globalmoto_kveten





Téma: Zkušenosti servis Mari Moto-yamaha Braník -Praha 4
 
28.2.2008 v 10:41
Jaké máte zkušenosti se servisem MariMoto yamaha Braník-Praha 4.
Popř. doporučení jiného servisu na yamahu. Díky za info

Uzavřeno 30.05.2011 v 13:25 uživatelem Aurrora.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti servis Mari Moto-yamaha Braník -Praha 4

30.6.2009 v 13:02 | Nahoru | #31
Lyer>
Dobrý den,
Dne 17.6. Vám byla odeslána odpověď. Pro pravdivost mého tvrzení přikládám kopii odeslané
pošty.
S pozdravem Karel Kasýk
Dobrý den,

Kódy a označení barev jsem vám dopsal k níže uvedeným motocyklům.



J.Vávra



--------------------------------------------------------------------------------

From: jakub.janata@email.cz [mailto:jakub.janata@email.cz]
Sent: Wednesday, June 17, 2009 11:20 AM
To: MARI MOTO s.r.o. - servis
Subject: FZ1 a FZ6



Dobrý den,



Potřebuji zaslat kódy barev – někam jsem to založil a teď to nemůžu najít.



FZ6N Výrobní číslo rámu JYARJ074000028445 – barva červená – kod???-0918 DRMK



FZ1N Výrobní číslo rámu JYARN165000003985 – barva žlutá – kód???-0386 LRYS1



Děkuji za čísla barev



Jakub Janata

Daja spol. s r.o.

Na Poříčí 6/1038

110 00 Praha 1

Tel: 602 262 200

Čistírna oděvů www.daja-sluzby.cz

Catering www.patriot-x.cz





No virus found in this incoming message.
Checked by AVG - www.avg.com
Version: 8.5.339 / Virus Database: 270.12.73/2180 - Release Date: 06/16/09 21:23:00

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti servis Mari Moto-yamaha Braník -Praha 4

30.6.2009 v 15:02 | Nahoru | #32
Nevím co si mám myslet, na jednu stranu "rozhořčení" zákazníci, na druhou celkem solidní odpovědi od zástupce společnosti. Ale zas přemýšlím nad důvodem, proč by někdo jen tak pomlouval servis. Naopak se spíš rád podělím s dobrou zkušeností..

(reakce na) Zkušenosti servis Mari Moto-yamaha Braník -Praha 4

30.6.2009 v 22:38 | Nahoru | #33
kakas> Super díky za maila touto cestou - mail mi fakt nepřišel tak jsem předpokládal, že mě už nechcete ani vidět

díky a přeji hezký den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti servis Mari Moto-yamaha Braník -Praha 4

1.7.2009 v 21:25 | Nahoru | #34

Bludevil>Nevím co si mám myslet, na jednu stranu "rozhořčení" zákazníci, na druhou celkem solidní odpovědi od zástupce společnosti. Ale zas přemýšlím nad důvodem, proč by někdo jen tak pomlouval servis. Naopak se spíš rád podělím s dobrou zkušeností..



no ono to ma uplně jasný vysvětlení,oni totiž spokojení lidé se nezabejvaj tim někam to napsat a někoho pochválit že mu v něčem vyhověl,třeba jako minulej pátek nějakej dobrák na kawě ve strašném stavu kterej ji k nám přitlačil, že to nejede a že, to má ještě daleko a tak,napakovanej že přez to ani neviděl,ale na nářadí mu už asi místo nezbylo a tak sebou němel vubec nic,začal tim že by chtěl půjčit svíčák,tak jsme mu ho půjčili, no a potom jestli nemáme třeba nějakou starší svíčku že ta jeho nehází,no tak mu kolega půl hodiny hledal v bedně kam se házej starý svíčky zrovna tu jeho,no a potom zase najednou už byla mrtvá baterka jak s tim pořád zkoušel točit,tak tam s tim začal běhat kolem servisu až uchcal další svíčku,no a tak se mu hledala další a jestli taky náhodou nemáme nějakej startovací zdroj,no tak jsme mu půjčili i ten,takže asi tak po 3 hodinách motorka naskočila a tvářila se že asi bude ještě chvíli žít, no a jak myslíš se zachoval majitel, ten nám tam hodil nářadí řekl naschle a zmizel,a ani trochu ho nenapadlo alespoň poděkovat a natož se třeba zeptat jesli není něco dlužen a nebo tak něco, samozřejmě že by po něm nikdo nic nechtěl za starý svíčky a nějakej ten čas co zdržoval, všichni co tam děláme jezdíme na motorce a víme jakej je problém když to někde zdechne a proto rádi pomůžem a jsme rádi když potom pomůže někdo nám, ale mě osobně když někdo pomůže je samožřejmí mu poděkovat a nechat i nějaký všimný za zdržování,ale takovjehle kterýmu pomůžem ten sem nenapíše, místo toho sem napíše člově jako například pan Janata kterej napíše jen půlku věcí které požadoval původně udělat a když je mu vysvětleno, že u nás neni pro něj vhodný tohle řešit, tak hned začně šířit pomluvy že se jeho motorky bojíme,kdyby radši po pravdě rovnou napsal jak to od začátku bylo

Naposledy editováno 03.07.2009 08:45:38

(reakce na) Zkušenosti servis Mari Moto-yamaha Braník -Praha 4

13.7.2009 v 13:32 | Nahoru | #35
shimi> To co jsem napsal je pravda - máš-li jiný názor (verzi mé poptávky opravy) tak ji tady napiš a nemlž . Já se nemám za co skrývat (je tu mé jméno a historie narozdíl od tebe) a nemám ani důvod vás pomlouvat - napsal jsem jen, že jste odmítli opravu motorky. Na to ostatně máte právo - jste smluvní firma za smluvní ceny a motorka není v záruce.
Ostatně jako servis v Ústí nad Orlicí, kde jsem nakonec nechal udělat servis jako předešlé a motorka jezdí jako nová. Fakturu můžu ofotit, aby jste věděli co jsem chtěl opravit v servisu u Marimota a dotyčný technik co semnou mluvil mě odmítl. A to vůbec nemluvím o jeho spekulaci, že si s tím nevím rady, když jsem tam předtím kupoval víčko chaldiče, termostat a kolínka ke karburátoru. Jak to mohl dotyčný spojit s pravidelnou kontrolou moto a seřízením nechápu.
Jen mě překvapují lidé co tu mají založený inkognito profil a snaží se pomlouvat bez argumentů. Když už chceš argumentovat tak napiš svoje jméno a měj nějakou historii a neschováve se
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist