bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KLE500 versus TA600
23.2.2018 v 15:41
Rozhoduji se jestli koupit KLE500 nebo TA600.Potřebuji od Vás jednoznačné odpovědi k čemu se přikláníte. Pokud to psychicky zvládnete tak mi prosím nepište něco jako Strom,KTM,BMW,XRV.O to nemám zájem prostě potřebuji vybrat z těchto dvou strojů.

2 reakcí na tento příspěvek KLE500 versus TA600

23.7.2018 v 13:55 | Nahoru | #1
Pánové, chci cenduro na profil "pár set km dálnice - potom polní cesty a louky cestou necestou", tak v 50% případů ve dvou a s kufry.
Už jsem byl skoro rozhodnutý pro TA600, ale pak mne ohromně oslovilo že je KLE500 šestikvalt, protože co jsem koukal tak se dá na dálnici držet 130-140 km/h s otáčkami pod 3/4 maximálních, tedy žádné týrání motoru. A i v maximálce je limitován silou a nikoli otáčkami a drží se na šestku pořád hluboko pod redlinou.

Mám rodinu a peněz není nazbyt, vybírám mezi 30 maximálně 40k, takže na žádné jiné cenduro s šestikvaltem nedosáhnu.

Doteď jsem sedlal jen 11kW maxiskútr který na dálnici nestačil protože sice jel ale musel se vytáčet tak, že mi jej bylo líto a namísto toho jsem si udělal plné Ačko, takže preferenci pro projev motoru TA/KLE nemám. Co jsem koukal na videa na YT tak zvuk a projev TA i KLE je pro mne OK. Nezávodím, jezdím na pohodu, ale po rovinkách mám rád svižnější přesuny.

1) Myslíte si, že je KLE pro takové využití dálnice-lehký terén v 50% se zátěží 160kg použitelné?
Zvažuji tenhle kousek s turistickým plexi, takové mám i na Satíku a vyhovuje mi to:
https://www.motorkar...kle-500-1313341.html

2) Je sedačka opravdu tak strašná, že z ní po 70km bolí pozadí a musí se zcela předělat, nebo je to individuální?

3) Existuje nějaké finančně rozumné preventivní řešení těch potíží s alternátorem a urvaným magnetem, nebo to tak či onak vyjde na(d) 5000 kč?

4) Myslíte si že má motor KLE dost kroutícího momentu na to, aby se na něj dalo použít "magické snižovadlo spotřeby" jménem "primární ozubené kolo s jedním zubem navíc" a motor se netrápil přílišnou zátěží?

(reakce na) KLE500 versus TA600

23.7.2018 v 14:00 | Nahoru | #2
pan_Mýval> jestli chces jezdit i mimo asfalt tak zapomen na +zub, spis budes davat o zub mene.

Kle jsem nejezdil, ale s TA600 se dalo presunovat cca 140 kmh a tyrani to nebylo. Ten motor vydrzi hodne.

(reakce na) KLE500 versus TA600

23.7.2018 v 14:57 | Nahoru | #3
pan_Mýval>
1)Nevidím v tom problém
2)Řekl bych,že je to spíše individuální,ale jako hranici pro snesitelnost bych viděl víc jak 100 km.
3)Existuje.Buď preventivně otevřít a magnety přelepit,případně zalít zalévací hmotou,nebo pořídit rotor s novějších ročníků.
4)Viz Gugo.Ber v potaz fakt,že vzhledem k objemu už bude šestka sama o sobě docela "dlouhá" a přidáním zubu si ještě pohoršíš.Taky doporučím o zub méně,bo pak tu šestku častěji použiješ a bude ochotná fungovat v nižších otáčkách... Osobně považuju za "magické snižovadlo spotřeby" spíše vědomé ovládání plynové rukojeti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist