Moje hlavní požadavky:
- cena ojetiny tak 50-60tis., v případě zajímavých kusů mě nějaká ta tisícovka navíc nezabije
- rozumná spolehlivost (když se k ní člověk bude chovat slušně) i jakž takž servisní náklady (aby člověk neskončil s exkluzivní mašinou a pak se kvůli nějaké blbosti nedoplatil)
- co možná nejlepší ovladatelnost (raději hravý stroj, než raketu)
- do budoucna nějaký ten přebytek výkonu, ale ideálně až nahoře, v nižších otáčkách bych ocenil kliďase...resp. nějaký ten kompromis.
- pohodlná pozice za řídítky. Žádné velké hrbení (v tomhle se mi líbí cesťáky, ale raději bych něco lehčího a obratnějšího...beztak to mám jen na krátké výlety).
Předem díky za rady a postřehy ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první moto (hornet + alternativy)
Pan Kája - klidne si nejakou rozpočtovka od Japonské čtyřky kup, chybu neudělás...min v tom, že se na to dobře shánějí ND...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první moto (hornet + alternativy)
2stroke píše: kaptcha> srovnavas jabka s hruškama...to je asi snad naprosto jasné, ze 2v 5ti baba pojede v nižších otáčkách lépe než 4v šestka...jo kdyby ta šestka byl starý 8ventil, ale šestnáctku prostě musíš točit...jinak proto je nejlepší koupit rovnou litr : )))...
Pan Kája - klidne si nejakou rozpočtovka od Japonské čtyřky kup, chybu neudělás...min v tom, že se na to dobře shánějí ND...
Těch osm ventilů byl přesně důvod, proč jsem koupil staré XJčko od Yamahy. Vybíral jsem mezi banditama, fazerama a podobně. Potom jsem zahlédl inzerát na XJ600 v pěkném stavu. Zajel jsem se jen tak nezávazně podívat, ale potom, co jsem se projel a vrátil se s úsměvem pod helmou, tak už jsem skládal zálohu Sice má "jen" 45kW, ale na rozdíl od šestek, na kterých jsem seděl, ten vzduchem chlazený osmiventil u xjčka tahá už od tří tisíc otáček. On totiž ten motor má sice papírově nižší výkon, než Bandit, Fazer, CBF i CBR, ale má větší krouťák a maximální výkon začíná u něj o pár tisíc otáček dřív, což je znát. To jsem ale vše zjistil až časem, při koupi to bylo jen o tom pocitu. Mělo to nevýhodu, že mě nic nenutilo to točit a když jsem chtěl někde pořádně vyrazit, zdála se mi motorka nějaká slabá. No aby ne, když jsem jí pořádně nepustil přes šest tisíc a jen tahal za plyn Když jsem se naučil řadit, tak jsem zjistil, že umí být potvora i docela mrštná
Smyslem toho elaborátu je říct, že koukat jen na papírové údaje nemá smysl a chce to jít a zkoušet. Kdybych si to XJčko nevyzkoušel, tak bych si ho nikdy nekoupil. Vždyť má přeci jen 45kW, zatímco Fazer jich má 70
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 32 | Včera v 21:30 Kohlstein |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 7 | Včera v 16:58 _Michal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |