globalmoto_duben_nolan





Téma: Svoboda - akademická diskuse
 
11.1.2018 v 18:07
Rád bych zde navázal na dřívější, zdařilou sérii diskusí o svobodě v Yurově vlákně.

Motto:

Nikdy jsem si nemyslel, že by svoboda byla levná. A také není. Nikdy nebude. Vždycky to byla ta nejdražší a nejcennější věc v mém životě.

(Ralph Hubert "Sonny" Barger)

*****

My všichni žádáme si svobody.
Však ona může stát se záhubnou
pro jednotlivce i pro národy,
když není ovládána kázní rozumnou.

(Ivan Andrejevič Krylov)

Naposledy editováno 05.02.2018 13:50:16
Anketa: Který z uvedených citátů je Vám bližší?
Sonnyho
36%
4
Krylovův
64%
7

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svoboda - akademická diskuse

12.2.2018 v 14:22 | Nahoru | #1

Danny350 píše: Známky totiž absolutně nic neodrážejí. Může být jedničkář, co se na ty jedničky denně učí a trojkař, kterej se neučí vůbec.
Kdo z nich je blbější?



Jedničkářovi rodiče

tohle je totiž, myslím si špatně... čím víc se člověk učí, tím míň přemýšlí... Pamatuju si když jsem býval zkoušenej nebo byly písemky... to ten mozek musel nabrat sakra obrátky, aby vyplodil z ničeho alespoň něco co dávalo smysl Na gymplu jsem měl v tašce pár sešitů a ani jsem je nebral domů, na výšce už jsem se pravda musel probrat a občas zabrat...
Jedničkář si ale nepřivykne na stres, ztrácí schopnost improvizace, neumí vystupňovat tempo a neumí se smířit s tím, že nejde umět všechno...má to pak o dost těžší..
Alespoň si myslím...

(reakce na) Svoboda - akademická diskuse

12.2.2018 v 14:36 | Nahoru | #2
Wenca24> To je samozrejme velmi zavadejici, bez toho, aniz bys mel schopnost se biflovat, nikdy neprekrocis prah svyho talentu.

(reakce na) Svoboda - akademická diskuse

12.2.2018 v 14:41 | Nahoru | #3
Wenca24> tak já s oblibou říkám, že nejdůležitější věc, co mě naučila VŠ, je rozpoznat věci, který je nutný udělat od věcí, na který je možný se vysrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svoboda - akademická diskuse

13.2.2018 v 10:41 | Nahoru | #4

Wenca24 píše: Jedničkář si ale nepřivykne na stres, ztrácí schopnost improvizace, neumí vystupňovat tempo a neumí se smířit s tím, že nejde umět všechno...má to pak o dost těžší..

Keď sa učí denne už na strednej, tak je asi na stres navyknutý, tempo vystupňoval a vie, že nevie všetko. V podstate je to to isté ako ten trojkár, čo sa neučí, možno o trocha lepšie. Zlé je to hlavne s jedničkárom, čo sa neučí, pretože sa (ako každý) časom dostane do bodu, keď to bez zaradenia vyššej rýchlosti nejde - a to sa ľahšie učí v detstve ako po 20-ke.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist