Ráno normálně chytal a fungovalo vše bez problému, odpoledně už nechytnul, vyndal jsem baterku a skútr pak běžel a žádná chyba. Po projetí pak chytnul ještě 2x a pak konec. Jen točí a hlásí chybu C42. Když otočím klíčem, čerpadlo nevrčí, zjistil jsem že jde do něj proud asi jen 1s.
Vypínač na řidítku to není, myslel jsem čidlo stojánku, ale když je moto bez vady a stojánek je vyklopený tak to píše CHECK. Takže ten to taky nebude.
Dál jsem se dočetl že u Suzuki je ve spínačce nějaký odpor, který odchází a nejde proud do jednotky a tím pádem čerpadlo.
Já jsem na eletriku blbej, takže bych potřeboval poradit co a jak proměřit.
Jinak u spínačky je konektor se 4ma kabelama, ale nenašel jsem nikde protikus a pod maskou je pak asi ještě další 2-3 konektory bez protikusů, což je asi tou jinou spínačkou, ale když to ráno jelo tak bych to viděl na nějaký, vakl, odpor a nebo pod. ?
A ze spínačky ze zeleného konektoru lezou dva dráty co nikam nevedou, že by spínačka z jiného modelu ?
Já sem nechal vyčistit všechny konektory u spínačky a kostru, a zatím dobrý (ale udělalo mi to jen tak 5x do roka, a pokaždý stačilo otočit klíčkem off-on). Nevím jestli má burgman stejný barvy jako gsxr, asi jo, já jsem si k tomu uložil tohle
http://www.gixxer.com/forums/80-06-07-gsx-r600-750/264237-c42-ignition-switch-signal-repairing-switch.html
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=122836
a rovnou z toho druhýho odkazu:
There is an internal 100 ohm resistor inside the ignition switch which is used as an anti-theft feature (to avoid simple bypass).
When key-switch is turned on, one pole of the ignition switch connects the 12V battery power from the red/black wire on the ignition harness via the 100ohm resistor to an output on the Orange/Red wire.
That orange/red wire feeds into the ECM to provide the signal to enable the operation.
Not to be overly complex, but there is an additional resistor inisde the ECM that (along with the 100 ohm in the ignition) forms a resistor divider: so the voltage on the orange/red should be approximately 6.5V or so.
To troubleshoot:
1. Disconnect the battery
2.Unplug the ECM connectors & find the orange/red wire; use your multimeter on ohms to check for continuity between the terminal on the ECM connector and the opposite end at the ignition connector plug (Main harness side). This should be near zero ohms of course. (If open, look for broken wire)
Also check between the orange/red and the battery -ve cable - this should read open circuit. (If short, then look for trapped wire)
3. Connect your test leads to measure resistance between the red and orange/yellow wires of the harness going to the key-switch - this should be 'open' with switch off and 100 ohms with switch on. If NOT 100 ohms, then you have bad ignition switch.
4. If you do read 100 ohms, reconnect everything including the battery: set test meter to now read volts instead of ohms; read between the orange/red (orange/yellow on switch side) and the battery -ve terminal - you should measure ~ 6.5V.
A ten odpor je uvnitř spínačky ne ? tudíž jí rozdělat a tam ho uvidím a jen vyměním ? Já jsem na eletriku blbej, to radši vyndám motor než něco hledat v elektrice
Nejčastější je přechoďák někde na cestě mezi ecu a spínačkou, případně různá oxidace - dost často pomůže vyčistit konektory po cestě (což je ostatně dobrý tak jako tak), ecu není k tý hodnotě moc tolerantní. Taky jsem ho chtěl napájet někam ven, čistě proto abych nemusel někde v zahraničí louskat spínačku bo nemám rád tyhle blbě přístupný věci - ale už to nedělá, tak na to prdím. Kámoš s mulťákem to najde hned
1 reakcí na tento příspěvek Chyba FI c42
1 reakcí na tento příspěvek Chyba FI c42
Jinak ještě bych rád kouknul na ventilové vůle, ale to zase budu muset rozdělat půlku skútra určitě a taky mi chybí lanko na parkovací brzdu, to je rozebrat druhou půlku skútra To je snad to co mě vadí na kapotovaných motorkách, ta práce s plastama, který jsou za ty roky ulámaný a všude je jiný šroubek
Naposledy editováno 23.05.2018 08:05:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zaseklá ruční brzda(parkovací) Suzuki AN 400 Burgman | wáca | 8 | 6.5.2024 v 05:30 suboglacius |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Suzuki Burgman AN 400 pojistky Suzuki AN 400 Burgman | lodo11 | 8 | 10.4.2024 v 23:08 NetPavel |
Suzuki Burgman 400 2003 nejede Suzuki AN 400 Burgman | dufus1 | 8 | 29.2.2024 v 20:51 maco |
Suzuki burgman po výmene sviečky za... Suzuki AN 400 Burgman | Marekvlk76 | 10 | 13.12.2023 v 12:22 suboglacius |