bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 19:44 | Nahoru | #1
Čaute, prispejem aj ja svojou troškou. Mám najazdené 16 500km. Tiež mi zhasínala za studena a vyskakovala do neutrálu na 4 a 5. Moto som reklamoval. S prekvapením zistili, že som mal odlomenú fajku na závite od kábla na dvoch vnútorných sviečkach. Vyjadrenie servisu, "bude na to pravdepodobne zvolávačka". Vyskakovanie rýchlostí vyriešili tak, že mi vymenili riadiacu vidličku
s vyjadrením, že aj ked nemuseli urobili to k spokojnosti zákazníka, a na Afrike je iné radenie rýchlostí. Radičku treba viacej dotláčať, lebo radiaca vidlička
najprv preradí a potom je tam zámok, ktorým sa rýchlosť uzamkne. Tolko k ich vyjadreniu. S vybavením som bol max. spokojný a moto zatial šlape, ale stihol som nabehat iba 500km.

Naposledy editováno 05.12.2017 09:21:45

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 23:10 | Nahoru | #2
RomanCRF> Nevěř na zámky. Řadící bubínek je zcela běžné konstrukce. Pří zdvihu řadící páky se nejprve opře západka o řadící bubínek, dále točíš bubínkem, kde jedna drážka posunuje vidličku, která vysune původní rychlost, dalším pootočením se zasouvá vidlička s další rychlostí. Pokud se neopřeš o doraz, je zasunutí nedostatečné a buď si podbroušení ozubců kol kvalt "dotáhne", nebo ho vyhodí. Moderní převodovky mají menší podbrusy a velké mezery mezi ozubci. To umožňuje lehčí řazení a při vyšších rozdílech otáček řazených kol, ale při "ledabylém" řazení dochází k velkému "okopávání" ozubců. Osobně u těžkých endur a obzvláště na silnici zásadně mačkám spojku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist