Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 10:57 | Nahoru | #1
Jenže výběr motoru se řídí zejména výslednou cenou vozidla, kterou určí vyrobce. Pokud by V6, V8 stál víc jen o rozdíl výrobních nákladů (desítky tisíc, možná i šul nul vůči složitějšímu oturbenému mrňousovi) a nikoliv o statisíce, resp. +30 % nebo klidně i 50 % ceny sociál verze, prodeje by vypadaly úplně jinak. Stačí se podívat na ceníky v USa nebo u šejků, kolik tam stojí velké motorizace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 11:01 | Nahoru | #2
vilemx> v usa a u šejků není spotřeba tak důležitá. tady si auto,který žere 15 litrů koupí málo kdo.

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 11:13 | Nahoru | #3

vilemx píše: Jenže výběr motoru se řídí zejména výslednou cenou vozidla, kterou určí vyrobce. Pokud by V6, V8 stál víc jen o rozdíl výrobních nákladů (desítky tisíc, možná i šul nul vůči složitějšímu oturbenému mrňousovi) a nikoliv o statisíce, resp. +30 % nebo klidně i 50 % ceny sociál verze, prodeje by vypadaly úplně jinak. Stačí se podívat na ceníky v USa nebo u šejků, kolik tam stojí velké motorizace.



Ne, výběr vozidla se řídí zejména reklamou a ovcovstvím... krásný příklad druhá generace fabií a motory HTP, všude samá reklama jak to míň žere, je to levnější atd. A výsledek? Spotřeba kolem 12l a kdo to měl v mém okolí se toho co nejdřív zbavil, protože uznal, že to bylo to nejhloupější rozhodnutí. Včetně mě, který jsem to dostal jako firemní auto. Abych nezdržoval provoz, tak to člověk musel pořád vytáčet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist