Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 10:28 | Nahoru | #1
zdenek86> docela bych se vsadil,že focus s tím litem vydrží víc,než vydržely starý auta,dejme tomu z devadesátých let,k tomu je pohodlnější,úspornější,tišší a bezpečnější. já mám starý krámy moc rád,ale na lítání do kolbenky bych toho focuse bral. nikdo nechce jezdit starou vránou každej den.nebo skoro nikdo.měl jsem transportéra,kterej se dožil skoro 1,5 milionu kilometrů,ale už bych s tím jezdit nechtěl,byl to 1,9 td. na dnešní dobu to nejelo,nebrzdilo nemělo to klimatizaci a byl v tom kravál jako v ruským tanku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 10:52 | Nahoru | #2

nemako píše: zdenek86> docela bych se vsadil,že focus s tím litem vydrží víc,než vydržely starý auta,dejme tomu z devadesátých let,k tomu je pohodlnější,úspornější,tišší a bezpečnější. já mám starý krámy moc rád,ale na lítání do kolbenky bych toho focuse bral. nikdo nechce jezdit starou vránou každej den.nebo skoro nikdo.měl jsem transportéra,kterej se dožil skoro 1,5 milionu kilometrů,ale už bych s tím jezdit nechtěl,byl to 1,9 td. na dnešní dobu to nejelo,nebrzdilo nemělo to klimatizaci a byl v tom kravál jako v ruským tanku.



Nevydrží... podívej se, kolik těch aut z devadesátých let jezdí dodnes... Kdežto dnešní auta mají problémy a né zanedbatelné i v prvním roce provozu, například zarůstaní kanálů díky egr a právě oturbení malorážek.
Bezpečnost a hluk, případně pohodlí ale nikde nezmiňuju, o tom se hádat nehodlám, souhlasím, že dnešní auta jsou na tom jinak, ale pořád, když si koupíš nové auto každých řekneme deset let, namísto čtyřech, tak budeš mít bezpečné a pohodlné auto a přispěješ i k té ekologii
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist