globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
 
24.5.2018 v 12:55
Ahoj než se začnete rozčilovat, že je tu spoustu témat ohledně “jaké 125ccm” tak muzu říct ze, že jsem jich prošel spousty a bohužel jsem odpoved na mou mozna i hloupou otázku nenašel tak bych se rád zeptal přímo. Můžete mi doporučit nějakou 125ccm která by v pohode uvezla cca 115-118kg chlapa? Moje výška neni nějak zavratna jen asi 175cm ale věnuji se vzperacstvi tak se ta váha i tak nějak odvíjí od toho.

Od 16 jsem jezdil asi 3 roky na MZ 150...samozrejme jsem tvrdil vsude ze to je 125 a nepamatuji si ze by mi to někdy neprošlo,každopádně uz je to cca 10 let,děti si utřít zadek zvládnou samy,žena se me uz nabazila az az a ja bych rad opět začal zase jezdit a za 1-2 roky si udelal papíry na velkou.Proto ma otázka...jakou 125ccm na rozjezdeni pro 115kg?

Cena tak 30-50tis

Zatim jsem koukal jen na cagivu raptor a varanero ale bohužel neznám nikoho v okolí kdo by nějakou z nich měl nebo jinou 125ccm na vyzkoušení.

Dekuji za každou radu


Naposledy editováno 24.05.2018 12:59:20
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

28.5.2018 v 08:58 | Nahoru | #31

mito7 píše: Nemůžeš srovnávat 1,6 se 160 PS s tříválcovým litrem. Ta 1,6 je taky turbo, tu můžeš srovnávat s nějakým starým 2,5 litrem. To je přesně to co jsem psal já.


Muzu,1.6 160ps nebyla preplnovana.

mito7 píše: Taky se ti líbí víc přeplňovaná 1,6, než ten atmosférický 2,5-litr.


Ne,vic se mi libi muj atmosferickej 2.4 nez foukana 1.6

mito7 píše: Svezte se s Oktávkou 1,0 a budete mluvit jinak.


Mel jsem ji dva dny,mluvim porad stejne-objem nicim nenahradis

Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

28.5.2018 v 16:35 | Nahoru | #32
No já mám litra, šestistovku a nejčastěji ( a nejradši) vytahuji Hondu msx 125. Na 125 toho najezdím nejvíce (okolo 10 000km za rok). Litra vytáhnu z garáže jen pokud vezu batužek anebo když cestuji dal než 2 000 km. Mám 190 cm a 110kg a ta 125 se mnou v pohodě lítá 100. Ale abych byl upřimný, jako jedinou motorku bych dvácu nebral. Jako doplňková motorka OK, ale jinak tě ten výkon brzo otráví a zjistíš, že jsi brzda veškerého provozu. 125 se hodí max do města a silnice třetí třídy. Jinde už prostě provozu nestíhá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 05:43 | Nahoru | #33
mito7> Peugeot 306 Break 2000. Má to nějakých 190 Nm, ten motor prostě není vyhoněnej. Ta přeturbená 0.9 má snad okolo 200 Nm, nevím přesně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 06:55 | Nahoru | #34
Muzu,1.6 160ps nebyla preplnovana.

1,6 bez turba se 160 PS je blbost, to by musela točit přes 7000 ot. a to samozřejmě není běžný sériový motor. Co to bylo?

(reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 06:57 | Nahoru | #35

dadanek1999 píše: mito7> Peugeot 306 Break 2000. Má to nějakých 190 Nm, ten motor prostě není vyhoněnej. Ta přeturbená 0.9 má snad okolo 200 Nm, nevím přesně.


0,9 je asi Renault a ten zrovna nepatří mezi povedené motory. Myslím, že 200 Nm nemá. Srovnej to s 1,0 TSI v Oktávce, tam je to povedená kombinace.

(reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 09:58 | Nahoru | #36

mito7 píše: Muzu,1.6 160ps nebyla preplnovana.

1,6 bez turba se 160 PS je blbost, to by musela točit přes 7000 ot. a to samozřejmě není běžný sériový motor. Co to bylo?



jedna takova blbost mi stoji v garazi
konkretne Honda Civic VTi rok 1993

2 reakcí na tento příspěvek Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 11:29 | Nahoru | #37
Říkám, že to není běžný sériový motor. Kolik to má otáček při max. výkonu? Kolik máš najeto? Ale pro běžné cestování bych si stejně vzal turbomotor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 12:35 | Nahoru | #38
mito7> je to normalne seriovy motor. plny vykon ma tusim pri 7600ot. najeto to ma pres 260tis. km a slape jak hodinky a turbobenzin bych teda rozhodne radsi nebral. kdyz turbo tak tdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 14:04 | Nahoru | #39
mito7> A podle ceho se urcuje “bezny seriovy” motor,podle standardu koncernu?Ze byl jen ve trech modelech,vyrobilo se par set tisic ks,je malo?
Mne,v rodinnem sedanu,motor s objemem 2.4 toci taky 7600 a v druhem,s 270tkm na budiku,7100rpm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 14:16 | Nahoru | #40

Kubák píše: mito7> A podle ceho se urcuje “bezny seriovy” motor,podle standardu koncernu?Ze byl jen ve trech modelech,vyrobilo se par set tisic ks,je malo?
Mne,v rodinnem sedanu,motor s objemem 2.4 toci taky 7600 a v druhem,s 270tkm na budiku,7100rpm


Na budíku měla Š 120 - 8000 ot. Běžné benzinové motory v autech mají vrchol výkonu pod 6000 ot. spousta ještě podstatně níže. V dnešní době již žádný motor v sériovém osobním autě nemá vrchol výkonu nad 7000 ot. A v běžném provozu se otáčky dnešních turbomotorů pohybují pod 3 i pod 2-.ma tisíci otáček.
Ano "byl" to běžný sériový motor. Dnes již těchto motorů asi moc nejezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 14:22 | Nahoru | #41

VáclavBandit píše: mito7> je to normalne seriovy motor. plny vykon ma tusim pri 7600ot. najeto to ma pres 260tis. km a slape jak hodinky a turbobenzin bych teda rozhodne radsi nebral. kdyz turbo tak tdi


Nechápu jak můžeš přeskočit z motoru, který točí 7600 ot. do chrochtáku s max. 4000 ot. To jsou kotrmelce "Chybí ti zátah vocpodu?"

(reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 15:06 | Nahoru | #42

mito7 píše: Na budíku měla Š 120 - 8000 ot. Běžné benzinové motory v autech mají vrchol výkonu pod 6000 ot. spousta ještě podstatně níže. V dnešní době již žádný motor v sériovém osobním autě nemá vrchol výkonu nad 7000 ot. A v běžném provozu se otáčky dnešních turbomotorů pohybují pod 3 i pod 2-.ma tisíci otáček.
Ano "byl" to běžný sériový motor. Dnes již těchto motorů asi moc nejezdí


Jop,to nemam problem prijmout,slovickareni uz jsme si uzili

Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 17:53 | Nahoru | #43
každa 125 4tak ta uvezie no rataj s tým že bez odporu dosiahneš maximalku uvedenu vyrobcom ,no pri odpore proti vietor ti to klesne 5 -10 km/h , do kopca rataj s maximalkou o 10 - 20 km/h menej ,ale netreba sa toho bať vietor nieje stale proti a v kopcoch su väšinou zakruty kde aj tak spomališ . 125 je to na kochacku po okresných cestach nikoho brzdiť nebudeš maju možnosť ta predbehnuť .

Naposledy editováno 29.05.2018 17:53:39

1 reakcí na tento příspěvek Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 18:34 | Nahoru | #44
Za mě žádnou.....sednout na něco v autoškole,udělat papíry a pak vybrat stroj,ale 125 mě přijde zbytečný!

(reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

30.5.2018 v 07:22 | Nahoru | #45
Tomas_81> na 125 poznáš každého konika lebo ich je malo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

30.5.2018 v 08:58 | Nahoru | #46
mito7> ta Honda tahne krasne odspodu. ale potrebuju taky za necim tahat podval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

30.5.2018 v 12:04 | Nahoru | #47

VáclavBandit píše: mito7> ta Honda tahne krasne odspodu. ale potrebuju taky za necim tahat podval


Když krásně táhne odspodu, tak je vhodná pro tahání podvalu.

(reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

30.5.2018 v 12:07 | Nahoru | #48

mito7 píše: Když krásně táhne odspodu, tak je vhodná pro tahání podvalu.


I trivalcovou litrovou oktavku by to desne bavilo

Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

30.5.2018 v 12:14 | Nahoru | #49
Ano, oba jsou to motory vhodné na tahání podvalu.

Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

31.5.2018 v 07:11 | Nahoru | #50
Jak píšou ostatní. S touto váhou se 125 vyhni a pořid hned silnější kolem pětikila.

Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

31.5.2018 v 15:46 | Nahoru | #51
Pokud tu 125 nebudeš používat čistě do města - a jakože podle popisu nebudeš - tak se jí vyhni. Pokud to myslíš s pozvolným začátkem opravdu vážně, tak kup nějakou 250. Na normální jízdu s provozem i lehce nad limit to už výkon má, s tvými kily to bude furt trochu hraniční, ale půjde to. Já mám 80kg a poslední 2,5 roku jsem sedlal Hondu CBF250. Pokud jedeš v poklidu a s provozem, tak výkon prakticky nechybí. Pokud jedeš svižněji s občasným předjetím, tak to taky jde. Když ti začne někdo při tom předjíždění přidávat, tak jsi v ... A že takových blbů je... Třeba to CBF nádherně zatáčí, zakroucené okresky jsou na tom parádní, z náklonu do náklonu jde okamžitě, na naučení je to ideální. Už CB500F je proti tomu míň obratná, co pak šestikila a litry...

Všude se dočteš, jak je spousta moderních 600ccm nezáludná, vhodná na začátek, atd... Ale troufám si tvrdit, že to většinou píšou lidi, co už mají motorky "v ruce", případně ti, co v souladu s dnešním trendem na 600 začínali a nemají srovnání s malým hbitým strojem. Když jseš vyplesklej začátčník, tak je i ta 250 ze začátku neobratná, těžká a jedoucí v přímce... Je to jak s autem - po autoškole umíš šlapat na pedály, řadit, kroutit volantem, ale řídit ani trochu a auto vůbec "necítíš" a nevíš, co ti udělá. U motorky je to to samý, ale o to horší že tam ji opravdu cítit potřebuješ.

Takže za mě ideálně něco do 500ccm, co nejlehčí a s tenkýma gumama

Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

1.6.2018 v 07:31 | Nahoru | #52
nejlepší 125cc je taková, co má alespoň 150cc . Hodně motorek VDO bylo prodanejch jako 125cc, ale s motorem 200 a to už je celkem znát. i ten blbej oversize válec 150cc na obyč vzduchem chlazený low cost motorce udělá příjemnej efekt, hlavně co se průběhu výkonu týče.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist