bmw_r1300gs_cartec





Téma: Okruhové ježdění Vysoké Mýto
15.2.2018 v 18:18
Okruhové ježdění Vysoké Mýto
_______________________________________________________________



Nový termín:
_______________________________________________________________

Nový termín 28.05.2024 . - ÚTERÝ

Aktuální stav:

Ahoj BANDO,
přináším info o našem ježdění v Mýtě – v letošním roce, roce 2024.
I v tomto roce budeme jezdit společně s Motoškolou Landa, kdy se spolu budeme střídat na dráze – v depu. Frekvence a doba ježdění bude podobná jako vloni. První ježdění bude v KVĚTNU.
Tak jako vloni volné ježdění spadá pod Motoškolu Landa která je organizuje. Starat se o vás na okruhu budu i nadále já, kde budeme fungovat v identickém režimu.
Stejně tak zůstává přihlášení k volným jízdám přes webové stránky https://www.motoskola-landa.cz , kde je formulář pro přihlášení k volným jízdám a další podrobnosti ohledně platby a podmínek rezervace.
To je v kostce vše a těším se na viděnou na dráze.
Karel V.

_______________________________________________________________
Aktuálně:

Jízdy budou natáčeny na video +foto. K tomuto je třeba souhlas zúčastněných.
Tímto oznámením je toto bráno jako souhlas zúčastněných s natáčením.


Informace o hlukových limitech na okruhu. Autodrom stanovil limit 103dB. Což ostatně není novinkou, více již bylo probíráno zde

Vzhledem k okolnostem, kdo můžete vezměte si /nainstalujte si/ na další ježdění tlumící vložku /dB killer, tlumivku, či jak si to nazvete/, tak abychom předešli zbytečným třenicím, vyhroceným situacím a případným vyloučením z jízd.

Rezervace:
Jízdy si můžete zamluvit pro sebe nebo i své známé. Hlaste se pouze na webových stránkách Motošloly Landa https://www.motoskola-landa.cz . Pokud s sebou někoho vezmete, řekněte mu prosím, jaká jsou pravidla.

Přechod mezi skupinami: Komu nebude vyhovovat jeho skupina, může si zajít za někým z organizátorů a pokud bude v jiné skupině volno, není problém přestoupit.

Velitel akce: Maty a Karel , nebojte se na mě obrátit s případnými dotazy.

Harmonogram: Harmonogram celé akce
Celkově má každý k dispozici 150 minut volných jízd v rámci skupiny.

Organizace: Před jízdou budou informace, pravidla, které retardéry se jezdí etc.
Po příjezdu co nejdříve proveďte registraci na dráze, bez ní nesmíte jezdit (jen projet od brány k depu).

Peníze: Platí se dle podmínek motoškoly. Cena volného ježdění je 1.390Kč. Platí se za každou motorku, která bude jezdit na okruhu (pravidla okruhu). Není problém, aby se střídalo více lidí na jedné motorce.

Kapacita: 2 skupiny po cca 15 jezdcích, žádná mačkanice.

Ježdění: Jezdci jsou rozděleni do pomalé a rychlé skupiny. Ježdění je vhodné pro všechny. Pravidla nezměněná. Skupiny se střídají po 15/20 minutách.

Počasí: Zrušení termínu v případě špatného počasí musí schválit okruh, v případě celodenních akcí je ta šance ovšem velmi malá, u 3 hodinovek se to stává častěji.

Příjezd a odjezd:
Přijeďte v 07:00.
Nejpozději však v 08:00, poté po dráze již jezdí motorky a brána bude zavřená.
Všichni účastníci musí opustit areál okruhu nejpozději v 18:00.

Parkování: Parkování pro auta i motorky přímo vedle depa v areálu okruhu.

Hluk: Zatím jsme nikdy neměli vážnější problémy, ale pokud máte možnost, vezměte si tlumivku. Okruh si vyhrazuje právo hlučné motocykly vykázat, což se již i bohužel stalo. Viz aktuálně .

Jídlo a pití: Pití je v ceně, k jídlu bohužel stále nebude k dispozici nabídka v restauraci na okruhu - takže svačnu s sebou .

Doprovodný program: Během celého dne bude k dispozici k vyzkoušení dráha pro motoslalom a také úsek pro trénink brzdění. Pro účastníky bude zpřístupněno depo s altánkem, stoly, lavičkami a el. zásuvkami.

Pravidla:
- všichni jedou vrchní retardér
- v pomalé skupině předjíždíme v zatáčce jen venkem
- vždy při odjíždění z trati do depa v dostatečném předstihu zvedám levou ruku (žádný blinkr!), abych dal najevo za mnou řítícím se jezdcům (nejsou to čtenáři myšlenek), že odjíždím do leva do depa
- pokud se mává červenou vlajkou, nepokračovat za ní dál po trati, ale sjet do depa
- kdo nejezdí, ale je jako divák, musí nechat motorku venku (je tam parkoviště) nebo hned za bránou vlevo za budkou
- i při vjíždění na okruh vždy jezdit po směru jízdy, nikdy ne v protisměru
- prostudovat zásady jízdy na okruhu
- prostudovat technické předpisy

Pro ilustraci jasný plánek a trasa, která se jezdí:
Orientační mapa,

_______________________________________________________________

Pro představu, jakým tempem jezdí pomalá a rychlá skupina :
zdroj: YouTube


A nějací rychlíci v pomalý:
zdroj: YouTube

_______________________________________________________________

Vjezd do depa a parkování je označeno na mapce,
. Minule někteří bloudili po trati.

Pravidla


zásady jízdy na okruhu


technické předpisy

_______________________________________________________________

Naposledy editováno 05.03.2024 20:49:50

1 reakcí na tento příspěvek Okruhové ježdění Vysoké Mýto

20.6.2018 v 13:39 | Nahoru | #1
jednou jsem měl kouslou brzdu. Podřadil a přibrzdil jsem před vesnicí z kopečka, pouštím páčku, ale zpomaluju dál a čím dál víc, ze spoda se čoudí až z původního cca kila stojím v podstatě na fleku. Docela překvápko. Verdikt byl prostej, moc brzdovky.
Brzdná síla narůstala postupně až do úplnýho zablokování předního kola. Byl jsem naštěstí v přímce a nejelů rychle. Potom se desky daly roztáhnout rukou, když to trochu vychladlo.

E: a Jindrovi rychlou rekonvalescenci! "Dopadlo to výborně, jsem jen trochu v šoku..."

Naposledy editováno 20.06.2018 13:41:27

(reakce na) Okruhové ježdění Vysoké Mýto

20.6.2018 v 16:13 | Nahoru | #2
tomasd.> Jsem si vzpomněl, že mně se to jednou taky stalo. Bylo to pár dnů po tom, co jsem zahodil GSRo a nechal ho dát dohromady v Pardubicích u Chalupy. Při crashi se nalomila brzdová páčka, přesněji rozlomila se v tom místě, kde se otáčí na čepu, ale rozlomila se tak, že to nebylo bez rozebrání poznat, prostě pořád zdánlivě držela pohromadě a bez problémů fungovala. Několik dnů na to jsem při jízdě vzal za přední brzdu, ale páčka zůstala viset a nevrátila se, takže to brzdilo pořád až do zastavení. Ten odlomený kousek páčky se šprajcl a bylo. Nepředpokládám sice, že by to byl Waliiho případ, ale někdy může být ta přesná příčina docela nečekaná...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist