Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

23.2.2018 v 08:28 | Nahoru | #1
Proč se vlastně tak rozmohly diesely v osobácích u nás? Před revolucí tu prakticky nebyly a šlo to bez nich taky. Jestli ono to nebude tím, že kdejaký řidič naftového stroje v práci si přinesl domů nějakou tu ušetřenou naftičku, a potřeboval ji zužitkovat. Takže česky "kdyby se nekradlo, tak tu nafťáky nejezděj"! Pokud by tu naftu kupovali všichni u pumpy, tak nevěřím tomu, že by se to všem vyplatilo si koupit nové naftové auto, kde se návratnost vyplácí většinou až po mnoha desetitisících kilometrů ročně, což najezdí jen mizivé procento soukromých řidičů, a těch firemních zdaleka také ne většina, a vysoká pořizovací cena naftového auta zaplacená dopředu (případně ještě většinou navýšená o úroky leasingu, nebo úvěru), která se vrací až postupně během několika let jsou při podnikání též mrtvě uložené peníze, které by se mohly v podnikání otáčet podstatně rychleji. Podle mě je to finančně ekonomicky rozumně zdůvodnitelné jen v ojedinělých případech.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

23.2.2018 v 09:04 | Nahoru | #2

mito7 píše: Proč se vlastně tak rozmohly diesely v osobácích u nás? Před revolucí tu prakticky nebyly a šlo to bez nich taky. Jestli ono to nebude tím, že kdejaký řidič naftového stroje v práci si přinesl domů nějakou tu ušetřenou naftičku, a potřeboval ji zužitkovat. Takže česky "kdyby se nekradlo, tak tu nafťáky nejezděj"! Pokud by tu naftu kupovali všichni u pumpy, tak nevěřím tomu, že by se to všem vyplatilo si koupit nové naftové auto, kde se návratnost vyplácí většinou až po mnoha desetitisících kilometrů ročně, což najezdí jen mizivé procento soukromých řidičů, a těch firemních zdaleka také ne většina, a vysoká pořizovací cena naftového auta zaplacená dopředu (případně ještě většinou navýšená o úroky leasingu, nebo úvěru), která se vrací až postupně během několika let jsou při podnikání též mrtvě uložené peníze, které by se mohly v podnikání otáčet podstatně rychleji. Podle mě je to finančně ekonomicky rozumně zdůvodnitelné jen v ojedinělých případech.

proto tu za komunistů nejezdily nafťáky,protože se nafta nekradla to je hodně revoluční teorie nebylo to tím,že je v rvhp neuměl nikdo vyrobit? dvoutakty,to jo,ty měli zmáknutý soudruzi z ndr zbytek je podbnej blábol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist