jak může k takový zlomenině dojít, vysvětlil mi to kámoš, když při výrobě po svaření schladěj železo vodou, často v místě sváru praskne. Takže jsem koupil plocháč, vyvrtal, zavařil, nechal shladnout a nastříkal. Dávám to sem jen pro to, aby ti kteří se s tím nesetkali věděli, že se spěchat někdy nevyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spěchej pomalu!
V9king píše: To co je na foto je nějaká sloučenina hliníku ne?
To co píšeš je sice pravda, ale platí to pro některé třídy ocelí (ne všechny, prakticky záleží na množství uhlíku).
Na hlíně pokud chceš, aby Ti ten svár co nejvíc držel tak ho nesmíš vybrušovat a pokud možno vařit stejným materialem...
to je tak, když k tématu nemáš co říct, ale máš nutkání něco napsat ...uffff... fakt by sis měl dát několik facek
PADÁK - HLINÍK ...plesk
to co je na obrázku označit za hliník .... plesk
...a jednu preventivně
t_freedom píše: to je tak, když k tématu nemáš co říct, ale máš nutkání něco napsat ...uffff... fakt by sis měl dát několik facek
PADÁK - HLINÍK ...plesk
to co je na obrázku označit za hliník .... plesk
...a jednu preventivně
sice nechápu tvou potřebu na mě reagovat, ale to je tvůj problém:)
Ano ptal jsem jsem se zakladatele na materiál.
Ano viděl jsem pádáky kde i upevnění bylo z duralu, ono je to i docela vhodný, protože padák musí mít pouze omezenou pevnost,
aby při případném pádu nedošlo k poškození rámu nebo bloku motoru.
Super pevný padák který při pádu ohne rám nebo ulomí držák motoru je horší než lepší.
Z fotky poznáš materiál asi líp než já a nebo mam lepší monitor a vidím víc než ty)
K tomu že nemám co napsat tak jsem napsal že má sice pravdu v tom, že zchlazením se může snížit pevnost sváru,
ale neplatí to pro všechny oceli a například spoustu nerezí můžeš chladit jak je libo a na pevnost sváru to nemá vliv.
K tomu fackování tak to alespoň pobavilo, když už nemáš co k tématu, ale trošku to o tobě vypovídá asi víc než by jsi chtěl:)
Naposledy editováno 17.10.2017 01:14:02