![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
pech. píše: Mrkev: zamrzání lanovodů je ultimátní blud... nezažil jsem n ikoho komu by zamrzly... jediní, kteří měli kdy problé s lanovody byli ti, kteří ruční brzdu zásadně nepoužívají aby se jim náhodou neopotřebila, nezamrzla, nezasekla, pak někomu půjčí werk a onose to fakt sekne, protože je to zatuhlé tím nepoužíváním, ničím jiným...
Ohledně parkování přes kvalt. hrozí to vždycky, je jedno jestli předkem do kopce nebo z kopce na jedničku nebo na zpátečku... rozdíl je jen v tom, jestlo to za ten řetízetk hatá odspodu nebo přes vačku, pokud zařadíš čumákem dolů jedničku, nebo zařadíš čumákem dolů zpátečku
zatahuju ručku vždy a po statisíce kilometrů naježdených rozličnými wergly včetně velmi starých, svých i cizích a nezamrzlo to nikdy mně ani nikomu koho znám..
Mrkev: Jednoduše - zatahuj ručku, pokud máš neoblomnou obsesi tam strčit nějaký kvalt udělej to až potom co jsi ji zatáhl... pokud máš pro změnu obsesi že něco selže a auto ujede, tak jednak v prudkém kopci ho ten stoplý motor stejně neudrží- to jsem viděl, kdy mne přes kvalt v ještě celkem mírném svahu zaparkovaná a následně se přesto rozjetá oktávka dohopsala kvalt nekvalt asi tak metr za můj povoz kde se opřela o ten barák vedle kterého jsem stál.... pokud máš tedy obsesi že se to rozjede, kvalt tomu někdy stejně nezabrání, tak to buď stoč k obrubníku, protože když to poskočí, tak se to během toho půl metru co to k tomu obrubníku musí ujet než se to o něj opře nerozdovádí tak aby se to nezastavilo, nebo si kup zakládací klín... A vůbec nikdy tam nestrkej protikvalt.. to jsi mohl dělat tak u werku s OHV rozvodem, kde byl pohon vačky buď ozubenými koly, nebo krátkým řetězem bez napínáku, bez dvouhmoty, bez dalších věcí, které umožňují to, co dřívější auta neumožňovala...
Assasin: ty brzdiče vzadu umírají z jiných důvodů než používání ruční brzdy, většinou je to kontrukční chyba nebo nedokolanost utěsnění pístnic a bajonetu, když umře těsnění... většinou se dá poměrně levně zrepasovat, pokud se to podchytí všas, než stihnou uvnitř vyreznout...
Tesneni ok, vyrezly taky nebyly, na miste vse fungovalo ok, pri jizde si samovolne pribrzdovaly... Vule ve sroubu. Co to zpusobilo nevim, mechanik tvrdil, ze rozjizdeni bez odbrzdeni kdyz necham odbrzdeni na automatice - me se to nezda, ale k temhle datum a hlavne v tehle automobilce nemam pristup.
Brzdy mi na zigulu zamrzly (pouzivala se tam docela dost) a na 110ce mi zamrzl i plyn
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |