globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 12:27 | Nahoru | #1
vilemx> ten olej je normálně dostupnej všude na světě a dolévat ho netřeba, interval je taky poměrně dlouhej apokud na něj najedeš po rusku najednou 15 tak se mu taky nic nestane, pri normální cestovní rychlosti tak nedegraduje, Vzduch nevim jakej máš na mysli(ja myslel , že je jen jeden), a benzín to papá 91 a vyšší to právě abys mohl i do nehostinných oblastí..

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 12:32 | Nahoru | #2
Jouda21> a pokud dolejes trochu jiného třeba hustšího tak se taky asi nic nestane-

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 14:14 | Nahoru | #3

Jouda21 píše: vilemx> ten olej je normálně dostupnej všude na světě a dolévat ho netřeba, ......., a benzín to papá 91 a vyšší to právě abys mohl i do nehostinných oblastí..


Hmm, 10W-30 MA mají fakt všude? To jako třeba v Albánii, Maroku nebo na Ukrajině normálně přijedu k větší benzínce a bez problémů koupím?
Věřím, že nová motorka olej nevezme. Ale pochybuji, že až bude mít 100.000 km (což u motorky pro cestování bude za chvíli), tak nebude nutné po pár tisících dolévat. Stejně tak v případě nějaké lapálie, kdy olej vyteče buďto při převrácení nebo poškozením karteru či olej. vedení. A taht s sebou celý výlet pixlu oleje jen proto, aby bylo na případné dolévání, tak větší opruz jsem neviděl.
K těm 91 oktanům - dle mého názoru je jakákoliv oblast pro motorku nehostinná, když tam mají na stojanu napsáno Premium quality u toho číslovku 86.

Naposledy editováno 20.12.2017 14:19:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist