paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
4.6.2018 v 04:53
Motorka mi včera upadla ze stojanku, koukam na to a nevím čím ani začít. Nezná někdo nějakého odborníka, co mi to za hubičku vyklepe,povaří plasty, abych mohl za týden zas jezdit a dokončit aspoň plánovaně sezonu.





Naposledy editováno 12.06.2018 21:06:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 14:21 | Nahoru | #1
KapitanMasakr> A k tý rychlosti... Znám spoustu lidí co na tom sedí bez hnutí, jak vosa na bombóně, neřeší nic a jezdí hodně rychle. Ale ani u jednoho z nich jsem neviděl, aby měli nesjetou gumu do hrany a lítali 200 po zádech jen proto, že to jejich motorka umí... Plynulost a bezpečnej náklon jsou základ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 00:38 | Nahoru | #2
kizdnoH> Třeba jsem si tu hranu v minulosti někdy jednou líznul a vubec o tom nevím . Byl tu zminěn jen dosavadní styl mnou dosaženeho jezdeckeho umění, názor, jestli je bravurni, nebo ne přenecham rad ostatnim... koukalum atd.. Jezdim podle nalady, každej se někdy utrhne a pořadně si zatahá konec koncu vod toho to je. Každej někdy uděla kiks a i popř. slítne.

Na zmiñované Dubé - ten usek je ultra nebezpečnej a proto ho mam tak rad. Hodně se tam v točkach přemlouvaš se strachem - viditelnost před VS rychlost. . . . Nehoda za zatačkou vylitej chladič a znamy se tam nehorazně rozsekal a věř, že takovych tam bylo. Nedavno jel předemnou borec na Suze, koukal jsem na něj celou Dubou - zatačky flakal, vesnice ujižděl, nakonec jsem tu ránu při opalovani na lavičce slyšel tak na 7km bylo to jak hrom + lamani plastu. Když jsem vyjel na konci posledni vesnice před Liběchovem Suza do třičtvrtě napasovana pod zadkem auta + pán zrušenej. Udivil mne pupkatý pan s doutnikem a podvalem, co vrak zahákoval a po zemi jen tak vytahl nahoru.

Při častych vyletech tam naraziš i na mnohem větši zajimavosti, je to doslova magicke místo, tady tomu říkáme "Tam Na Druhé Straně". Tím jsem chtél říct, že poučeni je dost jak z dohledu, tak z vlastní kůže i operačního sálu.

Vždycky jsem se snažil na rozdil od ostatnich aut a motorek neohrožovat pravě nikoho. Jedina nevyhnutelna situace spočiva v dohaněni auta a pokus ho přejet na přehlednějšim useku i za apeksem na brzdach ve smyku, abych se snim nemusel pak v zatačkach mrdat....pokud se mi tam zjevi nějaky ultra rychly motorkař snažim se mu tedy dát prostor a zákrok provedst co možna nejrychleji .Pokud to vyznělo nějak idiotsky opak je pravdou a mnozí mne denno denně ohrožuji v proti mnohem huře, tohle je už extrem a většinou se snažim také zůstat v pruhu vlastním, někdy přišlo už i na trávu.

To vyjižděni ze... po zádech, když je všude volno je fakt bezvadnej pocit, hlavně když při tom vezmeš nějakeho motorkaře, co si myslí . Konec koncu na vyjezdu maš dle přiruček TwistOfTheWrist, ChceteJezditJakoValentino při narovnavani kotlit totalplnej co ze sebe motor vydá. Netvrdim, že je to denní chleba, ale občas se to povede .

Plynulej, bezpečnej naklon je věc skvělá, pokud tě na silnici každou minitu něco na životě neohrožuje. A věř tomu, že v nějaký DenBlbec se to za sebou hezky všechno sejde a otom, jestli mezi náma zustaneš rozhoduje věc jediná - jak rychle v náklonu dokážeš změnit směr jízdy a to neni z moji hlavy. Tudiš nejezdim total rozhrkaný jen tak pro nic za nic, mnohokrát mi to už zachránilo kůži , to že je to občas při krásné čisté silnici na škodu nepopírám, ale vážně bych si nad tím lámal hlavu až na okruhu.

Při tom tahani ze škarpy jsem uchem zaslechl, že někdo z pánů vlastní RR s elektronickým podvozkem a vuvec necejti kontakt s vozovkou.
Tos byl teda ty ?
Chtěl jsem do něj jít taky, jenže mě pravě tohle odrazuje - ve članku psali, že je ten podvozek tak bezvadnej, že ho nechavaji i některe zavodni týmy v serii, tak kde je pravda ?

Dost lidi v 015 přechazelo na R1, jenže brambor bylo doposud seriově nejlepe vybavene zavodni nařadi vůbec, navíc velice pohodlné. b

Co se toho potrestani tyče.
Rozsypane barevne fufniky jsou jedna věc, ale davat moto skrz zimu dokupy + měsíc oprav v létě vuči nečekaným zavadam v provozu + mrtě času km a benzínu promrhaného při zdlouhavém nastavování podvozku. A nakonec to po cca 1500 sešrotuješ na totálku , to už nasere .

Osobně jsem vstal, ukázal palec nahoru na auta, šel si v klidu sebrat stroj, jenže jsem ho vubec nikde nemohl najít. Potom jsem se nestačil divit, co jsem z toho vytvořil .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37


TOPlist