bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.12.2017 v 12:54 | Nahoru | #1
lopata75> ahoj,akorát nechápu pořád ,co je k tomu vede a kdo jim to poradil a s jakými argumenty,že tam daávají tu10w40!!!(honda servisy v čr) asi jsem buď nechápavý a nebo mi něco uniklo?
Pochopím pokud bude potřeba dolít někde na cestě , nebo při té havárii někde v tramtárii.. pak má člověk jiné priority a důležité je dostat sebe a motorku zpět dom.pak tam
naliješ třeba cokoli.
Ale vědomě tam dávat něco, co tam evidentně zatím nepatří..!!??(až bude mít naj. 200000 tak třeba) ... a navíc výrobce vůbec nepřipouští v návodu jinou variantu..

Zajímalo by mne, jestli má někdo problémy s motorem a se střílením, kdo jezdí na originál olej(10w30).??
POkud ano!, tak bude asi opravdu problém někde jinde...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.12.2017 v 23:55 | Nahoru | #2

Jouda21 píše: ahoj,akorát nechápu pořád ,co je k tomu vede a kdo jim to poradil a s jakými argumenty,že tam daávají tu10w40!!!(honda servisy v čr) asi jsem buď nechápavý a nebo mi něco uniklo?...


Uniklo ti to, že 10W-40 je asi nejpoužívanější olej. Takže v servisu ho mají sud za pár kaček litr s obrovskou marží a kvůli pár CRF nebudou načínat malou flašku, na které takový vejvar není.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist