Motoricky trochu kolísá a chová se nestabilně.Toť po garančce na 12tis Km s výměnou oleje a filtru.
Ohřáté aspoň na minimum se chová dobře. Ohřáté na plno vše OK.
Včera odzkoušeno dle návodů a rad na fóru odvětrání klikové skříně. Levá strana u motoru plná oleje,u kapotáže nic.Pravá nic.
Zkouška startu provedena a zcela v naprostém pořádku. Naskočila na na první otočení.
Motor klidný bez výkyvů otáček, je stabilní a jen ševelí.
Dnes opětovné odvětrání levé strany.Viz foto. Oleje jen trošičku.
Opět zkouška startu. Start na první otočení. motor klidný,naprosto bez jakých koliv problémů.
Teď to tedy nechám déle odstát a počkám na chladnější počasí a zkusím zkošku startu již bez odvětrávání.
Doufejme že bude vše OK.
O vyjádření jsem též požádal dealera Hondy- žádost předána na Hondu ČR.
Na několikrát (asi 5x) po odstátí min 2 dny Cca při teplotách 5°C zkošky startu--Naskočí na první otáčku,volnoběh nekolísá, motor v naprostém klidu krásně ševelí. Tak na jaře se ukáže.
Sám jsem se ozval na Hondu,poslal i videa a upozornění na tuto závadu.
Dealer kontaktoval vedení a dnes 18.1.2018 jsem měl od něj
telefonát. Snad tedy pomalu ale jistě se to profláklo již více a prý to hodlají řešit. Je otázkou jak. U mne to má být tak že proběhne kontola a na 100% budou měněny
vypínače na řidítkách. Tam sic problém nevidím ale jsou zkušenosti že zlobí tak je daji už jen z prevence. Kontrolu svíček a vzduch filtru považuji za normál.
To vše ještě v záruce Cca na 12tis. Km .David
21.2.2018-záruční oprava s výmněnou pravého přepínače na řidítkách+kontrola vzduch filtru.
Zkouška nastavení hadice na vypouštění kondenzátu s lepším přístupem.
Naposledy editováno 24.03.2018 23:07:49
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start
Nechápu ale proč je ta hadice ukončena tak vysoko a zaslepena.měl jsem už spoustu motorek,a Afrika je jediná která má tu hadici zaslepenou. Všechny ostatní co jsem měl tak meli buď vývod tak aby to odkapavalo pod motorku nebo do airboxu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start
JohnyLuka> Ta hadice bude dneska krátká asi protože dřív končila pod motorem a olej z ní kapal na silnici. Nebylo proto potřeba sledovat a vypouštět olej. Dneska už olej na silnici kapat nesmí, tak je hadice krátká a zašpuntovaná.
Podobný to bude jako odvětrání nádrže - dřív prostě hadice strčená skrz brýle, dneska hadice vedená pod sedlo, tam filtr s aktivním uhlím a ven jde pohádkově čistý vzduch - žádné emise výparů benzínu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |