globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

22.4.2018 v 07:43 | Nahoru | #1

Krejza píše: Jistě, to není případ tazatele. Ale pořád to od tebe byla nepravda.
Kombinace rejdu a náklonu je super např. na utažené vracáky (do 40-50 km/h).



Spíš jsem chtěl říct, že se nedá zatočit bez náklonu, takže nejdřív musím mašinu dostat rychle do náklonu (dám kontra) a pak teprv začnu točit. Dělat to zároveň - postupně pokládat a zatáčet - mě musí vždycky zpomalit. Prostě nejdřív A a pak rychle B, ne AB dohromady. Velikost rejdu jsem neřešil (viz jednu diskusi, kde se plamenně rozebíralo Sršňovo tvrzení že se zatáčí náklonem a ne rejdem a bylo to téměř jak náboženská válka... ) a ani specifický případy, kdy někde balancuju v rychlosti chůze - třeba protože jsem připosranej z písečku na asfaltu a naklopit se to prostě bojím - běžná realita dnešních dnů, protože silničáři přece nebudou uklízet zbytky zimního posypu v křižovatkách, žejo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

23.4.2018 v 07:07 | Nahoru | #2

charlie.vtx1800 píše: Spíš jsem chtěl říct, že se nedá zatočit bez náklonu, takže nejdřív musím mašinu dostat rychle do náklonu (dám kontra) a pak teprv začnu točit. Dělat to zároveň - postupně pokládat a zatáčet - mě musí vždycky zpomalit. Prostě nejdřív A a pak rychle B, ne AB dohromady. Velikost rejdu jsem neřešil (viz jednu diskusi, kde se plamenně rozebíralo Sršňovo tvrzení že se zatáčí náklonem a ne rejdem a bylo to téměř jak náboženská válka... ) a ani specifický případy, kdy někde balancuju v rychlosti chůze - třeba protože jsem připosranej z písečku na asfaltu a naklopit se to prostě bojím - běžná realita dnešních dnů, protože silničáři přece nebudou uklízet zbytky zimního posypu v křižovatkách, žejo.



Dostat motorku do náklonu znamená zatočit. Jestli to chápu, ty točením myslíš už průběh zatáčky, po zatočení.
Na každou zatáčku a rychlost lze využít mnoho způsobů. Pro některé zatáčky je ale fakt vhodnější jít na ne pomalu/pomaleji než rychle. Dlouhé s velkým poměrem, utahující se, například.

Ad Sršeň. Je fajn, že po těch letech, kdy do něj cpeme trochu teorie, už pochopil, že "tak úplně" pravdu nemá a učí se.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist