1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Možná i ten problém s řazením může souviset s tím olejem!!! s jeho hustotou.Proto jim tam skáče ten neutrál..nebo třeba ne.
Koukni do manuálu ke svý crf(nevím jakou máš) ale jestli tam je jenom 10w30 tak tam nedávej 40 a natož 50.. on totiž jedinej kdo může tratit pri případnejch záručních opravách je výrobce.a proto doporučuje striktně co má otestováno!!.prohledal jsem všechny světový fora o hondách a opravdu používaj jeden typ 10w30 jaso MA.
a MA2 tam skoro neni ,je to cca od roku 2010. co to dávaj asi do všech vodníků..
To střílení do sání přisuzuji asi!!!!! malé vůli na sacích ventilech, která je daná z výroby, protože tam jsou hrníčky s podložkama, a je možné , že tlustý film z hustého oleje nadzvedává sací ventily, ale to je jen a jen moje teorie, nic víc. možná kdyby byla větší vůle tak by to zkouslo i tento olej.(hustší).
Ještě k tomu chcípání po startu, stane se to tak 2krát za rok a mám zato, že to dělá při přechodu z různych oktanových čísel benzínu z 95 na shell racing102 tak.
pokud jezdím třeba 4 nádrže 95ku tak to nedělá.
Jinak s tim olejem to zkus a pak dej vědět, pokud máštedy tento problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |