Od 16 jsem jezdil asi 3 roky na MZ 150...samozrejme jsem tvrdil vsude ze to je 125 a nepamatuji si ze by mi to někdy neprošlo,každopádně uz je to cca 10 let,děti si utřít zadek zvládnou samy,žena se me uz nabazila az az a ja bych rad opět začal zase jezdit a za 1-2 roky si udelal papíry na velkou.Proto ma otázka...jakou 125ccm na rozjezdeni pro 115kg?
Cena tak 30-50tis
Zatim jsem koukal jen na cagivu raptor a varanero ale bohužel neznám nikoho v okolí kdo by nějakou z nich měl nebo jinou 125ccm na vyzkoušení.
Dekuji za každou radu
Naposledy editováno 24.05.2018 12:59:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
mito7 píše: Nemůžeš srovnávat 1,6 se 160 PS s tříválcovým litrem. Ta 1,6 je taky turbo, tu můžeš srovnávat s nějakým starým 2,5 litrem. To je přesně to co jsem psal já.
Muzu,1.6 160ps nebyla preplnovana.
mito7 píše: Taky se ti líbí víc přeplňovaná 1,6, než ten atmosférický 2,5-litr.
Ne,vic se mi libi muj atmosferickej 2.4 nez foukana 1.6
mito7 píše: Svezte se s Oktávkou 1,0 a budete mluvit jinak.
Mel jsem ji dva dny,mluvim porad stejne-objem nicim nenahradis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1,6 bez turba se 160 PS je blbost, to by musela točit přes 7000 ot. a to samozřejmě není běžný sériový motor. Co to bylo?
dadanek1999 píše: mito7> Peugeot 306 Break 2000. Má to nějakých 190 Nm, ten motor prostě není vyhoněnej. Ta přeturbená 0.9 má snad okolo 200 Nm, nevím přesně.
0,9 je asi Renault a ten zrovna nepatří mezi povedené motory. Myslím, že 200 Nm nemá. Srovnej to s 1,0 TSI v Oktávce, tam je to povedená kombinace.
mito7 píše: Muzu,1.6 160ps nebyla preplnovana.
1,6 bez turba se 160 PS je blbost, to by musela točit přes 7000 ot. a to samozřejmě není běžný sériový motor. Co to bylo?
jedna takova blbost mi stoji v garazi
konkretne Honda Civic VTi rok 1993
2 reakcí na tento příspěvek Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
Mne,v rodinnem sedanu,motor s objemem 2.4 toci taky 7600 a v druhem,s 270tkm na budiku,7100rpm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
Kubák píše: mito7> A podle ceho se urcuje “bezny seriovy” motor,podle standardu koncernu?Ze byl jen ve trech modelech,vyrobilo se par set tisic ks,je malo?
Mne,v rodinnem sedanu,motor s objemem 2.4 toci taky 7600 a v druhem,s 270tkm na budiku,7100rpm
Na budíku měla Š 120 - 8000 ot. Běžné benzinové motory v autech mají vrchol výkonu pod 6000 ot. spousta ještě podstatně níže. V dnešní době již žádný motor v sériovém osobním autě nemá vrchol výkonu nad 7000 ot. A v běžném provozu se otáčky dnešních turbomotorů pohybují pod 3 i pod 2-.ma tisíci otáček.
Ano "byl" to běžný sériový motor. Dnes již těchto motorů asi moc nejezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
VáclavBandit píše: mito7> je to normalne seriovy motor. plny vykon ma tusim pri 7600ot. najeto to ma pres 260tis. km a slape jak hodinky a turbobenzin bych teda rozhodne radsi nebral. kdyz turbo tak tdi
Nechápu jak můžeš přeskočit z motoru, který točí 7600 ot. do chrochtáku s max. 4000 ot. To jsou kotrmelce "Chybí ti zátah vocpodu?"
mito7 píše: Na budíku měla Š 120 - 8000 ot. Běžné benzinové motory v autech mají vrchol výkonu pod 6000 ot. spousta ještě podstatně níže. V dnešní době již žádný motor v sériovém osobním autě nemá vrchol výkonu nad 7000 ot. A v běžném provozu se otáčky dnešních turbomotorů pohybují pod 3 i pod 2-.ma tisíci otáček.
Ano "byl" to běžný sériový motor. Dnes již těchto motorů asi moc nejezdí
Jop,to nemam problem prijmout,slovickareni uz jsme si uzili
Naposledy editováno 29.05.2018 17:53:39
1 reakcí na tento příspěvek Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
VáclavBandit píše: mito7> ta Honda tahne krasne odspodu. ale potrebuju taky za necim tahat podval
Když krásně táhne odspodu, tak je vhodná pro tahání podvalu.
Všude se dočteš, jak je spousta moderních 600ccm nezáludná, vhodná na začátek, atd... Ale troufám si tvrdit, že to většinou píšou lidi, co už mají motorky "v ruce", případně ti, co v souladu s dnešním trendem na 600 začínali a nemají srovnání s malým hbitým strojem. Když jseš vyplesklej začátčník, tak je i ta 250 ze začátku neobratná, těžká a jedoucí v přímce... Je to jak s autem - po autoškole umíš šlapat na pedály, řadit, kroutit volantem, ale řídit ani trochu a auto vůbec "necítíš" a nevíš, co ti udělá. U motorky je to to samý, ale o to horší že tam ji opravdu cítit potřebuješ.
Takže za mě ideálně něco do 500ccm, co nejlehčí a s tenkýma gumama