Téma: Poděkování.
 
25.12.2017 v 22:19
Zdravím všechny Bikery a ostatní přátele jedné stopy,
Rád bych se s Vámi podělil o zkušenost, kterou jsem měl v létě při cestování. Jezdím na GW 1800, se kterým jsem maximálně spokojený, na kterém jsem najel za 11 let 170 tisíc km po celé Evropě. I letos jako každý rok jsme jeli s přítelkyní objet kousek Evropy. Tentokrát jsme vybrali cestu kolem celé Itálie, včetně Sicílie, cca 6500km. Nechci se zde rozepisovat o cestovních zážitcích, kterých je nespočet, ale o pomoci, která mi byla poskytnuta „přítelem na telefonu“.
Téměř v polovině cesty přímo v podpatku Itálie, když jsme vjížděli do kempu, splašily se mi při sepnutí zpátečky relé startéru. Musel jsem odpojit akumulátor a po opětovném připojení byla konečná se startováním. Naložená mašina 470kg, k tomu Bushtec dalších 210kg a vize roztlačení mašiny k nastartování. Vybavený nářadím jsem byl, ale bez schéma elektroinstalace, takže docela bezradný, čím se mám začít zabývat dřív. Jediné co jsem věděl, že mi nejdou startovací relé.
V tu chvíli je jediná možnost, volat přátele. Zavolal jsem Standovi Haincovi, který mi e-mailem poslal schéma zapojení elektroinstalace a startování. Pak jsem zavolal tomu nejlepšímu odborníkovi na GW, kterého znám, Wingovi. Popsal jsem mu problém, který jsem měl a on mi s naprostou přesností a smyslem pro detail popsal, jak fungují startovací relé, kde jsou umístěné a jak se k nim bezproblémově dostat, včetně postupu, co se má povolit a rozebrat jako první, co druhé, třetí, atd. Pak už to bylo na mně. Podle instrukcí Winga jsem se dostal k relátkům a multimetrem zjistil, že bylo naštěstí vadné jen jedno relé. U správce kempu jsem sehnal vodič 6mm2 a lisovací oka. Pájku, kalafunu i cín jsem sebou naštěstí měl také, takže jsem vyrobil bypass pro vadné relé a vodiče bypassu zatáhl do levého zadního kastlíku pod reproduktorem. Při startování bylo zapotřebí spojit vodiče bypassu a už to makalo.
S bypassem relé jsem objel celou Sicílii a polovinu Itálie. Teprve doma jsem provedl výměnu samozřejmě obou relátek. Asi to staré funkční začnu vozit jako náhradní pro strýčka příhodu.
Velké díky patří přátelům, kteří mě nenechali ve štychu, hlavně Wingovi, který je skutečně odborník a zná dokonale i tak složitou mašinu, jakou je Goldwing. Ríšo, patřím k lidem, který zrovna často nechválí, ale Tobě skládám poklonu a velký dík. Nebylo to poprvé, co jsem měl příležitost přesvědčit se o tom, že jsi nejen velký znalec GW, ale i kamarád, který je ochoten jinému bikerovi pomoci v nouzi. Jakmile pojedu směrem na východ, určitě Ti zavolám a stavím se u Tebe.
Serutti, severní Čechy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poděkování.

26.12.2017 v 19:18 | Nahoru | #1

JoskaH píše: Seš otravnej čurák, pokud ti to ještě nikdo nesdělil.



všude kam strčí ten svůj nos mu to nenápadně naznačují, ale tato nemoc se hrozně obtížně léčí. tuhle někde psal, že ho z těch stavů dostává jen tento server, upnutý dres, silniční kolo na úzkých galuskách a díry v silnici-

(reakce na) Poděkování.

26.12.2017 v 19:40 | Nahoru | #2

Michal1011 píše: všude kam strčí ten svůj nos mu to nenápadně naznačují, ale tato nemoc se hrozně obtížně léčí. tuhle někde psal, že ho z těch stavů dostává jen tento server, upnutý dres, silniční kolo na úzkých galuskách a díry v silnici-


Jo to sedí, už mi napsal milostný vzkaz do soukromých zpráv
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist