globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vhodná crosska do začátku
7.3.2018 v 13:06
Zdravím:)
Už delší dobu se zajímám o motocross, jezdím na závody, výstavy a tak celkově mě to nějak chytlo. Jak už to tak bývá, tak postupem času jsem si řekla že si pořídim taky motorku. Našetřila jsem si peníze a začala se dívat po nějakých nejlépe Kawach a Hondach 125ccm, nebo 85ccm. Přítel si před pár týdny pořídil Hondu 2T 250ccm a já se strašně moc těšila az se svezu. Nutno podotknout, že jsem 100% nemotorkář, v životě jsem nejela ani na fichtlu. Tenhle víkend jsme teda jeli na takovou lehkou enduro trať a já se zkusila svézt. Po téhle jízdě, mi opravdu došlo, že tady na tom se učit jezdit nemůžu. Přítel tam má nějak blbou rozetu nebo co a motorka se při každém ťuknutí do plynu zvedá na zadní. Bála jsem se zařadit i dvojku, protože ta motorka je peklostroj. Po příjezdu domů jsme se trošku neshodli, protože přítel mi začal tvrdit, že pokud si pořídim 125, tak je to úplně to samé a že bych si měla koupit fichtla, jenže já si myslím, že ta 125 by byla pro mě lepší než 250. Takže teď opravdu nevím, jako motorku si mám do začátku pořídit. Podle mě je jasné že pokud posadite někoho poprvé v životě na 250 2T, tak z toho bude mít strach. Mohli byste mi prosím poradit nějakou vaši radu, jaká motorka by byla podle vás do začátku nejlepší ? Učil jste někdo jezdit přítelkyni na 125, nebo 85? Měřim 179cm, tak prosím žádné pitbiky. Předem mockrát děkuju za odpověď :)

3 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku

8.3.2018 v 15:02 | Nahoru | #1
Takže si shrnu vaše rady. Nejlepší bude když si buď koupím nějaké starší enduro, nebo nový pitbike na větších kolech jo ? Nechci dělat nějak chytrou. Ale já si opravdu nemůžu koupit motorku za 100 000, bydlím sama v bytě, do toho dělám školu a všechno tak nějak táhnu z brigád, navíc bych si ráda poridila nějaké auto, takze u mě je 30 000 fakt strop s tím že počítám s nějakou investici navíc. Koukala jsem už dřív na to x-motos na čínu to má docela dobrý recenze, ale bojím se toho co všichni říkají, že hodina jízdy znamená hodinu oprav. Na starší endura jsem taky koukala, ale jak už tu někdo psal, je to dost veliký. Moc se omlouvám jestli vás nějak otravuju, vím že je tu plno příspěvků s tímhle téma, ale s přítelem moc není řeč a já nemám za kým jít pro radu. Ještě jednou všem děkuju, jste zlatý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku

8.3.2018 v 18:07 | Nahoru | #2

Kuchy19 píše: Takže si shrnu vaše rady. Nejlepší bude když si buď koupím nějaké starší enduro, nebo nový pitbike na větších kolech jo ? Nechci dělat nějak chytrou. Ale já si opravdu nemůžu koupit motorku za 100 000, bydlím sama v bytě, do toho dělám školu a všechno tak nějak táhnu z brigád, navíc bych si ráda poridila nějaké auto, takze u mě je 30 000 fakt strop s tím že počítám s nějakou investici navíc. Koukala jsem už dřív na to x-motos na čínu to má docela dobrý recenze, ale bojím se toho co všichni říkají, že hodina jízdy znamená hodinu oprav. Na starší endura jsem taky koukala, ale jak už tu někdo psal, je to dost veliký. Moc se omlouvám jestli vás nějak otravuju, vím že je tu plno příspěvků s tímhle téma, ale s přítelem moc není řeč a já nemám za kým jít pro radu. Ještě jednou všem děkuju, jste zlatý.



jak to tak čtu,napadá mně jen jediná dobrá rada-vyser se ne to.

tak jak si to představuješ to nefunguje.ano,můžeš si koupit mašinu za 30,ale věř tomu,že to je jen začátek.v první řadě budeš muset udělat tlumiče a naladit na svou váhu-jinak tě to zabije k tomu nějaké drobnosti jako řetězovka,brzdy a pod. a za chvíli budeš řešit motor..........

na pitbajku se něco naučíš,ale rozhodně nepočítej s MX tratí......,stejně tak staré enduro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku

8.3.2018 v 18:23 | Nahoru | #3
Kuchy19> tak si nalej čistýho vína :
- dokážeš si na motorce sama něco opravit? Vyjmout motor z rámu, sama promazat přepákování, zrepasovat brzdy, - vyjmout pro repas tlumiče...atd..? Ono se taky stává, že ti můžou kamarádi tvrdit jak ti sevším pomůžou .. -ale až nastane problém - stroj může ležet několik let nepojizdný někde v garáži...
- když koupíš starou cros za 30tis s funkčmostí cca 50% , kolik máš na startovací investici? může se jednat v rozmezí cca15-50tis kč (nějaká základní go motoru + destičky,pneu,řetěz sada,kotouče,nějaký plast, zavaření ocel. rámu - pokud budou vařené kartery,válec,hlava,kyvka - tomu se obloukem vyhni, grypy, polep, vata výfuku ,náplně atd..), spotřební investice, jako pneu, řetězovka atd ... se mění i u tupějších endur...POZOR, ty prachy co do staré vrány nastrkáš, se ti při prodeji nevrátí!!!
- 2t (jako jsou Kx 125/250,Yz125/250,Cr 125/250 ...) jsou pro začatečnické učení nevhodné (ta 125 ccm se musí držet ještě víc v otáčkách, než ta 250 - co jsi se nani svezla)
- 2t maji větší spotřebu + olej do benzínu taky něco stojí
- taky si ke koupi vem člověka, co má vycvičené ucho, NEKUPUJ stroj se špatnými starty, pokud motorka bude mít špatný chod (vykyvy otáček,nepujde po zahřátí za plynem, tarokování - nepojede v nějakém pasmu - v plných otáčkách atd...) - i kdyby ti prodejce tvrdil, že to chce jen seštelovat!
Pokud ti z toho jde hlava kolem ...., a stále toužíš se povozit
- pořídil bychnové X Moto na velkých kolech , nechci tě do ničeho vrtat - ale nemáš moc na výběr!
https://www.tipmoto....-250cc-4t-21-18.html
- startovací i nvestice NULA - pouze samolepka Honda, nebo Kawa
- budeš nato mít nějakou záruku
- než ojedeš nové pneu, řetěz atd....bude trvat min. rok...
- pokud tě to nebude bavit - relativně nová moto se prodává podstatně líp ..., něco proděláš to je jasný ale užívání bude s minimem starostí..
- a že je to čína? už to není bláto co bývalo...,a co dnes není tam odsud? po závodních depech se pitbiky hemží , pořádají se závody s pity atd..(je to větší zábava než s velkou motorkou - aby si člověk užil MX, musí už něco umět....)
- tenhle pit MX trať objede v pohodě i si zaskáčeš (učení jde pomalu a je úplně jedno jestli je to ze začátku Pit, nebo mx stroj...)
PS : moc to nepučuj starýmu





S pánem bohem M.

Naposledy editováno 08.03.2018 18:40:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku

8.3.2018 v 19:15 | Nahoru | #4
Kuchy19> A co nato jít jinou cestou ?
Zkusit si nechat vymyslet od místních odborníků vehement na jednoduchý uškrcení na plynu ( tý 250 co máte ) asi k heftu nebo karbeci někam,nevím, kde je to snadno přístupný + on/off toho udělátka. Zakrosil by si Lover, přeplo se to, krosila bys. Nápad ??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur


TOPlist