globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER5 nejde do otacek
6.5.2018 v 12:22
Nazdar borci,
Kawasaki ER5, 2004, po dlouhem nejezdeni jsem v pohode nastartoval a po 15km za jizdy z niceho nic pokles vykonu a uz se neprehoupla pres urcite otacky. Na dvojku treba tocila jeste 6, na 4ku uz jen treba 4t. otacek. Tocit heftem muzu jak chci, od urcitejch tacek uz to neni rozdil. Startuje uplne v pohode. Dela to i na rezervu.
Zkousel jsem:
Vymenit komplet benzin a pridat aditivum na vycisteni soustavy.
Novy svicky.
Zkontrolovany membrany karburatoru - bez trhlin.
Jehly karburatoru se mi zdaj takovy trochu ohnuty, ale to by se samo asi nestalo.
Vzduchovej filtr bez problemu.

Nenapada nekoho co jeste zkontrolovat?
Diky.

Naposledy editováno 06.05.2018 18:42:52
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 13:31 | Nahoru | #1
kámoš na KLE500 taky nemohl vytočit motor přes 5tis membrány v pořádku, ale nakonec se ukázalo že to byly špatný membrány, v pravo je stará a ty dvě jsou nový. Nebo podtlakový kohout ucpaný a teče ti tam málo benzínu,

Naposledy editováno 06.05.2018 13:36:11

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 13:32 | Nahoru | #2
me ten motor jednou nejel kvůli vzduchovému filtru (vyměnit a naolejovat), jednou jsem měl rozpadlou fajfku ke svíčce, ale to jelo jen na 1 valec

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 13:34 | Nahoru | #3
jo ještě jedna důležitá věc. Jednou jsem měl ucpané odvzdušnění a to pak najednou nešlo do otáček až to zdechlo, jako kdyby došel benzín

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 13:35 | Nahoru | #4
myslím tím odvzdušnění nádrže. Jehly mají být rovné. Měl jsem to rozdělené a u mě jsou rovné

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 17:31 | Nahoru | #5
Zkus odpojit kabel od svíčky, jeden a pak druhý, jestli to bude mít stejný účinek.
A nebo naopak, odpadlý kabel připojit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 17:52 | Nahoru | #6

wáca píše: kámoš na KLE500 taky nemohl vytočit motor přes 5tis membrány v pořádku, ale nakonec se ukázalo že to byly špatný membrány, v pravo je stará a ty dvě jsou nový. Nebo podtlakový kohout ucpaný a teče ti tam málo benzínu,



To je zajimavy, protoze tam jsou taky ty vpravo, ale mely by bejt origo a jezdilo to s tim v pohode 30t.km.
Kde bych nasel ten podtlakovy kohout? To neni spatnej tip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 17:53 | Nahoru | #7

stassek píše: myslím tím odvzdušnění nádrže. Jehly mají být rovné. Měl jsem to rozdělené a u mě jsou rovné



Odvzdusneni nadrze je tady nekde ve vicku, nebo mam hledat jinde? Diky za tip. Jehly pripadne budu zkouset menit az vyloucim zbytek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 17:56 | Nahoru | #8

Kohlstein17 píše: Zkus odpojit kabel od svíčky, jeden a pak druhý, jestli to bude mít stejný účinek.
A nebo naopak, odpadlý kabel připojit.


Myslim, ze kdyby to bylo kabelem, tak by to jelo na jeden valec, ne? Treba na volnobeh se da vytocit skoro uplne a kdyby to jelo na jeden, tak se to hada. Problem zacina az pod zaberem.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 18:47 | Nahoru | #9
Když si to měl rozebrání vyčistil si trysky karburátoru? Hlavní i volnobežný alespoň něčím protáhnout, třeba štětiny že smetáku se dají použít.

(reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 21:11 | Nahoru | #10

Icing píše: Myslim, ze kdyby to bylo kabelem, tak by to jelo na jeden valec, ne? Treba na volnobeh se da vytocit skoro uplne a kdyby to jelo na jeden, tak se to hada. Problem zacina az pod zaberem.


Tohle jsi měl napsat hned do úvodu. Takže bez zatížení se nechá vytočit a jinak to nejede víc než 70km/h, kdy je potřeba asi 4kW výkonu, taková je to slabota. Aby se taková věc přihodila oběma válcům najednou, to by musela být sakra náhoda. Vyber si:
- neotvírají se ti škrticí klapky
- nezvedají se šoupátka karburátorů
- ucpaná hlavní tryska
- nepálí ti jeden válec při zvýšených otáčkách. Na nerovnoměrnosti chodu to nemusíš poznat, ER5 nepálí rovnoměrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 21:14 | Nahoru | #11

Pavel_76 píše: Když si to měl rozebrání vyčistil si trysky karburátoru? Hlavní i volnobežný alespoň něčím protáhnout, třeba štětiny že smetáku se dají použít.


Natural umí udělat v tryskách tak tvrdé úsady, že jehla na šití je adekvátní nástroj na vyčištění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 21:36 | Nahoru | #12

Icing píše: Odvzdusneni nadrze je tady nekde ve vicku, nebo mam hledat jinde? Diky za tip. Jehly pripadne budu zkouset menit az vyloucim zbytek.



jj... na víčku....

zkus tam místo aditiv nalít vervu od Benziny.... mě se to chovalo nějak podobně... byť při nedostatečně zahřátém motoru.... Studený start OK.. Při rozjezdu ztráta výkonu... že to někdy i zdechlo. Pak už to bylo OK....

Zkusil jsem tam nalít dvakrát Vervu a je klid... Na jaře z karburátorů vypustit starý benzín, nechat napustit "nový" z nádrže a jezdí se.... když je čas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 21:49 | Nahoru | #13

Icing píše: To je zajimavy, protoze tam jsou taky ty vpravo, ale mely by bejt origo a jezdilo to s tim v pohode 30t.km.
Kde bych nasel ten podtlakovy kohout? To neni spatnej tip.



podtlakový kohout je v podstatě palivový kohout... Na ER-5 má tři polohy Res - PRI - a... ?? Teď nevím..
Poloha PRI obchází ten podtlakový kohout... Je to v podstatě membrána, která uzavírá přívod benzínu z nádrže. Když motor pracuje a přes karburátory si nasává směs, vzniká tam podtlak. A jedna z hadiček z techto míst je spojená s palivovým kohoutem a ovládá tuhle membránu.

Když toto nefunguje, a nefungují správně karurátory, může se stát, že ti benzín nateče do oleje...

Tak mě napadá.. zpuchřelá tahle hadička? Je tam někde trhlinka a jak už psal někdo výše, podtlak není tak silný, aby se membrána dostatečně odchlípla?

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 22:00 | Nahoru | #14
Zdravím , tak mám hodně stejný problém , projížďka-jela normálně,točila a při cestě domů zničeho nic přestala táhnout , moto točí jen do 4 tisíc víc nic i při plném plynu, na volnoběh jde vytočit normálně i ho to drží jak má.....svíčky nové,filtr vypranej , nikde nic neteče, od zimy jezdila bez problémů .....Za jakékoli rady děkuji ..

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 22:06 | Nahoru | #15
Epidemie....

Mám se bát?

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 22:29 | Nahoru | #16
Jako nejvíc mě překvapuje že to udělalo z ničeho nic , kdyby to začalo nějak cukat, ject divně , ale že pojedeš a najednou si rád že to dostrkáš domu :D:D:D:D

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 23:02 | Nahoru | #17
Epidemie po požití naturalu. Ale to je každé jaro. Kromě všemožných úsad, lihosračka nahlodává gumu, která střídavě bobtná a tvrdne. Pravděpodobně membrány, stejně jako tady na KLE (možná jsou to ty co zmiňuje wáca). Pokud je guma membrány nabobtnalá a vytahaná, tak už nefunguje a se šoupátkem nehne.

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 23:16 | Nahoru | #18
NO tak se na to zítra podívám , a dám vědět jak jsem dopadl

Kawasaki ER5 nejde do otacek

6.5.2018 v 23:18 | Nahoru | #19
už ty membrány někdo někde kupoval ? nějakej e-shop ? na origo se radši neptám ani na cenu

Kawasaki ER5 nejde do otacek

7.5.2018 v 09:57 | Nahoru | #20
Koukni na wemoto.cz jinak se daji objednat z ciziny tam to je jeste levnejsi.

(reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

7.5.2018 v 10:54 | Nahoru | #21

Trutnovacek píše: podtlakový kohout je v podstatě palivový kohout... Na ER-5 má tři polohy Res - PRI - a... ?? Teď nevím..
Poloha PRI obchází ten podtlakový kohout... Je to v podstatě membrána, která uzavírá přívod benzínu z nádrže. Když motor pracuje a přes karburátory si nasává směs, vzniká tam podtlak. A jedna z hadiček z techto míst je spojená s palivovým kohoutem a ovládá tuhle membránu.

Když toto nefunguje, a nefungují správně karurátory, může se stát, že ti benzín nateče do oleje...

Tak mě napadá.. zpuchřelá tahle hadička? Je tam někde trhlinka a jak už psal někdo výše, podtlak není tak silný, aby se membrána dostatečně odchlípla?



No je pravda, ze kdyz jsem ted sundaval nadrz, rupla mi hadicka z rezervy, takze mi cela nadrz vytekla, docela zabava to chytat do kanystru. To by ale delalo problem jen na rezervu a ne na hlavni "ON". Zkusim se podivat jak jsou na tom ostatni hadicky.

(reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

7.5.2018 v 10:55 | Nahoru | #22

Kohlstein17 píše: Natural umí udělat v tryskách tak tvrdé úsady, že jehla na šití je adekvátní nástroj na vyčištění.



Tryska staci vycistit zeshora kdyz sundam membrany, nebo je lepsi ji vysroubovat, pripadne to cely rozebrat?

(reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

7.5.2018 v 10:56 | Nahoru | #23

Trutnovacek píše: jj... na víčku....

zkus tam místo aditiv nalít vervu od Benziny.... mě se to chovalo nějak podobně... byť při nedostatečně zahřátém motoru.... Studený start OK.. Při rozjezdu ztráta výkonu... že to někdy i zdechlo. Pak už to bylo OK....

Zkusil jsem tam nalít dvakrát Vervu a je klid... Na jaře z karburátorů vypustit starý benzín, nechat napustit "nový" z nádrže a jezdí se.... když je čas...



Na vicku...tam je zespoda jen mala dirka, takze bych asi musel to vicko rozebrat, abych se dostal vsude, co?

Kawasaki ER5 nejde do otacek

7.5.2018 v 19:38 | Nahoru | #24
Pratele, kamaradi, neuverite.
Pote, co jsem vyzkousel vse mozne, odpojil celou nadrz, profouknul ovladac benzinu, profouknul dokonce i obe dve vypuste benzinu, tak jsem otocil nadrz zpet, ze se podivam i na to vicko a co to tam na me nekouka??? PAPIR??????????????????????????????
Rad bych upozornil, ze motorka je doma 12 let a v prvnich 2 letech jsem najezdil 17t. km. Ano, s timto papirem, jelikoz za me hlidky by se to tam nikdy nedostalo.
A ano, neprekvapive po namontovani vseho zpet jede zas jak pichla bestie.:)))
Diky moc za vsechny rady, snad to pomuze nekomu dalsimu

Kawasaki ER5 nejde do otacek

7.5.2018 v 20:54 | Nahoru | #25
no to mě poser

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek

8.5.2018 v 22:15 | Nahoru | #26
Tak jsem rozebral karburatory a membrany vypadaly jako na obrazku tady takze me ceka vymena modlil jsem se pro papir jako Icing ale nestalo se

(reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

9.5.2018 v 08:45 | Nahoru | #27
Razor_CZ> A zkusil jsi nadrz poradne vyklepat?
Hele ja mam membrany uplne stejny a fungujou dobre, takze nevim pro kterej model by mely bejt ty matny pevny.

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5 nejde do otacek

9.5.2018 v 10:24 | Nahoru | #28
Mě akorát rozčiluje ten skok, do tich 6000 to jede trošku líně a pak to vystřeli. Máte to taky? Karbce jsem čistil, ale zdáli se mi v pořádku a nic závažného jsem na nich nepoznal. Membrána je taková prohnutá, jako na obrázku, ale není děravá.

(reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

9.5.2018 v 19:23 | Nahoru | #29

georgeCZ píše: Mě akorát rozčiluje ten skok, do tich 6000 to jede trošku líně a pak to vystřeli. Máte to taky? Karbce jsem čistil, ale zdáli se mi v pořádku a nic závažného jsem na nich nepoznal. Membrána je taková prohnutá, jako na obrázku, ale není děravá.



No není to trošku tím, že max. Výkon motor podá při vysokých otáčkách? Tady u er-5 při cca 8000?

Naposledy editováno 09.05.2018 19:24:02

(reakce na) Kawasaki ER5 nejde do otacek

9.5.2018 v 20:49 | Nahoru | #30
georgeCZ> To dělává když je to desynchronizovane.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 8 24.9.2023 v 15:50 Gahan37

TOPlist