globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 11:10 | Nahoru | #1
vilemx> no kosmická technologie to není,
Výrobce oleje asi taky není důležitej, podle mne pro motor je důležitá ta viskozita a pro převodovku nějaká přísada, která mi je neznámá.Nepřál bych ti slyšet, co to bylo za zvuk(vylágrovaná převodovka). Hnus, dodneška mne to straší..
Jinak motul dělá taky 10w30 jak v řadě 5100 tak 7100 aba maj oproti elfu trochu vyšší rozsah viskozity ale jsou už v nový normě MA2..Nevím , nezkoušel jsem,...
Pak jsem našel ještě cepsa a repsol v 10w30 aba jsou (španělsko).
Jinak ta motorka na ten 10w40 fakt nejela... jsem zvyklej ji točit až k omezovači(pokud si chci zablbnout) prostě nechtěla do otáček!! víc ale jezdím cestovním tempem a to pružný zrychlení(byl taky sakra rozdíl). Kdo je zvyklej jezdit kochačku tak to nepozná...
Pokud moje zkušenost někomu pomůže, budu jedině rád..

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 11:12 | Nahoru | #2
Jouda21> Pro mne je důležitej zvuk motoru a ten je ted stejnej jako byl na začátku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 11:20 | Nahoru | #3

Jouda21 píše: ...Výrobce oleje asi taky není důležitej, podle mne pro motor je důležitá ta viskozita a pro převodovku nějaká přísada, která mi je neznámá.Nepřál bych ti slyšet, co to bylo za zvuk(vylágrovaná převodovka). Hnus, dodneška mne to straší..


Pokud by tomu opravdu tak bylo, že to chce jen a pouze 10W-30 a MA, tak to by byl další přešlap při konstrukci a výrobě téhle motorky... Už vidím, jak někde v Tramtárii človek čeká, až mu DHL shodí padákem flašku na dolití. Renomé značky a očekávání v japonskou slušnost mi říká, že motorka presentovaná jako cestovatel i do nehostinných míst by měla přechroustat horší vzduch, benzín i olej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist