bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Monster ventilové vůle-kontrola
24.5.2018 v 20:12
Čus,
na Monsteru 695 dělám řemeny, půlkroužky a ventily atd. Horizontální válec po výměně půlkoužků otvíráky 0,1 a zavíráky 0,04, což je předpokládám v klidu.
Vertikální válec otvíráky vpoho 0,1, zavíráky ale na cca 0,07. Prohodil jsem podložku (značena 3,00) z výfukovýho na sací a dostal jsem se na 0,03-0,04, což by mělo být cajk. Takže teď jen vyměnit zavírací podložku výfuku. Byla tam značená 3,00. Jen se chci ujistit, že teď potřebuju 3,05, abych se z naměřených cca 0,07 dostal na 0,02?
Doufám, že v tom nemám moc bordel. Kdyžtak mě opravte.
Je moje úvaha správná? (jen tak mimochodem: nemáte někdo doma zmíněnou 3,05? )

Monster ventilové vůle-kontrola

25.5.2018 v 13:18 | Nahoru | #1
Vyplati se ti to delat doma? Nebo to mas jako Hobby?

Monster ventilové vůle-kontrola

25.5.2018 v 13:20 | Nahoru | #2
Baví mě to, chci se to naučit a nejspíš se mi to i vyplatí . Řemeny cca 800 Kč kus, tj 1600 Kč. Půlkroužky 800Kč a už jen jedna zmíněná podložka, takže ani finančně to není až taková hrůza myslím.

Naposledy editováno 25.05.2018 13:21:21

Monster ventilové vůle-kontrola

25.5.2018 v 13:50 | Nahoru | #3
>řemeny taky dělám sám, ale ventily už se nevypatí, pokud by se mělo měnit nějak moc podložek.. otvírací stojí 400,- zavírací 850,- v Ducati je neplatíš, jen práci. Jinak nespletl sis to trochu? Zavírací podložka výfuku-podložka která zavíra výfuk? ta rozhodně nebude okolo 3mm, ale spíš okolo6mm(5mm-9,6mm v katalogu), otvírací podložky mají okolo 3mm (2mm-5,6mm dle katalogu)

Monster ventilové vůle-kontrola

25.5.2018 v 13:54 | Nahoru | #4
Ano, pokud by se toho mělo měnit víc, hodil bych to do servisu, ale jak jsem psal hned na začátku, nesedí mi jen jedna podložka po prohození zadních. A myslím, že jsem se nespletl. Zavírací podložka-tj spodní podložka (ta s dírou ), do které patří půlkroužky. 3mm nemá, ale značena je 3.00

2 reakcí na tento příspěvek Monster ventilové vůle-kontrola

27.5.2018 v 11:01 | Nahoru | #5
Na dvouventilu bych se toho nebál...
Napiš co máš za mezní hodnoty v manuálu. Píšeš jen naměřený a že cajk... Ale já třeba mám na SSu na sání myslím zavírání 0-0.05(což je mez)... Takže jestli je to podobný tak seš po servisu těsně na limitu.
Tomu co je na podložce nevěř, podložky se měří. Můžeš ji mít po 150tKm(nemysli si že byla jen v tvým motoru) dojebanou a třeba i na výměnu.

2 reakcí na tento příspěvek Monster ventilové vůle-kontrola

27.5.2018 v 12:34 | Nahoru | #6
Opět jedna Ducati napadena kutilem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

27.5.2018 v 17:27 | Nahoru | #7
CBR-rr> V čem konkrétně vidíš problém chytráku?

(reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

27.5.2018 v 17:30 | Nahoru | #8
t_freedom> Zavírací podle manuálu jak u Tebe 0-0,05. Ok, tak přehážu i přední válec, abych se dostal se zavírákama blíž nule. Podložky přeměřím. dík za postřeh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

27.5.2018 v 22:01 | Nahoru | #9
Hostmir> ....ale nic, v pohodě pokračuj, na to přijdeš.

(reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

27.5.2018 v 22:03 | Nahoru | #10
CBR-rr> Dík za radu

(reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

28.5.2018 v 01:43 | Nahoru | #11

t_freedom píše: ..........
Tomu co je na podložce nevěř, podložky se měří. Můžeš ji mít po 150tKm(nemysli si že byla jen v tvým motoru) dojebanou a třeba i na výměnu.



velice casto jsou prave kvuli vysoke cene a spatne dostupnosti (dlouha dodaci lhuta), podlozky brousene, coz nicemu nevadi (jsou li zbrousene rovne), ale pak proste udaj nesedi.

Naposledy editováno 28.05.2018 01:43:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

28.5.2018 v 10:04 | Nahoru | #12

CBR-rr píše: Opět jedna Ducati napadena kutilem



Ale on nepíše jakkoli tak, že by uvažoval špatně. Dvouventil není slozitej a má solidní přístup. Nepotřebuješ na něj ani žádný extra speciální nářadí. Možná ty sám nevíš co to vlastně obnáší a myslíš si, že je to raketová technika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

28.5.2018 v 10:35 | Nahoru | #13

t_freedom píše: Ale on nepíše jakkoli tak, že by uvažoval špatně. Dvouventil není slozitej a má solidní přístup. Nepotřebuješ na něj ani žádný extra speciální nářadí. Možná ty sám nevíš co to vlastně obnáší a myslíš si, že je to raketová technika.



Přesně tak, já třeba dávám řemeny z hondy accord. Na Italskou motorku, řemeny z japonského auta.

Naposledy editováno 28.05.2018 10:37:19

(reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

28.5.2018 v 12:53 | Nahoru | #14

caberg píše: Přesně tak, já třeba dávám řemeny z hondy accord. Na Italskou motorku, řemeny z japonského auta.



tobě taky nasrat do rukou... japonský řemeny na Itala ...kdo to kdy viděl

(reakce na) Monster ventilové vůle-kontrola

28.5.2018 v 16:11 | Nahoru | #15
t_freedom> Ducati je raketova technika Ano
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 695 přestala startovat Ducati Monster 695 blahi 7 5.7.2023 v 19:04 pma1
Vybíjení baterie [1, 2] Ducati Monster 695 __unq__ 44 26.5.2023 v 16:28 jack.fx
Výměna kapaliny a odvzdušnění spojk... Ducati Monster 695 __unq__ 8 19.7.2022 v 10:30 __unq__
Kryt sedla spolujezdce Ducati Monster 695 Šnek82 0 3.10.2021 v 17:00 Šnek82
budíky monster 695 Ducati Monster 695 pajis84 0 6.9.2021 v 10:39 pajis84


TOPlist