Kawasaki ER5, 2004, po dlouhem nejezdeni jsem v pohode nastartoval a po 15km za jizdy z niceho nic pokles vykonu a uz se neprehoupla pres urcite otacky. Na dvojku treba tocila jeste 6, na 4ku uz jen treba 4t. otacek. Tocit heftem muzu jak chci, od urcitejch tacek uz to neni rozdil. Startuje uplne v pohode. Dela to i na rezervu.
Zkousel jsem:
Vymenit komplet benzin a pridat aditivum na vycisteni soustavy.
Novy svicky.
Zkontrolovany membrany karburatoru - bez trhlin.
Jehly karburatoru se mi zdaj takovy trochu ohnuty, ale to by se samo asi nestalo.
Vzduchovej filtr bez problemu.
Nenapada nekoho co jeste zkontrolovat?
Diky.
Naposledy editováno 06.05.2018 18:42:52
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek
A nebo naopak, odpadlý kabel připojit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek
wáca píše: kámoš na KLE500 taky nemohl vytočit motor přes 5tis membrány v pořádku, ale nakonec se ukázalo že to byly špatný membrány, v pravo je stará a ty dvě jsou nový. Nebo podtlakový kohout ucpaný a teče ti tam málo benzínu,
To je zajimavy, protoze tam jsou taky ty vpravo, ale mely by bejt origo a jezdilo to s tim v pohode 30t.km.
Kde bych nasel ten podtlakovy kohout? To neni spatnej tip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek
stassek píše: myslím tím odvzdušnění nádrže. Jehly mají být rovné. Měl jsem to rozdělené a u mě jsou rovné
Odvzdusneni nadrze je tady nekde ve vicku, nebo mam hledat jinde? Diky za tip. Jehly pripadne budu zkouset menit az vyloucim zbytek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek
Kohlstein17 píše: Zkus odpojit kabel od svíčky, jeden a pak druhý, jestli to bude mít stejný účinek.
A nebo naopak, odpadlý kabel připojit.
Myslim, ze kdyby to bylo kabelem, tak by to jelo na jeden valec, ne? Treba na volnobeh se da vytocit skoro uplne a kdyby to jelo na jeden, tak se to hada. Problem zacina az pod zaberem.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek
Icing píše: Myslim, ze kdyby to bylo kabelem, tak by to jelo na jeden valec, ne? Treba na volnobeh se da vytocit skoro uplne a kdyby to jelo na jeden, tak se to hada. Problem zacina az pod zaberem.
Tohle jsi měl napsat hned do úvodu. Takže bez zatížení se nechá vytočit a jinak to nejede víc než 70km/h, kdy je potřeba asi 4kW výkonu, taková je to slabota. Aby se taková věc přihodila oběma válcům najednou, to by musela být sakra náhoda. Vyber si:
- neotvírají se ti škrticí klapky
- nezvedají se šoupátka karburátorů
- ucpaná hlavní tryska
- nepálí ti jeden válec při zvýšených otáčkách. Na nerovnoměrnosti chodu to nemusíš poznat, ER5 nepálí rovnoměrně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek
Pavel_76 píše: Když si to měl rozebrání vyčistil si trysky karburátoru? Hlavní i volnobežný alespoň něčím protáhnout, třeba štětiny že smetáku se dají použít.
Natural umí udělat v tryskách tak tvrdé úsady, že jehla na šití je adekvátní nástroj na vyčištění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek
Icing píše: Odvzdusneni nadrze je tady nekde ve vicku, nebo mam hledat jinde? Diky za tip. Jehly pripadne budu zkouset menit az vyloucim zbytek.
jj... na víčku....
zkus tam místo aditiv nalít vervu od Benziny.... mě se to chovalo nějak podobně... byť při nedostatečně zahřátém motoru.... Studený start OK.. Při rozjezdu ztráta výkonu... že to někdy i zdechlo. Pak už to bylo OK....
Zkusil jsem tam nalít dvakrát Vervu a je klid... Na jaře z karburátorů vypustit starý benzín, nechat napustit "nový" z nádrže a jezdí se.... když je čas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek
Icing píše: To je zajimavy, protoze tam jsou taky ty vpravo, ale mely by bejt origo a jezdilo to s tim v pohode 30t.km.
Kde bych nasel ten podtlakovy kohout? To neni spatnej tip.
podtlakový kohout je v podstatě palivový kohout... Na ER-5 má tři polohy Res - PRI - a... ?? Teď nevím..
Poloha PRI obchází ten podtlakový kohout... Je to v podstatě membrána, která uzavírá přívod benzínu z nádrže. Když motor pracuje a přes karburátory si nasává směs, vzniká tam podtlak. A jedna z hadiček z techto míst je spojená s palivovým kohoutem a ovládá tuhle membránu.
Když toto nefunguje, a nefungují správně karurátory, může se stát, že ti benzín nateče do oleje...
Tak mě napadá.. zpuchřelá tahle hadička? Je tam někde trhlinka a jak už psal někdo výše, podtlak není tak silný, aby se membrána dostatečně odchlípla?
Trutnovacek píše: podtlakový kohout je v podstatě palivový kohout... Na ER-5 má tři polohy Res - PRI - a... ?? Teď nevím..
Poloha PRI obchází ten podtlakový kohout... Je to v podstatě membrána, která uzavírá přívod benzínu z nádrže. Když motor pracuje a přes karburátory si nasává směs, vzniká tam podtlak. A jedna z hadiček z techto míst je spojená s palivovým kohoutem a ovládá tuhle membránu.
Když toto nefunguje, a nefungují správně karurátory, může se stát, že ti benzín nateče do oleje...
Tak mě napadá.. zpuchřelá tahle hadička? Je tam někde trhlinka a jak už psal někdo výše, podtlak není tak silný, aby se membrána dostatečně odchlípla?
No je pravda, ze kdyz jsem ted sundaval nadrz, rupla mi hadicka z rezervy, takze mi cela nadrz vytekla, docela zabava to chytat do kanystru. To by ale delalo problem jen na rezervu a ne na hlavni "ON". Zkusim se podivat jak jsou na tom ostatni hadicky.
Trutnovacek píše: jj... na víčku....
zkus tam místo aditiv nalít vervu od Benziny.... mě se to chovalo nějak podobně... byť při nedostatečně zahřátém motoru.... Studený start OK.. Při rozjezdu ztráta výkonu... že to někdy i zdechlo. Pak už to bylo OK....
Zkusil jsem tam nalít dvakrát Vervu a je klid... Na jaře z karburátorů vypustit starý benzín, nechat napustit "nový" z nádrže a jezdí se.... když je čas...
Na vicku...tam je zespoda jen mala dirka, takze bych asi musel to vicko rozebrat, abych se dostal vsude, co?
Pote, co jsem vyzkousel vse mozne, odpojil celou nadrz, profouknul ovladac benzinu, profouknul dokonce i obe dve vypuste benzinu, tak jsem otocil nadrz zpet, ze se podivam i na to vicko a co to tam na me nekouka??? PAPIR??????????????????????????????
Rad bych upozornil, ze motorka je doma 12 let a v prvnich 2 letech jsem najezdil 17t. km. Ano, s timto papirem, jelikoz za me hlidky by se to tam nikdy nedostalo.
A ano, neprekvapive po namontovani vseho zpet jede zas jak pichla bestie.:)))
Diky moc za vsechny rady, snad to pomuze nekomu dalsimu
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek
georgeCZ píše: Mě akorát rozčiluje ten skok, do tich 6000 to jede trošku líně a pak to vystřeli. Máte to taky? Karbce jsem čistil, ale zdáli se mi v pořádku a nic závažného jsem na nich nepoznal. Membrána je taková prohnutá, jako na obrázku, ale není děravá.
No není to trošku tím, že max. Výkon motor podá při vysokých otáčkách? Tady u er-5 při cca 8000?
Naposledy editováno 09.05.2018 19:24:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |