3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přerušení napájení při poklesu napětí
Maxipes_Fík píše: Někde jsem o tom četl článek, že je to strašná prasárna, baterka se dobíjí při brždění motorem nebo když už je v ní tak malý náboj, že by už nenastartovala, musí se tam dávat drahé AGM baterky, když chce někdo ušetřit a dá si do tak strašně chytrého auta klasický olověný akumulátor, tak ho tato prasárna odkrágluje během půl roku. Ale byl to jen článek, vlastní zkušenost s tím nemám.
no oni casto ty clanky pisi lidi co neznaj rozdil mezi napetim a proudem .... samo ze to auto nevybije baterku do stavu, ze skoro nenastartuje. jak rikam, baterku testuje a pokud neni v ok kondici tak nepoustiu ani rekuperaci ani start stop atd....
ze tam kvuli start stop systemu apod je "lepsi" baterka je fakt. pokud si ale nekdo koupi bmw s effecient dynamics a pak nema na baterku a zkousi tam nabastlit neco jineho nez tam ma byt.......
assassin píše: Pokud si ale nekdo koupi bmw s effecient dynamics a pak nema na baterku a zkousi tam nabastlit neco jineho nez tam ma byt.......
Jo, vídávám to na silnicích. BMW za x milionů, kola za 100 tis., kůže za to samé, ale telefon drží na uchu, protože si nepřiplatil za handsfree.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přerušení napájení při poklesu napětí
assassin píše: no oni casto ty clanky pisi lidi co neznaj rozdil mezi napetim a proudem .... samo ze to auto nevybije baterku do stavu, ze skoro nenastartuje. jak rikam, baterku testuje a pokud neni v ok kondici tak nepoustiu ani rekuperaci ani start stop atd....
ze tam kvuli start stop systemu apod je "lepsi" baterka je fakt. pokud si ale nekdo koupi bmw s effecient dynamics a pak nema na baterku a zkousi tam nabastlit neco jineho nez tam ma byt.......
Jen dodávám, že to bylo mimo jiné probrané ve Světě motorů, kde psali o třech typech baterií a proč odcházejí. Psalo se tam mimo jiné právě i to, že kvůli emisím auta nedobíjí za běžný jízdy, ale jen při brždění motorem. Alternátor = zátěž, zátěž = vyšší emise Baterie s při jízdě bude nabíjet až když bude mít nízký napětí. Tím pádem začnou trpět nejlevnější typy baterek, který dřív odejdou... Teoreticky to může zkusit ve svym autě každej - připojí si do zásuvky zapalovače voltmetr a může koukat, co to (ne)dělá. Nepsali o konkrétních značkách nebo typech (levný/drahý auta), ale psali, že je to právě úplně nezávislý na uživateli (vypínání systému start/stop apod.). Já osobně Svět motorů neberu jako nějakej bulvární plátek a v tomhle jim věřím.