Speedy Přidat reklamu

Téma: Chcípá za jízdy
Čau všem, řeším s mašinou zajímavý problém.
Za jízdy, pod plynem začne ztrácet výkon (válce začnou vynechávat), až chcípne úplně.
Pak je nutné cca 30 min počkat (možná to má souvislost s teplotou motoru), než je ochotná zase naskočit.

Ujel jsem cca 30-40 km, a ve 120ti km/h mi chcípla.
Startér točí bez problému, ale motorka nic. Po pár minutách čekání a opětovném protočení startéru motor trochu zakucká, ale nechytne, tak stále dokola, až po cca 30min čekání a opětovného startování začnou postupně chytat válce, až chytí všechny a motor běží.
Pak se chová úplně normálně - ujel jsem dalších 100km a ani náznak nějakého problému.
Měl jsem za to, že asi nějaký chvilkový problém. Druhý den následovala vyjížďka kolem komína (70km), vše v cajku.
Třetí den opět po 40km zdechla za jízdy, chytila až za půl hodiny, chování stejné, jako poprvé.
Poté jsem opět ujel dalších 100km bez problému.

Podtlakem v nádrži to není, hadičky jsou OK a ani když na chvíli otevřu víko a pak startuju, tak nechytí.
Další tip jsou špatné svíčky.
Nedávno jsem na ní dělal synchro, ale nevěřím, že by to mohlo být jím, protože než chcípla, jel jsem pod plným plynem, ve vysokých otáčkách.

Benzín brán výhradně od Benziny.

Nějaké tipy, co zkontrolovat?

Chcípá za jízdy

22.4.2018 v 17:54 | Nahoru | #1
Odvzdušnění nádrže

Chcípá za jízdy

22.4.2018 v 18:01 | Nahoru | #2
Právě to mě napadlo jako první, ale hadičky nejsou nijak skříplý
Navíc, to bych pak neujel dalších 100km bez problému

Chcípá za jízdy

22.4.2018 v 20:11 | Nahoru | #3
Máš to rozbitý, Tome.

Chcípá za jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2018 v 20:52 | Nahoru | #4
Když jsem měl CBR 600 F model 1999 dělalo mi to úplně to stejné co popisuješ a bylo to palivové čerpadlo. V Hondě ho odpojili a byl na vždy pokoj. Šlo i vyměnit, ale jezdilo to bez něj jako s ním (než se rozbilo) Jen jsem nesměl zapomenout vypínat přívod benzínu kohoutkem pod nádrží.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípá za jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2018 v 21:07 | Nahoru | #5
Z vlastní zkušenosti pokud nedává čerpadlo tak při rychlosti nad 120km/h tam nestíhá natíkat benzín. Do této rychlosti normálně použitelné. Ovšem nastartovat jde za chvíli. Chytla dřív než jsem zastavil. U čerpadla odchází kontakty. Dají se koupit jako aftermarket díl. Odpoj vývod z čerpadla a zapni zapalování. Hned uvidíš jestli je špatný

Chcípá za jízdy

22.4.2018 v 21:07 | Nahoru | #6
Díky za tip, palivové čerpadlo jsem právě hned vyřadil s domněnkou, že to by se projevovalo nonstop. Kouknu na něj

(reakce na) Chcípá za jízdy

22.4.2018 v 21:16 | Nahoru | #7

Gapyra píše: Z vlastní zkušenosti pokud nedává čerpadlo tak při rychlosti nad 120km/h tam nestíhá natíkat benzín. Do této rychlosti normálně použitelné. Ovšem nastartovat jde za chvíli. Chytla dřív než jsem zastavil. U čerpadla odchází kontakty. Dají se koupit jako aftermarket díl. Odpoj vývod z čerpadla a zapni zapalování. Hned uvidíš jestli je špatný


Ok, jak rozliším, že jsou špatné kontakty a ne čerpadlo?

Chcípá za jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 24.4.2018 v 16:06 | Nahoru | #8
CBR 954 delalo mi to same...
nakonec spatny kontakt ve spojce od budiku smerem k baterce...
delalo to sporadicky...
takze jsem natahl drat primo a starej ksem ponechal tak...

Chcípá za jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 24.4.2018 v 22:53 | Nahoru | #9
Čerpadlo samotné většinou neodejde. Kontakty budou vypálené, možná i spečené k sobě. Zkus ty kotakty jemně opilovat a čerpadlo připojit přímo na baterku.

Chcípá za jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2018 v 10:14 | Nahoru | #10
kontakty sem řešil a daval ted nove vyhodilo ti to nikdy pojstku nemáš náhodou místo čerpadla podtlakovej kohout?a další věc i když si dělal synchro karbecu možná by stalo zato i vyměnit těsnění atd občas se nedovíra plovak a benzin se dostane do saní pak musíš čekat než zase jedeš dělaj to ty zavírací jehli co sou na plovaku ani nepoznaš okem že sou špatný

Chcípá za jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2018 v 15:40 | Nahoru | #11
takle vypadá ten vnitřek čerpadla dá se to koupit za 600 tuším že na motostar












Chcípá za jízdy

12.5.2018 v 10:48 | Nahoru | #12
Díky všem za odpovědi.
Jen sem zareportuju výsledek, kdyby někdo další řešil stejnej problém.
Čerpadlo tlačí, jak divý, takže v něm naštěstí problém nebyl.
Zkusil jsem vyměnit benzínový filtr.
Přes zimu jsem dával novej. Nepřepokládal jsem, že by novej benzínovej filtr mohl dělat problémy, ale do zimy to fungovalo.
Po výměně za starej filr vše funguje normálně, zdá se...
Takže to bylo pravděpodobně jen touto banalitou..

Naposledy editováno 12.05.2018 10:58:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
podivná věc s přední brzdou [1, 2] Honda CBR 600F Piwell 47 22.6.2018 v 13:38 Beranidlo
Orlová a okolí Honda CBR 600F, Kawasaki Z300 Makina77 21 11.6.2018 v 19:24 Makina77
Originální koncovka Honda CBR 600F GeeZee 21 1.6.2018 v 14:56 JardelT
Otáčkoměr Hornet 600 Honda CBR 600F pasaq 1 29.5.2018 v 18:46 Sklepek
První moto skoro ve 40 Honda CBR 600F load_matrix 27 25.5.2018 v 20:58 Kohlstein


TOPlist