Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 15:38 | Nahoru | #1
petrXX: to je prave ono, aby to melo vlastnosti tech "velkejch" motoru co se tu vyzdvihuji, musi to byt takhle velkej motor... zas takhle velkej motor bez kurvitek se v evrope nedelal, protoze to maj top auta = top technika = kurvitka.

to co se tu vydava za velky motory (tzn dvoulitry) tak se to i v tech "papirovejch" autech musi tocit aby to melo jakous takous dynamiku... ostatne proto tu nekteri vyzdvihuji charakter ropaku.... protoze ty benzinaky kdyz nemaji turbo a 3,0+ tak temer nejedou. moje 328 ma podobnej "zatah" jako 19tdi... to je proste fakt. a to je na dnesni dobu spis takovy "minimum" - jenze ja bych si stejny auto jako novy nemohl dovolit (bylo v te dobe vic jak za mega) takze je pomerne jasny, proc se ty auta neprodavaj a tim padem proc upada jejich vyroba... ale jo, klidne to muzem hodit na brusel....

ona i ta 206 s 16v 2,0 byla nova skoro za pul mice (podle vybavy) a to je slusnej ulet dat za neco jako je fabie pul mega... tech se taky urcite prodalo spousta

Naposledy editováno 26.02.2018 15:41:04

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 15:44 | Nahoru | #2
kompakt se šestiválcem přes 40 000 eur tuším dokonce 47 to byl kasovní trhák jako blázen

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 15:51 | Nahoru | #3
assassin> no on ten velky motor byt bez kurvitek ala valvetronic, tak je jednodussi a nejspis spolehlivejsi, jenze misto prumernych 12litru by zral 25 :) a mel nizsi vykon.
Pritom ten motor "udelat" aby slapal jak hodiny neni zadna tragedie, komplet pretesneni, voditka retezu a vubec vseho co se muze vysrat prijde na 70 tisic, coz je cena prednich svetel. A to si dovolim rict, ze ten motor potom prezije auto, pokud to udela nekdo kdo tomu rozumi - resp neslysel jsem, ze by se motor po takovem servise vysral. Vim o jedne vyjimce, vysypany 4.8 biturbo, ale to je jina story.
Ja osobne na 4.4 nemuzu rict kriveho slova, ten motor i projev miluju. Raketa to neni, ale na moje potreby nad hlavu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist