nedavno jel předemnou borec na Suze, koukal jsem na něj celou Dubou - zatačky flakal, vesnice ujižděl, nakonec jsem tu ránu při opalovani na lavičce slyšel tak na 7km bylo to jak hrom + lamani plastu. Když jsem vyjel na konci posledni vesnice před Liběchovem Suza do třičtvrtě napasovana pod zadkem auta + pán zrušenej. Udivil mne pupkatý pan s doutnikem a podvalem, co vrak zahákoval a po zemi jen tak vytahl nahoru.

Při častych vyletech tam naraziš i na mnohem větši zajimavosti, je to doslova magicke místo, tady tomu říkáme "Tam Na Druhé Straně". Tím jsem chtél říct, že poučeni je dost jak z dohledu, tak z vlastní kůže i operačního sálu.

Vždycky jsem se snažil na rozdil od ostatnich aut a motorek neohrožovat pravě nikoho. Jedina nevyhnutelna situace spočiva v dohaněni auta a pokus ho přejet na přehlednějšim useku i za apeksem na brzdach ve smyku, abych se snim nemusel pak v zatačkach mrdat....pokud se mi tam zjevi nějaky ultra rychly motorkař snažim se mu tedy dát prostor a zákrok provedst co možna nejrychleji .Pokud to vyznělo nějak idiotsky opak je pravdou a mnozí mne denno denně ohrožuji v proti mnohem huře, tohle je už extrem a většinou se snažim také zůstat v pruhu vlastním, někdy přišlo už i na trávu.

To vyjižděni ze... po zádech, když je všude volno je fakt bezvadnej pocit, hlavně když při tom vezmeš nějakeho motorkaře, co si myslí . Konec koncu na vyjezdu maš dle přiruček TwistOfTheWrist, ChceteJezditJakoValentino při narovnavani kotlit totalplnej co ze sebe motor vydá. Netvrdim, že je to denní chleba, ale občas se to povede .

Plynulej, bezpečnej naklon je věc skvělá, pokud tě na silnici každou minitu něco na životě neohrožuje. A věř tomu, že v nějaký DenBlbec se to za sebou hezky všechno sejde a otom, jestli mezi náma zustaneš rozhoduje věc jediná - jak rychle v náklonu dokážeš změnit směr jízdy a to neni z moji hlavy. Tudiš nejezdim total rozhrkaný jen tak pro nic za nic, mnohokrát mi to už zachránilo kůži , to že je to občas při krásné čisté silnici na škodu nepopírám, ale vážně bych si nad tím lámal hlavu až na okruhu.

Při tom tahani ze škarpy jsem uchem zaslechl, že někdo z pánů vlastní RR s elektronickým podvozkem a vuvec necejti kontakt s vozovkou.
Tos byl teda ty ?
Chtěl jsem do něj jít taky, jenže mě pravě tohle odrazuje - ve članku psali, že je ten podvozek tak bezvadnej, že ho nechavaji i některe zavodni týmy v serii, tak kde je pravda ?

Dost lidi v 015 přechazelo na R1, jenže brambor bylo doposud seriově nejlepe vybavene zavodni nařadi vůbec, navíc velice pohodlné. b

Co se toho potrestani tyče.
Rozsypane barevne fufniky jsou jedna věc, ale davat moto skrz zimu dokupy + měsíc oprav v létě vuči nečekaným zavadam v provozu + mrtě času km a benzínu promrhaného při zdlouhavém nastavování podvozku. A nakonec to po cca 1500 sešrotuješ na totálku , to už nasere .

Osobně jsem vstal, ukázal palec nahoru na auta, šel si v klidu sebrat stroj, jenže jsem ho vubec nikde nemohl najít. Potom jsem se nestačil divit, co jsem z toho vytvořil .

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 07:55 | Nahoru | #2
KapitanMasakr> No... Je to na delší diskusi a případně výměnu názorů, o čem vlastně to ježdění na okreskách je. Každopádně pokud máš při ježdění na silnici strach, je něco špatně. Na motorku se sedá s respektem, ale strach na ní nepatří.
JJ... O DDC jsem u toho mluvil. Ten podvozek není dokonalý a pro lidi, kteří se snaží "číst" chování motorky je tak nějak na hovno... Zvykám si na změny motorky rychle, ale tohle mi i po výměně gum, abych měl gumy co fakt znám, občas přijde tak nějak divný. Při řešení s pár lidmi co na DDC přešli jsem se prostě rohod to neřešit a jezdit, všichni na to máme stejný názor. Třeba si zvyknu. Každopádně se nerad válím a tak nemám RR, ale jen R. Opět je to ale na delší povídání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 623 Včera v 23:06 Ariete
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37


TOPlist