2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje po delší době
t_freedom píše: týýýý jo...tomu panečku říkám argumentace ...teď si mě úplně rozcupoval...
...tohle je klasika fóra ...nejsem ani překvapenej.
Nepleť si naftový motory a vysoko otáčkový motory ve sportovní motorce (nemyslím teda NC), kde je společná náplň. Tam může po 6 tisících i dřív bejt olej kaput, když tomu nakládáš a nebo jezdíš na okruhu, ale to asi víš...
Taky sem nikomu nepřikazovat, co má dělat, ale jen řekl, co bych dělal já. Kupoval sem motorku se tři roky starým olejem a najetýma cca 5 tisíci a byl to fakt hnus. Novej olej (dával sem ho v září) vypadal po 50 km jako po sezóně ježdění. Pak se trochu po 700 km vyfiltroval, ale na jaře po 6 měsících odstávky sem stejně dal novej. Byl to takovej proplach a peněz vůbec nelituju
Mike70 píše: Nepleť si naftový motory a vysoko otáčkový motory ve sportovní motorce (nemyslím teda NC), kde je společná náplň. Tam může po 6 tisících i dřív bejt olej kaput, když tomu nakládáš a nebo jezdíš na okruhu, ale to asi víš...
Taky sem nikomu nepřikazovat, co má dělat, ale jen řekl, co bych dělal já. Kupoval sem motorku se tři roky starým olejem a najetýma cca 5 tisíci a byl to fakt hnus. Novej olej (dával sem ho v září) vypadal po 50 km jako po sezóně ježdění. Pak se trochu po 700 km vyfiltroval, ale na jaře po 6 měsících odstávky sem stejně dal novej. Byl to takovej proplach a peněz vůbec nelituju
o sipkove ruzence by nebyla nejaka pohadka ?
Mike70 píše: Nepleť si naftový motory a vysoko otáčkový motory ve sportovní motorce (nemyslím teda NC), kde je společná náplň. Tam může po 6 tisících i dřív bejt olej kaput, když tomu nakládáš a nebo jezdíš na okruhu, ale to asi víš...
Taky sem nikomu nepřikazovat, co má dělat, ale jen řekl, co bych dělal já. Kupoval sem motorku se tři roky starým olejem a najetýma cca 5 tisíci a byl to fakt hnus. Novej olej (dával sem ho v září) vypadal po 50 km jako po sezóně ježdění. Pak se trochu po 700 km vyfiltroval, ale na jaře po 6 měsících odstávky sem stejně dal novej. Byl to takovej proplach a peněz vůbec nelituju
tvůj slovutný věk mě brzdí v tom tě tu nějak zásadně zesměšňovat....ALE ... výcuc.
zakladatel : 400km, 9měsíců
TY mi argumentuješ ...: na okruhu i pod 6000km (mimochodem ve svý vzduchovce měním po 5tkm) a měnil si (slovy) 3roky starej olej ...
a teď se tě ptám ... JSI NORMÁLNÍ ?
když tohle napíšeš, budu s tebou souhlasit...ALE KSAKRU ...co to má společnýho s dotazem dotyčnýho ?
a ohledně toho pletení si těch motorů... jsi-li znalec tak pochopíš, že umazat diesela se silama a tlakama co v něm jsou...a diesely dnes už nejsou "kadla kadla kadla" to panečku není žádná prdel ...to jsou 4-5trpm točící motory a ve spojení s automatama jsou v těch otáčkách dost často používaný, mazající turba točící vpohodě 150-200trpm. Což už dnes není velký rozdíl od benzínů.
Ten rozdíl mezi objemovým výkonem je právě ten interval 20-30tkm u aut a 6-12max tkm u motorek. Ale polemizovat někdě o 400km a 9měsících je podle mě na hranici demence, nebo "zakaždoucenuvopozici" postojem
Naposledy editováno 06.03.2018 16:02:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |