globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK
 
7.3.2018 v 14:26
Čus, chci se zeptat, jak je to teď s STK... Je mi jasný, že všude to je trošku jiný, ale kamarád byl dnes na STK a nedali mu to, protože jednak měl motorku otevřenou na 88 kw, ale papírově byla 25, takže tam musí dát škrtící sadu, a jednak i když má original Leo Vince s ,,ečkem", tak ho musí vyměnit za puvodní originalni... Tak se ptám, jestli je to normální, nebo jen tady u nás řeší zbytečnosti. Zítra chci jet taky se svým GSem r.v. 92 a mám tam taky laďák bez homologace, tak jestli mám rovnou předělat na originál. (někde jsem totiž četla, že ty starší motorky tu homologaci nepotřebují)

nevo7 píše: Na SK to normálne dávajú na valec a skúšajú prednú a zadnú brzdu. Sú to samostatné valce /nie tie pre autá/. Technik si to robí sám /sadne na moto a posúva, kde potrebuje/.


A vyhovující/nevyhovující brzdný účinek si cucá z prstu? Jak ví, jakou silou stlačení páčky má motorka brzdit?

vilemx píše: A vyhovující/nevyhovující brzdný účinek si cucá z prstu? Jak ví, jakou silou stlačení páčky má motorka brzdit?



A jak to ví u auta ?
Ale k tématu, maximálně se mi stalo, že technik máčknul na páčku a zadní brzdu, pokud není výrazně volný chod, tak vše v pořádku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist