Stále více uvažuji, nad instalací přídavných světel na padací rámy - na enduro. Důvod je, být lépe viděn + líbí se mi to!
Problém je, že bych chtěl něco za rozumnou cenu cca. do 2500,- Kč za pár (jinak na to kašlu a raději to projezdím). Chtěl bych přídavné homologované potkávací světla, jelikož v dnešním provozu, dálkové člověk skoro nezapne a mlhové nechci, jelikož v mlze moc nejezdím.
Vím, že legálně nelze mít hlavní potkávací světlo + 2 přídavná potkávací světla, ale byl bych rád, pokud by přídavná potkávací světla byla s homologací.
Vím, že homologovaná přídavná světla dělá Givi, SW - Motech, Touratech, ale to se bavíme o ceně 3500 - 8000 Kč (a pokud jsem se dobře díval, tak jsou dálkové nebo mlhové).
Budu rád, pokud poradíte nějakou rozumnou alternativu.
Díky
Naposledy editováno 02.05.2018 20:30:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná homologovaná světla, nejlépe potkávací
Eso_Rimmer píše: motorka ma byt videt, takze tva poznamka o drsnem vzhledu je trosku mimo. ne vsichni to maji kvuli tomu, aby vypadali drsne, ale aby byli v zaplave sviticich aut videt. ze nekdo jezdi s dalkovymi, nebo s neserizenymi je vec druha. takovy wocasi vzit po hlave lopatou.
Jenže tahle inflace "lepší" viditelnosti mě osobně ohrožuje dokonce dvojnásobně. Nejen tím, že dost jich svítí do ksichtu, ale řidiči opět začnou dávat méně pozor, protože motorky přece svítí třemi. Takže motorka bez přídavných najednou bude pro podvědomí neviditelná, stejně jako ti bez reflexních vestiček.
I z tohoto důvodu jsem proti dennímu svícení zejména u majority, tedy u aut.
vilemx píše: Jenže tahle inflace "lepší" viditelnosti mě osobně ohrožuje dokonce dvojnásobně. Nejen tím, že dost jich svítí do ksichtu, ale řidiči opět začnou dávat méně pozor, protože motorky přece svítí třemi. Takže motorka bez přídavných najednou bude pro podvědomí neviditelná, stejně jako ti bez reflexních vestiček.
I z tohoto důvodu jsem proti dennímu svícení zejména u majority, tedy u aut.