bmw_r1300gs_cartec





Téma: Okruhové ježdění Vysoké Mýto
15.2.2018 v 18:18
Okruhové ježdění Vysoké Mýto
_______________________________________________________________



Nový termín:
_______________________________________________________________

Nový termín 28.05.2024 . - ÚTERÝ

Aktuální stav:

Ahoj BANDO,
přináším info o našem ježdění v Mýtě – v letošním roce, roce 2024.
I v tomto roce budeme jezdit společně s Motoškolou Landa, kdy se spolu budeme střídat na dráze – v depu. Frekvence a doba ježdění bude podobná jako vloni. První ježdění bude v KVĚTNU.
Tak jako vloni volné ježdění spadá pod Motoškolu Landa která je organizuje. Starat se o vás na okruhu budu i nadále já, kde budeme fungovat v identickém režimu.
Stejně tak zůstává přihlášení k volným jízdám přes webové stránky https://www.motoskola-landa.cz , kde je formulář pro přihlášení k volným jízdám a další podrobnosti ohledně platby a podmínek rezervace.
To je v kostce vše a těším se na viděnou na dráze.
Karel V.

_______________________________________________________________
Aktuálně:

Jízdy budou natáčeny na video +foto. K tomuto je třeba souhlas zúčastněných.
Tímto oznámením je toto bráno jako souhlas zúčastněných s natáčením.


Informace o hlukových limitech na okruhu. Autodrom stanovil limit 103dB. Což ostatně není novinkou, více již bylo probíráno zde

Vzhledem k okolnostem, kdo můžete vezměte si /nainstalujte si/ na další ježdění tlumící vložku /dB killer, tlumivku, či jak si to nazvete/, tak abychom předešli zbytečným třenicím, vyhroceným situacím a případným vyloučením z jízd.

Rezervace:
Jízdy si můžete zamluvit pro sebe nebo i své známé. Hlaste se pouze na webových stránkách Motošloly Landa https://www.motoskola-landa.cz . Pokud s sebou někoho vezmete, řekněte mu prosím, jaká jsou pravidla.

Přechod mezi skupinami: Komu nebude vyhovovat jeho skupina, může si zajít za někým z organizátorů a pokud bude v jiné skupině volno, není problém přestoupit.

Velitel akce: Maty a Karel , nebojte se na mě obrátit s případnými dotazy.

Harmonogram: Harmonogram celé akce
Celkově má každý k dispozici 150 minut volných jízd v rámci skupiny.

Organizace: Před jízdou budou informace, pravidla, které retardéry se jezdí etc.
Po příjezdu co nejdříve proveďte registraci na dráze, bez ní nesmíte jezdit (jen projet od brány k depu).

Peníze: Platí se dle podmínek motoškoly. Cena volného ježdění je 1.390Kč. Platí se za každou motorku, která bude jezdit na okruhu (pravidla okruhu). Není problém, aby se střídalo více lidí na jedné motorce.

Kapacita: 2 skupiny po cca 15 jezdcích, žádná mačkanice.

Ježdění: Jezdci jsou rozděleni do pomalé a rychlé skupiny. Ježdění je vhodné pro všechny. Pravidla nezměněná. Skupiny se střídají po 15/20 minutách.

Počasí: Zrušení termínu v případě špatného počasí musí schválit okruh, v případě celodenních akcí je ta šance ovšem velmi malá, u 3 hodinovek se to stává častěji.

Příjezd a odjezd:
Přijeďte v 07:00.
Nejpozději však v 08:00, poté po dráze již jezdí motorky a brána bude zavřená.
Všichni účastníci musí opustit areál okruhu nejpozději v 18:00.

Parkování: Parkování pro auta i motorky přímo vedle depa v areálu okruhu.

Hluk: Zatím jsme nikdy neměli vážnější problémy, ale pokud máte možnost, vezměte si tlumivku. Okruh si vyhrazuje právo hlučné motocykly vykázat, což se již i bohužel stalo. Viz aktuálně .

Jídlo a pití: Pití je v ceně, k jídlu bohužel stále nebude k dispozici nabídka v restauraci na okruhu - takže svačnu s sebou .

Doprovodný program: Během celého dne bude k dispozici k vyzkoušení dráha pro motoslalom a také úsek pro trénink brzdění. Pro účastníky bude zpřístupněno depo s altánkem, stoly, lavičkami a el. zásuvkami.

Pravidla:
- všichni jedou vrchní retardér
- v pomalé skupině předjíždíme v zatáčce jen venkem
- vždy při odjíždění z trati do depa v dostatečném předstihu zvedám levou ruku (žádný blinkr!), abych dal najevo za mnou řítícím se jezdcům (nejsou to čtenáři myšlenek), že odjíždím do leva do depa
- pokud se mává červenou vlajkou, nepokračovat za ní dál po trati, ale sjet do depa
- kdo nejezdí, ale je jako divák, musí nechat motorku venku (je tam parkoviště) nebo hned za bránou vlevo za budkou
- i při vjíždění na okruh vždy jezdit po směru jízdy, nikdy ne v protisměru
- prostudovat zásady jízdy na okruhu
- prostudovat technické předpisy

Pro ilustraci jasný plánek a trasa, která se jezdí:
Orientační mapa,

_______________________________________________________________

Pro představu, jakým tempem jezdí pomalá a rychlá skupina :
zdroj: YouTube


A nějací rychlíci v pomalý:
zdroj: YouTube

_______________________________________________________________

Vjezd do depa a parkování je označeno na mapce,
. Minule někteří bloudili po trati.

Pravidla


zásady jízdy na okruhu


technické předpisy

_______________________________________________________________

Naposledy editováno 05.03.2024 20:49:50

3 reakcí na tento příspěvek Okruhové ježdění Vysoké Mýto

20.6.2018 v 00:12 | Nahoru | #1
Tak jo, otevřu oči? nebo ještě ne? Netuším kolik je hodin, ale den je stopro, protože světlo prolejzá i zavřenejma očima jak levnejma žaluzkama. To světlo je nepříjemný, takže nejdřív pravý oko promnout rozmrkat, potom levý (to je samozřejmě taky pravý, žádná skleněnka) promnout a obě najednou …..Otevřít.
Za mlhou hustou, že by se dala krájet a dost možná ještě dál, začínám rozpoznávat. Moje postel, můj polštář, moje peřina, moje sestra…… Místo mozku mám v hlavě míchaný vajíčka, ale musím být doma, protože na dveřích je má jmenovka. JIS. JIS to je jako Jindra Slavík, to je jistý.
A nebo taky prd. Ne to není moje peřina, to není ani moje postel a není to ani moje ložnice. A ta sestra? To není moje sestra, to je sestra všech. Začíná se mi rozednívat a i když je to náročný a leze to země jak z chlupatý deky, kontury událostí nabývají na zřetelnosti. JIS je slovenská JIPka. Jednotka intenzivnej starostlivosti. A rozhodně tady nejsem po opici. No nic, pro nás, kdož čteme knihy od Kulhánka, Kotlety či Žambocha je probuzení na JIPce v podstatě banální záležitost.
Vedle mne za plentou to někdo bestiálně řeže. Asi dřevorubec. Voči už mi fungují OK, tak zkoumám terén. Nejsem napojenej na přístroje, jen mi kapačkou pouštěj do žíly nějakej rum. Tak je to jasný, z toho bude ten probouzecí kolotoč. Na ruce mám tlakoměr, tak skouknu obrazovku a je to gut. Vstávat se raději nepokouším, tak jen v leže zjištuju, že na sobě nemám žádnou sádru, ani ortézu. Jen pravej loket je bouchlej a začíná se kvalitně zabarvovat. Stejně tak pravá ruka za prstama. Celkově dobrý jen se cítím, jako bych prošel procesem ždímání na pátý stupeň. A to na pračce máme jen čtyři.
No nic, znova se pouštím do procesu navazování spojení s vlastní kebulí. Projíždím hardisk a rovnám jednotlivé soubory dle času. Jedno je jistý, lehnul jsem na závodech v Kopčanech. To je ten odrazový můstek pro další pátrání. Spadl jsem v první kvaldě, nebo ve druhý? A v tom se to začíná vyjasňovat. První kvaldu jsem ukončil dřív, protože se mi začala propadat brzdová páčka až na řidítko. Jasan bylo to tak. Pak jsme dali k obědu polífku a hned potom měnili brzdovku. Přesně tak. Do druhý kvaldy jsem vyrazil s tím, že je potřeba to opatrně odzkoušet. Po dvouch kolech jsem sjel a upravil páčku. Supr. Tak ještě zajet nějaká kola, abych se kvalifikoval do závodu. Na motorce jsem se cejtil parádně, tělo fungovalo skvěle. Objel jsem další kolo a po nejvíce fotografovaném esíčku zůstal mimo stopu, aby mne mohl v poho předjet Tomáš Borovka ještě s jedním jezdcem. Tenhle úsek je v Kopčanech nejrychlejší a lehce se láme doprava. ErOne jsem měl v tu chvíli pod plným plynem a chystal se řadit za zlomem ze čtyřky na pětku.
Před tou mírnou pravou se mi ve vteřině sevřela řiť tím nejtěsnějším možným způsobem, bo se mi zablokovalo přední kolo. Vzhledem k tomu, že jsem držel plnej kotel, nešel jsem do salta jako Pirro v Mugelu, nicméně bylo jasné,že tohle dobře nedopadne. Na fotce je vidět, jak dlouhou jsem nakreslil předním kolem čáru a kam ta stopa vede. Letět do stromů se mi fakt nechtělo, tak jsem s tím praštil tak, abych se klouzal po silnici. Pak už si pamatuju jen jak se to ke mně hrne ze všech stran. Podle počtu nohou zřejmě stonožka…..
A to je vše. Střípky se mi poskládaly v hlavě a teď z toho mám husí kůži, že bych se na ní mohl strouhat okurky. Dopr… nevzal jsem někoho s sebou? Netrefila motorka někoho dalšího? Potím se jak kráva a volám na sestru, že bych potřeboval mluvit s doktorem. Je vám zle? Ptá se. Ne není, ale přivezli mne sem samotnýho, nebo ještě někoho? Je to dobrý, nikdo jinej z Kopčan přijatej do fakultky ve Skalici nebyl. Trochu divně se na mne koukají,když jim oznámím, že je mi dobře a že podepíšu revers. No doktor si mne proklepává mrakem otázek a nechápe, že nemám jím předpověděnou amnézii tak rok dozadu. Ale to jsme my tvrdý palice z dobrýho chovu. Vypočítal jsem mu pár matematických příkladů a prý OK.
Teď už jsem zpátky v Kopčanech a čumím na místo, kde se to stalo. No jak se to říká? Z prdele klika. Tohle mohlo dopadnout hodně blbě. Zdravím se s bandou kluků, kteří hned podle modřin poznávají s kým mají tu čest. To seš TY? Ty vole, my mysleli, že to nerozchodíš. My tak dlouho přemlouváme naše holky aby s náma jely na závody a ty nám je během vteřiny přepneš na hysterickej kanál. Strašná držka!
Jasně strašná držka to já jsem. Ale mám kliku. Nahoru mne nevezmou a dole asi zrovna neměli volnej flek. Jsem nebetyčně rád jak to dopadlo a děkuju za best vybavení Martinovi z MOTOJOMAX,s.r.o.. Nemít tu nej přilbu Shark, bylo by to jasný KO. A o kombě a rukavicích od 4SR taky není pochyb. Na těle mám jen modřinu na loktu, lehce bouchlý rameno a trochu pohmožděnou ruku, jak jsem do poslední chvíle držel full gass a nestihl s ní uhnout. Nohy naprosto v pohodě bo Sidi Vorticej sou Sidi Vortice. Takže Marťas ještě jednou díkec za to nejvíc možný bezpečí!!!!
Zbývá dořešit, co se vlastně stalo. Po brzdě jsem nešáhl, ba ani jsem na brzdění vůbec nepomyslel. Držel jsem plnej plyn. No zatím to vypadá na poruchu brzdové pumpy. Více se dozvíme, až to rozdělám. Pak dám vědět!

Naposledy editováno 20.06.2018 00:13:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhové ježdění Vysoké Mýto

20.6.2018 v 08:35 | Nahoru | #2
walii> Ty teda řádíš, bejku. Hlavně že jsem dal na Tvoji radu a zakoupil tu samou brzdovou pumpu, protože přece "nejvíc best" . Tak rychle srůstej, za chvíli je Mejto

(reakce na) Okruhové ježdění Vysoké Mýto

20.6.2018 v 14:19 | Nahoru | #3
walii> Boooože Růžo! Ty to rád napínvé že jo? Tak hlavně, že tentokrát ses jen tak zvesela poklouzal a dal jen zátěžový test moto vybavení

(reakce na) Okruhové ježdění Vysoké Mýto

20.6.2018 v 16:31 | Nahoru | #4
walii> Medzitým vo fakultnom špitáli vo Skalici: "Pánko, celkom nič sa Vám nestalo, iba trochu dojebaná pravá ruka, ale tuná pán doktor na hen tom rentgéne zbadal, že sa Vám pri tej nehode taký kus železa asi zo silnice alebo z motocykla, čo vyzeral ako kl'b, zapichol až do vnútra pravej nohy medzi panvicu a stehennú kosť. Ale máte šťastie, pán doktor vám to hneď vyoperoval a tuná to máte ako suvenír."
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist