1 reakcí na tento příspěvek Přerušení napájení při poklesu napětí
rychlost altiku se da regulovat velikosti remenic = prevodu, navic kdyz ho ve velkejch otackach odpojis, ziskas "vykon navic" protoze altik a dalsi spotrebice jsou dimenzovany na to aby fungovaly uz na volnobeh a pri provozu ve vysokych otackach je tam zbytecnej odber - na okruhovky se davaj jiny remenice na servo rizeni, vodni pumpu atd... teda v soucasny dobe uz se to u hi-tech aut ani nepohani remenem, ale vse elektrikou, jde to snadno regulovat.... treba novej motor od mercedesu - radovej 6ti valec, je zajimava hracka...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přerušení napájení při poklesu napětí
ad okruhovvky - vsak jasne to uz jsem psal.. tam byva regulerni AC/DC a ne blbej 3fmustek.. celkem vtipny jsou WRC v nocnich etapach s tema silenejma XkW rampama.. pry na to vozi druhou materku (jsem slysel)
E: Pavouk: ono to fakt neni moc zdravy, neni to proste trakcni baterka aby se s ni takhle extremne cvicilo, treba v expedicnich ofroadech se vozi vetsinou druha(s menicem 12/230 ) ..ty provozni ji fakt nejlip ve fci "konenzatoru/stabilizatoru" tedy prvni pripad - startuju->dobijim ..kdyz doni tece neco i kdyz je abita castecne se to protopi v regulatoru i v baterce (samozrejme teda ne prebytek desitek A)
Naposledy editováno 16.04.2018 11:23:13