bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK
 
7.3.2018 v 14:26
Čus, chci se zeptat, jak je to teď s STK... Je mi jasný, že všude to je trošku jiný, ale kamarád byl dnes na STK a nedali mu to, protože jednak měl motorku otevřenou na 88 kw, ale papírově byla 25, takže tam musí dát škrtící sadu, a jednak i když má original Leo Vince s ,,ečkem", tak ho musí vyměnit za puvodní originalni... Tak se ptám, jestli je to normální, nebo jen tady u nás řeší zbytečnosti. Zítra chci jet taky se svým GSem r.v. 92 a mám tam taky laďák bez homologace, tak jestli mám rovnou předělat na originál. (někde jsem totiž četla, že ty starší motorky tu homologaci nepotřebují)

Bimbam píše: Byl jsem s motorkou na technické v prosinci a docela jsem koukal - šup s ní na válce a zkoušel brzdy. Teda mimo jiné základní věci které je zajímají vždycky - světla, blinkry, klaxon, lékárna a rozměr a stav pneu, štítky, číslo na rámu. Zpřísňuje se to holt.


By me zajimalo, kdo by ti hradil skodu, kdyby si s tim na tech valcich upral o zem - na zadne STK jsem jeste nevidel neco, za co/ cim by se dala motorka prikurtovat....poslal bych ho do riti a jel jinam...
2stroke> Bimbam kecá,

já byl dnes na STK, technik mi sedl do auta rozjel se a narazil do zdi stk, zkoušel zda mám v pořádku erbegy

Naposledy editováno 09.03.2018 10:34:27

(reakce na) STK

9.3.2018 v 12:27 | Nahoru | #3

2stroke píše: By me zajimalo, kdo by ti hradil skodu, kdyby si s tim na tech valcich upral o zem - na zadne STK jsem jeste nevidel neco, za co/ cim by se dala motorka prikurtovat....poslal bych ho do riti a jel jinam...



To můžeš. Ale něco Tě to bude stát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist