Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 16:36 | Nahoru | #1

zdenek86 píše: Jenže ta 308ka je co? Novodoba mrdka s malorážkou, to je to, na co tady celou dobu poukazuju a patrně Ti to uniklo
Kromě toho, jak říkáš ty auta, která ostatním slouží stovky tisíc km... ty s nima máš nějakou vlastní zkušenost? Superb, passat, mondeo? To jsou auta, která si pořizují právě firmy a klientela, která rozhodně nebude svoje zkušenosti nijak ventilovat na žádném fóru. Takže obraz o spolehlivosti je dost zkreslený. Protože když se to posere, dá se to do servisu a nikdo to neřeší Pro mě osobní zkušenost a raději si koupím starý křáp, protože světě div se, ale potřebuju od auta, aby mě dovezlo z A do B. A jestli to má bluetooth, 20 asistentů a půlmetrovej tablet uprostřed je mi u pr****



308 je dvoulitr. Nevim co ma společného elektronika atd s motorem, ale sere se tam vse. Ja mel 205ku a uz nikdy...

sluzebakama jsem jezdil docela dost, mel jsem prave treba passata nebo smaxe(vetsina dílu stejnejch s mondeem, jen tezsi) - to treba doted jezdi a ma pres 400tis
Fabii 1.4tdi atd atd...

Jo a krome toho jsem delal ve vývoji v automotive, tak mam trosku predstavu jak se co kazi globálně, podle databaze výrobce - ne podle zkusenosti jednoho garazoveho servisu ,tusim jak se co vyvíjí atd...

Btw jedtli teda beres dvoulitr jako velkej motor :) tak to pak joo ... vykon jako ta malorazka to ma az v o dost vyšších otáčkách a ty jsou podle me hlavní nepřítel životnosti. Jo a v te dobe to byl nejvetsi motor v nabídce, jake motory tam byly jako nejmenší? Kdyz zo srovnávate s nejmenším současným motorem? Ono totiz v současné dobe bude nejvetsi motor u tehle kategorie aut oturbena 1.6 nebo 2.0 a to je fakt ve srovnání s dvoulitrem atmosférou "smesnej moturek" :D

Naposledy editováno 24.02.2018 17:04:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 12:28 | Nahoru | #2

assassin píše: 308 je dvoulitr. Nevim co ma společného elektronika atd s motorem, ale sere se tam vse. Ja mel 205ku a uz nikdy...

sluzebakama jsem jezdil docela dost, mel jsem prave treba passata nebo smaxe(vetsina dílu stejnejch s mondeem, jen tezsi) - to treba doted jezdi a ma pres 400tis
Fabii 1.4tdi atd atd...

Jo a krome toho jsem delal ve vývoji v automotive, tak mam trosku predstavu jak se co kazi globálně, podle databaze výrobce - ne podle zkusenosti jednoho garazoveho servisu ,tusim jak se co vyvíjí atd...

Btw jedtli teda beres dvoulitr jako velkej motor :) tak to pak joo ... vykon jako ta malorazka to ma az v o dost vyšších otáčkách a ty jsou podle me hlavní nepřítel životnosti. Jo a v te dobe to byl nejvetsi motor v nabídce, jake motory tam byly jako nejmenší? Kdyz zo srovnávate s nejmenším současným motorem? Ono totiz v současné dobe bude nejvetsi motor u tehle kategorie aut oturbena 1.6 nebo 2.0 a to je fakt ve srovnání s dvoulitrem atmosférou "smesnej moturek" :D



Ale jde o to, jakeho passata... 1,4tsi, byť to má 92kw tak je prostě holý nesmysl na auto, co má 1,5t bez posádky A zrovna S-max využíval diesely PSA nebo vlastní benzíny, takže ano, ta hrozná francouzská mrdka a ono to funguje...
Elektronika byla jen taková odbočka...
No vidíš a já jsem dělal deset let pro firmu, která dodavatelsky vyvýjela karosářské díly pro největší sračkomet u nás z MB... A když už se náhodou něco začalo kazit, tak se čekalo na to, kolik přijde stížností a když se toho nechytilo moc zákazníků, tak se to hezky ututlalo.Takže něco o tom, jak se co na autě dělá taky vím

Ne, beru třeba dvoulitr jako standartní motor vhodnej pro takový auto. 5,0 V8 je zase druhý extrém, který nikdy neměl a nebude mít adekvátní využití. Pokud se bavíme o osobních autech. Do osobáku stačí objem do 3,0.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist