vše pro chopper Přidat reklamu

Téma: Výměna svíček- iridium?
25.12.2017 v 10:18
Zdravím, máte někdo zkušenost při výměně svíček u TT 1050 (2012) za iriodové? Případně jaké NGK? Díky.
Předchozí
1 2
Následující

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 10:28 | Nahoru | #1
rozdíl poznáš pouze při placení:) nicméně nějaké motorky je mají z výroby předepsané, ale nevím jaký je důvod.
třeba cbr 600f ´01 - předepsané iridia NGK IMR9A-9H za skoro litr za kus, vždy jsem jezdil nějaké běžné svíčky typu CR9EH9 za třetinu ceny a rozdíl žádný.

Naposledy editováno 25.12.2017 10:36:48

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 10:50 | Nahoru | #2
stačí klasika

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 12:52 | Nahoru | #3
Přesně tak,klasika.

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 14:00 | Nahoru | #4
teď jsem vyměnil NGK za Denso ... uvidíme
2 válce - 4 svíce

Naposledy editováno 25.12.2017 19:30:02

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 14:50 | Nahoru | #5
kam chodíte na ty ceny,iridiová stojí tak o stovku víc,tj třeba 4 stovky rozdíl na 4válci,ale zase o nich 50 tis km nebudu vědět

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 17:56 | Nahoru | #6
se s dovolením přiseru - do vfr 800 sou taky předepsaný iridiový, a sou pěkně mastný.. zkoušeli ste tam taky někdo cpát obyč, nebo to nemá smysl?

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 19:01 | Nahoru | #7
Kupoval jsem do Guzzi za 173,- a majíještě levněji.
https://www.autodily...i-svicka-denso-iw20/

Výměna svíček- iridium?

25.12.2017 v 19:03 | Nahoru | #8
Místo NGK jezdím brisk a spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek Výměna svíček- iridium?

26.12.2017 v 08:14 | Nahoru | #9
Pár postřehů:Taky jsem uvažoval o Iridiových.Pak jsem tu měl výše zmiňovanou CBR600 na montáž alarmu která má napsané iridia.Stačila trochu horší baterie a motorka nechtěla naskočit a svíčky se uchcáním zkratovali.Naštěstí po vypálení si dali říct.Nikde jsem je nenašel levněji než cca 250kč..Do své mašiny jsem nakonec nacpal klasické DENSO,vycházejí u www.cardo na nějakých 35Kč
Řešil jsem to samé i na autě.Veškeré diskuze na toto téma měli jednoznačný závěr:Nejvhodnější je to co se tam cpe v prvovýrobě a doporučuje manuál.Ono je to logické.
Osobně jsem si udělal závěr,že jakýkoliv nadstandard v této oblasti je jen o pocitu a peněžence.

(reakce na) Výměna svíček- iridium?

26.12.2017 v 09:42 | Nahoru | #10
Anti> No pocit je to dobrej...člověk si myslí že to jede líp Ale prachy sou to vyhozený.
Můj subjektivní názor je úplně stejnej.Denso nebo Brisk ...pohodička

Výměna svíček- iridium?

26.12.2017 v 10:42 | Nahoru | #11
Proč by měl mít pocit že to jede líp,je to svíčka jako každá jiná,prostě maj jen větší životnost,tak že kde je blbej přístup,je to dobrý řešení

Výměna svíček- iridium?

26.12.2017 v 13:30 | Nahoru | #12
jezdím iridiový od nový mašiny a když si představím znovu ten příšernej přístup k nim s jiným nářadím na každou z nich, tak bych dal klidně i dvojnásobek za tu výdrž

Výměna svíček- iridium?

26.12.2017 v 18:56 | Nahoru | #13
Ak máš dobry prístup stačia aj obyčajné, ale pokiaľ musíš rozobrať pri výmene pol motorky daj radšej irídiové. Majú dlhšiu životnosť. Aj keď na CBR600F4i sa podľa manuálu majú meniť už po 24 000 km

Výměna svíček- iridium?

26.12.2017 v 20:53 | Nahoru | #14
nojo, ale třeba to vfr má iridiový předepsaný z výroby..

Výměna svíček- iridium?

26.12.2017 v 22:19 | Nahoru | #15
iridiový mají pouze tu výhodu že jim sačí málo proudu aby vytvořili jiskru. dobrý při studených startech nebo sklabé baterce.
Jinak já měl svíčky v BMW R1200 GSA (teď jsem je vyndal po cca 800km) a motor jel s nimi úplně stejně jako s obyčejnejma. jen při studeým motoru se mi zdálo že víc klepe

1 reakcí na tento příspěvek Výměna svíček- iridium?

27.12.2017 v 06:08 | Nahoru | #16
já mám zkušenost, že na Varaderu si majitel vyměnil svíčky za levnější ne-iridiový... fungovalo vše, jelo to, startovalo... ale občas když jel delší dobu na konstantní plyn po rovině, třeba po dálnici, tak to občas škublo, cuknulo nebo tak.... dokud jel režim brzda plyn, tak OK... daly se tam ty drahý iridiovky, co tam patřej a už se to nikdy neopakovalo.... Další výhoda je životnost.... Na firmění půjčovně máme hromadu motorek, co mají najeto kolem 70k a mají původní svíčky, iridiový.... a stále vypadají OK... takže tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna svíček- iridium?

27.12.2017 v 08:02 | Nahoru | #17
Je to jako oleji:Levnější a měnit častěji,nebo dražší nechat to tam co to vydrží?

Výměna svíček- iridium?

27.12.2017 v 08:28 | Nahoru | #18
Ahoj, já jsem letos na jaře vyměnil origo. za Iridiove CR9EIX. Originál NGK stojí 211,- a Iridiové 336,-. Fa. Bonatrade (Ostrava). Při teplotě 0°C a delší době stání nastartují napoprvé.

Výměna svíček- iridium?

27.12.2017 v 13:01 | Nahoru | #19
OK, díky za příspěvky všem. Vzhledem k tomu, že třeba rozebrat půl motorky tak tam vsunu asi iridiové- 300,-/ kus, to zas není tolik když potřebuji jen tři

1 reakcí na tento příspěvek Výměna svíček- iridium?

28.12.2017 v 22:59 | Nahoru | #20
Trošku přispěji do tématu, při současných cenách iridiových svíček (200kč kus) neuvažuji že dám něco jiného páč ta výdrž svíčky bohatě zaplatí to mrdání s další výměnou. Konkrétně největší nájezd na svíčkách mám na své VFR 800fi 80 000 a šlapou pořád, no problém.

Výměna svíček- iridium?

29.12.2017 v 08:58 | Nahoru | #21
Na tom neni nic tak zazracneho.
Svicky spoustu lidi meni pro klid duse ale iridiove nejsou jedine ktere vydrzi takovej najezd.Udavane km od vyrobce jsou s hodne velkou rezervou.A serizeni motoru ma taky svuj podil na zivotnosti.Nic proti iridiu nemam ale stalo se to takovou modlou

1 reakcí na tento příspěvek Výměna svíček- iridium?

29.12.2017 v 11:38 | Nahoru | #22
Na litrovým V Stromu jsem nechal obyčejný NGK 36 000 km / v průběhu doby jsem je asi 2x zkontroloval/ a po tomto nájezdu je vyměnil. Nejevily nejmenší známky opotřebení, motor startoval na brnk kdykoliv a šel bez problémů.
V podstatě jsem je vyměnil proto, že jsem "vyměkl". Zřejmě by daly ještě víc.

(reakce na) Výměna svíček- iridium?

29.12.2017 v 11:51 | Nahoru | #23

Fidouš. píše: Na litrovým V Stromu jsem nechal obyčejný NGK 36 000 km / v průběhu doby jsem je asi 2x zkontroloval/ a po tomto nájezdu je vyměnil. Nejevily nejmenší známky opotřebení, motor startoval na brnk kdykoliv a šel bez problémů.
V podstatě jsem je vyměnil proto, že jsem "vyměkl". Zřejmě by daly ještě víc.

...na banditu ta samá zkušenost,měnil jsem ve třiceti spíš preventivně,mohl jsem je klidně nechat dál,taky žádný známky opotřebení a ani jeden sebemenší problém

Výměna svíček- iridium?

29.12.2017 v 13:33 | Nahoru | #24
Vzhledem k tomu,že mám jedinou svíčku která je přístupná tak že ji vyšroubuju kdykoliv a stojí v provedení od Densa 35 korun,tak žádný rekordy nemám zapotřebí

Výměna svíček- iridium?

30.12.2017 v 00:17 | Nahoru | #25
Já měl iridium i obyč ve Stromkovi. ROzdíl v ničem nevidím, obojí jede dobře. iridiové svíčky mají ale mít násobně větší životnost a to je jejich hlavní přednost. V podstatě jsou díky tomu levnější než obyčejné. Pokud máš dobře přístupné svíčky, dal bych obyč, pokud ne, dej iridium.

Naposledy editováno 30.12.2017 00:17:52

(reakce na) Výměna svíček- iridium?

30.12.2017 v 00:31 | Nahoru | #26

Anti píše: Je to jako oleji:Levnější a měnit častěji,nebo dražší nechat to tam co to vydrží?



To asi neni uplne ideální příměr - ty "lepsi" oleje je casto potreba menit častěji (treba kdyz jsem na aute přešel z 5w40 na 0w50)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna svíček- iridium?

30.12.2017 v 17:06 | Nahoru | #27

lubon píše: Trošku přispěji do tématu, při současných cenách iridiových svíček (200kč kus) neuvažuji že dám něco jiného páč ta výdrž svíčky bohatě zaplatí to mrdání s další výměnou. Konkrétně největší nájezd na svíčkách mám na své VFR 800fi 80 000 a šlapou pořád, no problém.



který konkrétně dáváš? já už mám nahrkaný přes 70 000km na původní, tak abych věděl až to příjde :)

Výměna svíček- iridium?

30.12.2017 v 17:12 | Nahoru | #28

Menil som preventivne po 24 000km. Motorka štartovala normálne. Fajku som normálne vytiahol ale stred sviečky sa už hýbal a keď som potiahol odpadol. Vyzerá že to tam bolo skorodované a opálené.

Výměna svíček- iridium?

31.12.2017 v 10:37 | Nahoru | #29
já už NGK nedávám podle mě je ta kvalita horší než dříve, po 6000 mi odešli takže sem si řekl ,že zkusím o polovinu levnější brisky a kupodivu motorka jede minimalně stejně dobře jako s NGK a navíc jsou brisky o polovinu levnější a tolik se neuchlastaj ...

Výměna svíček- iridium?

31.12.2017 v 11:18 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Naražený disk Triumph Tiger 1050 FerryTriumph93 14 25.2.2019 v 21:31 FerryTriumph93
Brzdové desky Brenta - máte někdo z... Triumph Tiger 1050 killerrebel 7 13.2.2019 v 18:25 Havl
kde koupit SC project Triumph Tiger 1050 Trinnlee 18 28.10.2018 v 16:29 FiZzeR
pneu na Triumph Tiger1050 Triumph Tiger 1050 danus2 16 21.10.2018 v 08:21 Krleš70
STK 4roky, pokec Triumph 1050 Tiger Triumph Tiger 1050 tomixx 10 19.10.2018 v 10:29 tomixx


TOPlist