Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

22.2.2018 v 23:19 | Nahoru | #1
Nejmodernější dýzly jsou čistčí než přímovdtřik.benzín.I laicky když mrknete na koncovku,je nezaprášená.Naopak benzíny bez filtrů pev.částic jsou ty dnes horší.Prach z motorů je větší problém než oxidy dusíku.Dýzly se nepřestanou vyrábět,fabryky to sami předpovídaj.Ty starý šroty co nám tu jezděj ,to je něco jinýho.Nechápu jak to prochází STK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

23.2.2018 v 05:23 | Nahoru | #2
JiříII.> Ty stare sroty vetsinou najezdi par tisic za rok. Ty toho moc neovlivni. Osobne mam zachovaleho fokusa benzin1,6 z roku 2001. Slouzi dobre a jeste asi nejakou dobu slouzit bude. Najedu rocne asi 8-9tis, takze kupovat nove auto by bylo mrhani financema.
O zakazu naftaku jsem ani nevedel. Je pravda, ze smog a bordel v ovzdusi uz davno presahnul meze, takze by jakesi omezeni, tam kde to jde, mela prijit. Otazkou je, zda by nebylo lepsi nejak omezit kamionovou a nakladni dopravu. Prevazeni zbozi tam a zpatky je silene.

Naposledy editováno 23.02.2018 05:26:09

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

23.2.2018 v 08:24 | Nahoru | #3

JiříII. píše: Nejmodernější dýzly jsou čistčí než přímovdtřik.benzín.I laicky když mrknete na koncovku,je nezaprášená.Naopak benzíny bez filtrů pev.částic jsou ty dnes horší.Prach z motorů je větší problém než oxidy dusíku.Dýzly se nepřestanou vyrábět,fabryky to sami předpovídaj.Ty starý šroty co nám tu jezděj ,to je něco jinýho.Nechápu jak to prochází STK.


To takhle nejde rict. Jde o technologii primyho vstriku, ktera proste vzdy bude vytvaret saze. Diesely maji filtry pevnych castic uz od EURO4, benzinaky od EURO6 (az snad na Toyotu, ktera se s tim vyrovnala dvema vstrikama na valec - jeden primo do nej a druhej do sani)... Duvod samozrejme neni ekologie, EURO3 je naprosto v pohode a studie znecisteni ovzdusi ve nemeckych mestech to prokazaly. Jde o to udelat z ojetin neopravitelnej drahej srot a to se dari...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist