globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.4.2020 v 22:02 | Nahoru | #1
Dal jsem zesílené před cestou do Maroka. To bylo při 4500km na budíku. Ve 12000km jsem měnil gumy ale duše zůstaly. Teď mám 18000km, pořád tam jsou a drží.

Naposledy editováno 25.04.2020 22:03:08

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.5.2020 v 08:59 | Nahoru | #2

Hanz.D. píše: Dal jsem zesílené před cestou do Maroka. To bylo při 4500km na budíku. Ve 12000km jsem měnil gumy ale duše zůstaly. Teď mám 18000km, pořád tam jsou a drží.


Tak já jen, že v návodu je psané s novou gumou i novou duši. Na babetě pojedu klidně 3x lepené a patnáct let staré. Na XT na polňačky a silnice do 100km/h tam nechám zesílenou třeba 5 let a starou strčím do výbavy jako náhradní. Ale na 250kg obru, který jezdí 150km/h a víc, tam bych asi svůj život staré duši nesvěřil. A když bych si výměnu gum nedělal sám, asi bych si vybíral i montážníka, aby to nedělal nějaký nešikovný učeň na brigádě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist