globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Kolama dolů" - Co vy na to Pojedete
 
15.4.2018 v 21:35
Ahoj, co říkáte na tuto akci. Zúčastníte se?
http://www.policie.c...neb-kolama-dolu.aspx

Naposledy editováno 15.04.2018 21:45:52
Anketa: Zúčastním se akce Kolama dolů
Zúčastním je to dobrá akce
17%
19
Nezúčastním ale je to dobrá akce
24%
27
Nezúčastním pro mě je to zbytečné
4%
5
Nebudu nikomu dělat šaška
55%
63

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolama dolů" - Co vy na to Pojedete

19.4.2018 v 15:47 | Nahoru | #1

puffybodie píše: Ano, ukazkovy priklad demagogie z tve strany Ja nerikal, ze je vsechno v Indii super vcetne provozu na cestach. Ja jen rikam, ze tam jsou veci, ktere funguji a nebylo by spatne je tady zkusit (jako treba omezit pocet znacek, mereni radarem a dalsich veci) jak a jestli budou fungovat i tady. Taky jsem hovoril o konkretnim state kde mam opakovanou zkusenost. Takto se dela pokrok, ze zjistujes a pozorujes co kde je a pokud to neni uplna pitomost, tak to zkusis zavest i mistne. A jeste sis nezapomnel prisadit o tom jak clovek nevi jak se tam ve skutecnosti zije. Protoze chudaci jsou asi podle tebe jen v Indii a v USA nebo Evrope zadni nejsou a kazdy ma zlate koupelny a plave v dolarech jak strycek Skrblik co? A protoze jinde se maji tak chude, tak se s nima musime povinne o vse rozdelit, protoze OSN a jini posuci Aspon ze na zapade uz jim taky doslo, ze potirat detskou praci v Bangladeshi a jinde je blbost, protoze to zhorsuje jen situaci tech deti samotnych, kteri jsou realne jedini kdo tam muzou makat. Snadnejsi ale mlit pantem a sbirat dotace v neziskovce na boj proti detske praci a pritom pouzivat Apple, nosit mikiny za 5k z prirodnich materialu vyrobenych tamtez a tvarit se strasne revolucne

No a pak jsou samozrejme uplni mentalove, kteri proto, ze se necemu rika Arabske cislice maji dojem, ze tu musime natahat vsechny Araby vcetne jejich zpusobu zivota



Jenže pokud chceš zavést něco, co funguje jinde, musíš brát v úvahu mnoho proměnných. Danou věc přizpůsobit aktuálním podmínkám.
V případě provozu tak jedna z proměnných je určitě životní úroveň a způsob života jako celek.

Osobně mi počet značek v ČR extra nevadí. Samozřejmě, že jsou výjimky, kde něco je přehnané. Rozhodně ale nesouhlasím s tvrzením, že zrušit značky, rychlostní limity, PČR neměřit rychlost, de facto nechat anarchii, je krokem vpřed.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolama dolů" - Co vy na to Pojedete

20.4.2018 v 09:39 | Nahoru | #2

Krejza píše: Jenže pokud chceš zavést něco, co funguje jinde, musíš brát v úvahu mnoho proměnných. Danou věc přizpůsobit aktuálním podmínkám.
V případě provozu tak jedna z proměnných je určitě životní úroveň a způsob života jako celek.

Osobně mi počet značek v ČR extra nevadí. Samozřejmě, že jsou výjimky, kde něco je přehnané. Rozhodně ale nesouhlasím s tvrzením, že zrušit značky, rychlostní limity, PČR neměřit rychlost, de facto nechat anarchii, je krokem vpřed.



Kdyby u nas motorka co je u nich za 40.000 nestala u nas 80.000 a vyse, tak treba i ten provoz bude hustsi

Pocet znacek vadi hlavne v mistech krizovatek nebo mene prehlednych useku kde prispivaji rozptyleni ridice (stejne jako billboardy). Lepsi je pak je proste ignorovat a nesledovat (nemyslim zrovna ty jako hlavni/vedlejsi, prednost v jizde/stop ).

Nerikam, ze zrusit vsechny znacky, ale pouzivat u toho hlavu. Zakaz stani nebo zastaveni nepotrebuje co 20m znacku (za cca minimalne 5000), kdyz na to staci barvy primo na ceste a kolikrat nemusi byt ani to, kdyz ma zustat prujezdny pruh alespon 3m a kdyz je nekdo tak blbej, ze to neodhadne, tak pripadny postih (pokud je vubec opravneny a smysluplny) nemusi zaviset na znacce.

Rychlostni limity tam se shodnu s Assasinem, velka cast lidi proste jede aby dojela a pripadne si uzila jizdu i pres provoz okolo. Takze nejede 200 ve meste ne proto, ze policajti, znacky nebo neco, ale protoze si nechce nabit hubu nebo znicit stroj. Kdyz jedu ve meste po ceste kde je 80 a ja jedu 80 - 100, tak proste proto, ze za nahonene vteriny nestoji za to huntovat auto a taky kvuli plynulosti provozu at se neskace brzda/plyn nebo at splynu s provozem. Vic tam pojedu treba v noci kdy neni provoz a chodci a cyklisti tam tak nebo tak nesmi a i tak to treba nebude vice nez 130 protoze proste neni duvod jet vice.

PCR jsem jeste nikdy nevidel merit rychlost na smysluplnem miste a myslim, ze se toho ani nedoziju.

Protoze potrebujeme tak moc vyhlasek, zakonu, znacek, rychlostnich limitu a mereni PCR, tak urcite proto neni dne aby se neobjevilo video nejakeho cvoka co v prudke zatacce predjizdi pres dvojitou plnou kamiony aby protismer vytlacil na kraj a donutil je zastavit nebo kamiony co se v zatacce predjizdi pres plnou atd. atd. Tihle cvoci byli i predtim, jsou i ted a budou i v budoucnu i kdyby bylo rizeni jen na zbrojni pas. A protoze stat nemuze/nechce/neumi zasahnout jen proti opravdovym grazlum, tak si to radeji ulehcuje a buzeruje ty slusne a obira je o prachy (stejne jako s STK).

Aktualnim pripadem budiz Francie a snizovani rychlosti na 80 na okreskach. Slintaji jen nad tim kolik se vybralo pokut aneb kolik si prasatka muzou prilejt do korytka na uradech.

Prvotni myslenky jsou jiste chvalyhodne a zamyslene od nekoho jako jak udelat provoz bezpecnejsi, ale konci to tim, ze urednikum to vyhovuje jako zdroj penez a pro policii je jednodussi buzerovat slusne lidi za prekroceni o 1km/hod (viz. FR, AUT, DE,....) nez resit opravdu problemove lidi a useky a dobry pocin je tak v byrokratickem systemu sesrotovan a premenen na uplne neco jineho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist