globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
 
24.5.2018 v 12:55
Ahoj než se začnete rozčilovat, že je tu spoustu témat ohledně “jaké 125ccm” tak muzu říct ze, že jsem jich prošel spousty a bohužel jsem odpoved na mou mozna i hloupou otázku nenašel tak bych se rád zeptal přímo. Můžete mi doporučit nějakou 125ccm která by v pohode uvezla cca 115-118kg chlapa? Moje výška neni nějak zavratna jen asi 175cm ale věnuji se vzperacstvi tak se ta váha i tak nějak odvíjí od toho.

Od 16 jsem jezdil asi 3 roky na MZ 150...samozrejme jsem tvrdil vsude ze to je 125 a nepamatuji si ze by mi to někdy neprošlo,každopádně uz je to cca 10 let,děti si utřít zadek zvládnou samy,žena se me uz nabazila az az a ja bych rad opět začal zase jezdit a za 1-2 roky si udelal papíry na velkou.Proto ma otázka...jakou 125ccm na rozjezdeni pro 115kg?

Cena tak 30-50tis

Zatim jsem koukal jen na cagivu raptor a varanero ale bohužel neznám nikoho v okolí kdo by nějakou z nich měl nebo jinou 125ccm na vyzkoušení.

Dekuji za každou radu

Naposledy editováno 24.05.2018 12:59:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 14:16 | Nahoru | #1

Kubák píše: mito7> A podle ceho se urcuje “bezny seriovy” motor,podle standardu koncernu?Ze byl jen ve trech modelech,vyrobilo se par set tisic ks,je malo?
Mne,v rodinnem sedanu,motor s objemem 2.4 toci taky 7600 a v druhem,s 270tkm na budiku,7100rpm


Na budíku měla Š 120 - 8000 ot. Běžné benzinové motory v autech mají vrchol výkonu pod 6000 ot. spousta ještě podstatně níže. V dnešní době již žádný motor v sériovém osobním autě nemá vrchol výkonu nad 7000 ot. A v běžném provozu se otáčky dnešních turbomotorů pohybují pod 3 i pod 2-.ma tisíci otáček.
Ano "byl" to běžný sériový motor. Dnes již těchto motorů asi moc nejezdí

(reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)

29.5.2018 v 15:06 | Nahoru | #2

mito7 píše: Na budíku měla Š 120 - 8000 ot. Běžné benzinové motory v autech mají vrchol výkonu pod 6000 ot. spousta ještě podstatně níže. V dnešní době již žádný motor v sériovém osobním autě nemá vrchol výkonu nad 7000 ot. A v běžném provozu se otáčky dnešních turbomotorů pohybují pod 3 i pod 2-.ma tisíci otáček.
Ano "byl" to běžný sériový motor. Dnes již těchto motorů asi moc nejezdí


Jop,to nemam problem prijmout,slovickareni uz jsme si uzili
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist