Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

28.2.2018 v 14:51 | Nahoru | #1
Video: https://streamable.com/2b7cy

Takovymhle lidem bych natahl hadici z vyfuku do kabiny. Tohle je velmi casty jev u podobnych plecek, kterych v CR jezdi kvatna. Muj nazor je, ze vsechny nafty smrdi a polovina z nich jeste kouri jak prase. Proto jsem pro jejich zakaz. Minimalne ve mestech.

Downsizing a podobny vyse zminovane problemy jsou mi uplne u zadele. Jenom proste nechci dychat tyhle sra*** a neverim, ze to paleni v krku, kdyz intenzivne dycham v oblasti dopravnich tepen je neco dobryho a myslim si, ze to jsou prave naftovy plecky, co za to muzou. Novy nebo stary, u me je to stejnej srot.

Naposledy editováno 28.02.2018 14:54:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

28.2.2018 v 15:13 | Nahoru | #2

TRIBES píše: Downsizing a podobny vyse zminovane problemy jsou mi uplne u zadele. Jenom proste nechci dychat tyhle sra*** a neverim, ze to paleni v krku, kdyz intenzivne dycham v oblasti dopravnich tepen je neco dobryho a myslim si, ze to jsou prave naftovy plecky, co za to muzou.


A teď si představ, že právě ten downsizing má na svědomí nárůst produkce mikrosazí nově i u benzíňáků.

Jsem také toho názoru, že denní dojíždění do města je nejrozumnější adept pro přechod na elektriku nebo socku. Na druhou strranu zakázat vjezd všem vozidlům od určítého stáří nebo normy je k nas**ní nejvíc pro příležitostné návštěvníky, kteří svým provozem (jednou za měsíc projet centrem) ovzduší v principu takřka nezamoří.

Naposledy editováno 28.02.2018 15:14:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist