globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KL250A
Cau motorkari, potreboval by som radu, zohnal som starucku kawu kl250A okolo r.82. Nebol tam karbec, ten som zohnal k tomu, ale bez podtlakovej membrany a kolena, to som kupil a nahodil (membranku som nalepil na supatko,bola to opravna sada), kawa uz fachci, ale nejde do vykonu do vyssich otaciek...viem ze pricin moze byt vela, ale rad by som keby ktosi poradil postup od najlahsej veci, aby som vyradil zavadu, pred tym nez rozoberem a spravim GO motora, mam podozrenie na netesnosti (valec,hlava),siecka je ochciata a cierna... na karb.je jediny srob na volnobezne otacky...najviac by mi pomohol servisny manual, neda sa kdesi stiahnut? ved je to stara masina,ale nic som nenasiel, za rady dakujem

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KL250A

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2017 v 20:16 | Nahoru | #1
Podle mě je něco s tou membránou. Znovu zkontroluj a nafotit ať můžu posoudit. Mi se jednou povedlo při skládání tu membránu skřípnout a chovalo se to tak jak popisuješ.

(reakce na) Kawasaki KL250A

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2017 v 21:07 | Nahoru | #2
Lifer> Problém je v tom,že se to navzájem vylučuje.Špatně fungující membrána by směs ochudila.Ale problém s výkonem by tam byl...

Mokrá a černá svíčka hovoří jasně.Buď to masivně žere olej nebo benzín.Zkus zkontrolovat hladinu v plovákové komoře a taky velikost trysek. a jehlu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh, střílí do sání i ... Kawasaki KLX 250, Kawasaki KL 250 LUKER.S 17 13.11.2011 v 20:11 LUKER.S


TOPlist