globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
Názory, zkušenosti... Koupit × nekoupit...


Naposledy editováno 20.11.2017 12:16:32
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

5.1.2018 v 07:30 | Nahoru | #61

Jurawood píše: Chtělo by to tu lidl starting banku kuchnout. Podle všeho tam jsou LiFePO, takže asi 4 články.

Takže i když to dobiješ do plna, budou články uloženy v bezpečném rozsahu. - edit: nebudou, našel jsem video a má to 13,1V

Třeba tady dole na letáku je jasné klamání spotřebitele. " obsahuje akumulátor Liion 12V /8 Ah" tak co teda, life? liion? Vyber si blbečku. My jsme lidl.
Každopádně 12V/8Ah je akumulátor velikost asi 4x větší samozřejmě je tam maximálně nějaká 1000-1500mAh.
Což už je slušný podvod. Ano bude to přepočteno na 1 článek 12/3,3 = 4 , 8000/4 = 2000mAh. A jsme doma.
Jenže to tam nesmí psát to 12V, to je klamání.

Oni ani neumí do jedné fotky ty informace sjednotit.
Hlavně že novinka, která už tu má pár let svoje vlákno


Lídl? Je levný.


Většinou se věcí z Lidlu zastávám, protože za mě prakticky nejlepší spotřební zboží z hlediska poměru cena/výkon/kvalita. Ale tahle powerbanka - zdroj byl opravdu krok vedle. Já s ní nenastartoval prakticky nic, neustále problémy že to ani neumožňovalo nastartovat (právě nějaký ten detekční bazmek na kabelech, který řešil, zda je to připojeno nebo ne). A to že to není 12V/8Ah ale 12V/2Ah se dozvíš, až když to koupíš a rozděláš návod... Jsem rád, že po pár měsicích to úplně kleklo a mohl jsem to v klidu vrátit.

A k tomu startovacímu zdroji/nabíječce v úvodu vlákna. Něco podobného (horní dekl včetně tlačítek stejný, jen jiné barvy) také prodával Lidl. A také úplně na prd. Baterku to nikdy pořádně nenabije, odstavuje to nabíjení strašně brzo a nedá se to přesvědčit, aby to nabíjelo dál, pak si to jen nutí startovací režim. No a na něj zapomeň, že bys něco pořádně nastartoval. Těch 180A startovacího proudu tomu fakt neveřím, ani benzinovou 1,4 s prázdnou baterku to pořádně neroztočilo. O traktoru se slabší, ale pořád funkční baterkou, kdy jsem to použil jen jako asistenta pro start, tak ani nemluvě. Tohle za mě byly vyloženě vyhozené peníze.

Naposledy editováno 05.01.2018 07:34:26

(reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

5.1.2018 v 08:28 | Nahoru | #62
Bludevil> Jo tak ten detekční obvod pro start by mě zajímalo, jak spíná. To má tak malé relé, který má přenést těch 200 špičkovejch A ? Ten by to možná chtělo vyřadit, ale to ztratím záruku. Leda případně nedávat do reklamace i s tím bazmekem s kabelama.

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

5.1.2018 v 20:23 | Nahoru | #63

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 00:39 | Nahoru | #64
Takovej dotaz,
opakovaně jsem v zimních měsících přiživoval starty u plechovky baterkou z motorky(tuším 10A) a nechával jsem ji občas i nějakou dobu připojenou aby se docucala...

Může toto mít vliv na odpálení alternátoru(s největší pravděpodobností opět diodový můstek)?

Jedná se o Mercedes Vaneo 1.7 DCi, origo akumulátor je tuším 70A.

díky

1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 01:01 | Nahoru | #65
PetrL3: no ja si myslim ze to ti moc nepomuze... plne nabity to bude mit tech cca 13,5V = 3,375V na clanek ... ale jestli je to temer plnej clanek LiFe nebo temer prazdnej clanek LiPol z toho nepoznas...
u te motocyklove baterky je uvnitr integrovanej balancer takze tipuju, ze je to lipol, ty co maji uvnitr LiFe tak balancer nemaji, neni potreba... tzn jestli je v te lidlacke balancer, tipuju na lipol....

Mari: ciste teoreticky tam nejaka mala moznost je... dve vybite baterie paralelne spojene = vic proudu + v zimnich mesicich pojede na plny pecky elektrickej ohrev motoru, dost mozna okna, sedacky, svetla .... ale na tohle vsechno by mel byt altik nadimenzovanej s rezervou a ta baterka navic by se do toho mela vejit...

jediny co me napada je vybijeci krivka, ta bude pro lipol a pro life jina... ale chce to nejake vybaveni...

Naposledy editováno 06.01.2018 01:09:54

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 09:06 | Nahoru | #66
Tak sem odstranil lepenku:

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 09:52 | Nahoru | #67
to fakt vypada na life, ani balancer na ty desce na prvni pohled nepoznavam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 14:59 | Nahoru | #68

assassin píše: Mari: ciste teoreticky tam nejaka mala moznost je... dve vybite baterie paralelne spojene = vic proudu + v zimnich mesicich pojede na plny pecky elektrickej ohrev motoru, dost mozna okna, sedacky, svetla .... ale na tohle vsechno by mel byt altik nadimenzovanej s rezervou a ta baterka navic by se do toho mela vejit...



Tu moto-baterii jsem připojil až po otočením klíčku a nažhavení, tedy těsně před startem(mám to vyvedený na propojovací kabely), pospíchal jsem a moc nepřemýšlel... Myslíš, že jsem to mohl odpálit díky tomu? Ono by to naskočilo normálně, ten origo akumulátor na tom neni tak špatně aby nenastartoval, ale když s dieslem jezdíš několikrát za den krátký trasy tak se jeho kapacita relativně rychle snižuje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 17:12 | Nahoru | #69

mari píše: Tu moto-baterii jsem připojil až po otočením klíčku a nažhavení, tedy těsně před startem(mám to vyvedený na propojovací kabely), pospíchal jsem a moc nepřemýšlel... Myslíš, že jsem to mohl odpálit díky tomu? Ono by to naskočilo normálně, ten origo akumulátor na tom neni tak špatně aby nenastartoval, ale když s dieslem jezdíš několikrát za den krátký trasy tak se jeho kapacita relativně rychle snižuje...



jestli si ji postartu odpojil, myslim ze to nebude duvod toho, ze to umrelo.
duvod toho proc odesel altik je podle me to, ze ta automobilova baterka byla uz nic moc (coz evidentne byla, kdyz si ji potreboval posilit) ono to obvykle neni moc dobrej napad jezdit s nacatou baterkou, je moznost ze to vezme neco ssebou...
pokud ta autobaterka byla v poho a jen si ji chtel "setrit" tak proste jen uz mel altik svuj cas... me uz toho v aute umrelo vic, nez jen altik :D

(reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 19:42 | Nahoru | #70
assassin> baterka v létě bez problémů stíhala, v mrazech při krátkých jízdách už to točilo docela líně, nechal jsem jí proměřit a byla na 70% životnosti, což je prý OK, pokud je to tím, tak se šetřit na baterce fakt nemusí vyplatit...

Podle všeho je tedy větší zlo pro altík nechávat připojenej externí zdroj po určitou dobu(v mém případě moto-aku,aby se dobila, cca 1-2km), než jí připojovat pouze na podporu startu s následným odpojením po nastartování, chápu to správně?

Pokud by to nebyl vodou chlazenej altík(novej stojí neskutečnej ranec) a nebylo by to u Vanea, byla by to celkem rutinní oprava, ale pokud někdo někdy dělal něco na Áčku, ví o čem mluvím,neskutečná pakárna ...

Naposledy editováno 06.01.2018 20:35:33

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

6.1.2018 v 20:10 | Nahoru | #71
mari: s jistotou ti nikdo nerekne proc altik umrel, nejaka vada, opotrebeni (vibrace,teplota) ...
jak jsem psal, je to hodne teoreticky, baterka navic = dalsi spotrebic, vetsi zatez. ale altik by mel umet jet na plnej vykon... tzn tohle je hodne pofiderni teorie.

tohle asi neni ten pripad, ale novy altiky jsou docela dost chytry (blue effeciency apod) a kdovi co vse merej - dve baterky paralelne maji urcite mensi vnitrni odpor atd... software muze dojit k nejakemu spatnemu zaveru atd... u moderniho auta neni moc rozumny vymejslet nejaky kutilsky vylepseni... ale tohle je tak nejak obecne, vaneo neni takovej hitech

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

8.1.2018 v 14:00 | Nahoru | #72
jurawood: tak podle vybijeci charakteristiky to i u te levne liion motocyklove baterie vypada na LiFePO4...

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

11.1.2018 v 17:49 | Nahoru | #73
super, takže alespoň nemusím psát na čoi

1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

13.1.2018 v 23:16 | Nahoru | #74
je normální aby baterka po sundání z nabíječka ukazovala 13,7V? Na foto měřena po cca půl hoďce od prvního změření...
edit: autobaterie


Naposledy editováno 14.01.2018 00:24:10

(reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

14.1.2018 v 07:37 | Nahoru | #75
mari> po ukončení nabíjení napětí klesá(rychleji) někam ke 13V a pak pomalu k 12,6V (2,1V/článek). Neměřil jsem teda za jak dlouhý časový úsek, ale pokud ti to spadlo za půl hodiny na 13,4, tak se nejspíš není čeho bát.

1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

14.1.2018 v 13:17 | Nahoru | #76
já spíš poukazoval na hodnotu 13,7V zda ta nabíječka např. nepřebíjí...

(reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

14.1.2018 v 13:34 | Nahoru | #77

mari píše: já spíš poukazoval na hodnotu 13,7V zda ta nabíječka např. nepřebíjí...



Nabijecka nabijí zhruba stejnym napětím jako v aute = okolo 14V

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

14.1.2018 v 16:27 | Nahoru | #78
Neni se ceho bat,chova se mi to uplne stejne

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

14.1.2018 v 18:22 | Nahoru | #79
Do 15,2V při spuštěném motoru a rozsvícenými světly by to mělo být považováno, že je to OK.

Silnější nabíječky nabíjejí i 17V. Záleží na účelu.

Naposledy editováno 14.01.2018 18:24:15

1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

31.1.2018 v 22:51 | Nahoru | #80
co je tohle za retro startovací a dobíjecí box????
Je možný, že by to přes ty kablíky a zásuvku na zapalovač mohlo fungovat jako startovací powerbox???


Záložní zdroj a na nouzové starty a dobytí autobaterie.

(reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

31.1.2018 v 23:00 | Nahoru | #81
mari: Jako startovací box tutově ne, ty kablíky nepřenesou žádný větší proud, Je to nejspíš míněno tak, že tím máš během 1-1,5 hodiny oživit akumulátor tak, že pak dokáže nastartovat. Na okamžitý "jump start" je to nepoužitelné.

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

1.2.2018 v 14:33 | Nahoru | #82
Něco podobného provozuje už dlouho můj tatík.
Dává do zapalovače občas jakousi malou baterku (lipol v serii z diodama) a prodlužuje život startovacímu akumulátoru z 5-ti let na třeba 10 let.
Asi není nic lepšího. Ale já mám v autě jakýsi smart-charge, dobíjení se nastavuje v rozmezí 13 až 15V podle teploty baterie, která se měří nepřímou metodou přes dobou po nastartování * (teplotou vzduchu+IAT)/2 nebo takovým nesmyslem .... raději tam nic cpát nebudu, vůbec Fordovi elektrika nejde. .

1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2018 v 18:28 | Nahoru | #83
Tři stránky postů, ale ani jeden k dotazu-tématu... Takže ULG 12 B3 ano/ne, případně starší ULG 12 A2? Zkušenosti? Zakladatel vlákna pořídil? Díky.

Naposledy editováno 11.03.2018 18:30:16

Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

11.3.2018 v 18:48 | Nahoru | #84
Jelikož, sem chtěl otestovat ebay jumpstarter, tak jsem ten nejmenší a nejlevnější koupil....

https://m.ebay.com/i...?txnId=1669391872006

Vejde se pod sedlo k penezence, na YT stim nastartovali i 2.0 R4 bez baterky....ty 10awg kable 200A po nekolik sekund daji - ale i tak není problém koupit EC5tku a dat jine kabely...

Sem zvedavej az to prijde.

(reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2018 v 08:34 | Nahoru | #85
Venca80> Zkušenosti s ULTIMATESPEED ULG 12 B3 ??? Ano ty mám a rád se podělím

Nabíječku jsem si koupil tak říkajíc pro jistotu na zimu. Možnost nabíjet více druhů baterii a pomocný start mě ke koupi přesvědčila. Ale počáteční nadšení pomalu mizelo... Jako první jsem chtěl před zimou dobít moto-baterku 12V/18Ah, pul roku starou - po 5 minutách nabíječka hlásila 100% ...Motorka škytla tak 5x a konec... po opakovaném připojení se to "nabilo" snad ani ne za minutu. Baterku jsem nakonec nechal 3 hodiny na klascké trafačce a funguje do teď bez problémů... S autobateriema to bylo ještě horší - jak vystoupala hodnota napětí na 14,6V bylo po nabíjení, a to kolikrát ani ne za 10 minut.. Samozřejmě se o nabíjení ani bavit nemůžeme, jelikož se s tím dalo nastartovat tak 1x..Nějaké udržování napětí to vůbec nezná - baterka byla ráno "vycimbaná" stejně jak jsem jí připojil... O velkých mrazech mi na 1,4tdi 2roky stará baterka 60Ah, tak tak točila. Nabíjení v teple trvalo taky cca do 1/2 hodiny, nic se nenabilo a tak jsem mohl ráno startovat leda s pomocným startem - přesně podle návodu - nabít "rychlonabíjením" (5min a vyplo samo) a po přepnutí startovat - za těch 5 vteřin (co se odpočítávají a při kterých se má startovat) jsem měl co dělat abych stihl nažhavit a otočit kličkem...Pro druhý pokus startu se musí čekat 3 minuty.. paráda když se spěchá do práce... Včera jsem potřeboval babičce dobít 45Ah baterii na Samuraju - taktéž neúspěšně - na řadu opět přišla trafo nabiječka... Stejnou nabíječku si koupil i otec a švagr... oba ji už vrátili s tím že je to krám co nemá s nabíječkou nic společného... já jsem nad ní zlomil hůl včera, zabalil do krabice a dnes ji vrátím též - nechápu jak se mohlo něco takového vůbec dostat do výroby... Možná to perfektně nabíjí ostatní druhy baterii - ale "regular" olověné, klasické autobaterie 12V nebo 6V to jen polechtá, zahlásí "nabito" a pak snad dokonce pomalu žere... Nedoporučuji - je to fakt šmejd.... dokonce návod si protiřečí, když tam popisují funkce

Naposledy editováno 12.04.2018 10:25:19
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 25 29.4.2024 v 05:26 Lajda
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist