bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati vhodná pre začiatočníka?
20.10.2017 v 16:31
Je nejaká Ducati vhodná pre začiatočníka? Ďakukem za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati vhodná pre začiatočníka?

22.10.2017 v 20:00 | Nahoru | #1
Palomoto>

Hyperstrada má mapy a na nejslapší můžeš motat plynem jak chceš a stejně se nic neděje. Navíc do cca 4.000ot. je hodňoučká a když ji teda nebudeš točit, tak na ní můžeš jezdit bez hnědých proužků a dále tě hlédají senzory a blbiny. Scrambler je proti tomu do 4.000ot dost vostrý nářadí a navíc bez map a dalších pomůcek který tě hlídaj při blbým přidání plynu Pokud si koupíš jakoukoli, tak se na tom dá úplně normálně jezdit, pravda je že i na 10let starým japonci je to jednoduší, ale taky méně zábavný



Vysvetlete mi nekdo prosim jak se posuzuje zda je to ci ono “ostre”, “divoke” “hodne” atd.

Napr ja jezdim M1100S s ladenyma koncovkama, KN vzduch filtr, a jinou ridici jednotkou. Do 3-4 tis ot je ta motorka ucukana a hnusna. Pak ale tahne jak prase az po omezovac. Na kazde malicke otoceni plynem okamzite (a tim myslim fakt okamzite, zadna prodleva) reaguje kopancem vpred nebo hodne velkym brzdnym ucinkem motoru. Pri plne akceleraci je rychlost 200kmh+ dosazene nez bys rekl svec. Kdyz na ni presedl kamarad z hornetu 600, tak skoro nebyl schopen projet zatacku, protoze mel celkem dost problem najit neutralni plyn.
No a abych se dostal k tomu, proc to pisu. Kdyz nekde reknes ze mas M1100, tak ti reknou, ze je to vydechly vzduchac, ale jinde zase narazis na nazor ze Scrambler je “dost vostry naradi”.

Tak jak to tedy je? Dle ceho a jak kdo srovnava?

Mimochodem scramblera jsem jel a je to (dle meho nazoru) uplne lina, nebrzdici lemra, ktera vubec nejede. Navic odezva od predniho kola je uplne o nicem (ale to taly mozna bude zalezet na variante, je jich vice)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati vhodná pre začiatočníka?

23.10.2017 v 14:06 | Nahoru | #2

zelva0007 píše: Palomoto>

Vysvetlete mi nekdo prosim jak se posuzuje zda je to ci ono “ostre”, “divoke” “hodne” atd.

Napr ja jezdim M1100S s ladenyma koncovkama, KN vzduch filtr, a jinou ridici jednotkou. Do 3-4 tis ot je ta motorka ucukana a hnusna. Pak ale tahne jak prase az po omezovac. Na kazde malicke otoceni plynem okamzite (a tim myslim fakt okamzite, zadna prodleva) reaguje kopancem vpred nebo hodne velkym brzdnym ucinkem motoru. Pri plne akceleraci je rychlost 200kmh+ dosazene nez bys rekl svec. Kdyz na ni presedl kamarad z hornetu 600, tak skoro nebyl schopen projet zatacku, protoze mel celkem dost problem najit neutralni plyn.
No a abych se dostal k tomu, proc to pisu. Kdyz nekde reknes ze mas M1100, tak ti reknou, ze je to vydechly vzduchac, ale jinde zase narazis na nazor ze Scrambler je “dost vostry naradi”.

Tak jak to tedy je? Dle ceho a jak kdo srovnava?

Mimochodem scramblera jsem jel a je to (dle meho nazoru) uplne lina, nebrzdici lemra, ktera vubec nejede. Navic odezva od predniho kola je uplne o nicem (ale to taly mozna bude zalezet na variante, je jich vice)


Teda pane Vy jste ale ďábel... stíháte při té kládě ještě zdravit motorkáře co zdraví Vás?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jak vypnout vyhřívání gripů Ducati Hyperstrada 800 Venda_Triumph 6 3.5.2020 v 21:00 Finotus
Ducati Hyperstrada 821 - vhodná pro... Ducati Hyperstrada 800 wario 0 6.11.2018 v 07:58 wario


TOPlist