globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 16:37 | Nahoru | #841
Hanz.D.> Jenže Ninja nebo CBR tam ty plasty má primárně kvůli učesání aerodynamiky, potom vzhledu. Pokud se nová AT vezme optikou cestovní motorky, tak i tady proč ne.
Když to chce člověk používat jako enduro, tak nastává problém. Jasně, zřejmě dostanu kartáč podpořený fůrou odkazů na YT, kde s AT lidé dělají psí kusy a drží to. Ano, ale jak dlouho. A když se s tím práskne víc, že se rozhodí lešení, nastává problém tohle puzzle slícovat, o ceně jednolivých plastíků, krytek a příchytek nemluvě. Kdo kdy lícoval TA nebo Varana, tak ví své. V tomhle je prostě řešení plné kapotáže stylem dva boční plasty + maska + plexi nepřekonatelné.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 16:41 | Nahoru | #842
Já to rozhořčení chápu.Endura dřív mívala zásadně plechový plasty i airboxy

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 18:37 | Nahoru | #843
Pán ve videu je nějakej divnej. Řeší 3.14čoviny a aby si zkontroloval vůli ventilů, to už si nevzpomněl. Ve videu říkal že má najeto 23000km a že se těší na další rozborku až jednou bude kontrolovat vůle. Pokud se nepletu, vůle ventilů se kontroluje každých 24000km.
Všechno z plechu bylo naposledy na kývačce. :D

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 20:11 | Nahoru | #844
vilemx> Cháputě, vím jak to myslíš a docela s tebou souhlasím. Taky bych si na takový poloterénní cestování dovedl představit něco jednoduššího. Jenže to bych si dneska koupil jen já, ty a možná pět dalších lidí... To už nedělá žádná fabrika. Tohle si člověk musí postavit doma sám, na základě něčeho jako je třeba zdrovna AT.

PS: u ninjy bylo lešení z tenké kulatinky. s tou když jsem vždycky prásknul o zem, už nikdy nic nesedělo. Musel jsem vždycky sehnat nebouchnutý a pak k tomu dopasovat ty mraky plastů okolo.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 20:43 | Nahoru | #845

vilemx píše: Hanz.D.> Jenže Ninja nebo CBR tam ty plasty má primárně kvůli učesání aerodynamiky, potom vzhledu. Pokud se nová AT vezme optikou cestovní motorky, tak i tady proč ne.
Když to chce člověk používat jako enduro, tak nastává problém. Jasně, zřejmě dostanu kartáč podpořený fůrou odkazů na YT, kde s AT lidé dělají psí kusy a drží to. Ano, ale jak dlouho. A když se s tím práskne víc, že se rozhodí lešení, nastává problém tohle puzzle slícovat, o ceně jednolivých plastíků, krytek a příchytek nemluvě. Kdo kdy lícoval TA nebo Varana, tak ví své. V tomhle je prostě řešení plné kapotáže stylem dva boční plasty + maska + plexi nepřekonatelné.

spíš je hrozna cena těch plastu radši nepadat

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 20:50 | Nahoru | #846
Nebo přední světlo za 55 tis

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 21:21 | Nahoru | #847

foxdive píše: Nebo přední světlo za 55 tis


Světlomet za 55 tisíc a ještě svítí úplně nah......

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2020 v 21:55 | Nahoru | #848
Jo to vím, ale psat sem to nechtěl no
S těma cenama se fakt ti Japonci posrali

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.1.2020 v 08:22 | Nahoru | #849
Kamarádův známej co dělá v ofic servisu Hondy říkal, že z hecu počítali, kolik by stála Afrika poskládaná z náhradních dílů podle oficiálního ceníku. Bylo to docela dost přes milion kaček..

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.1.2020 v 10:42 | Nahoru | #850
ynzha> To přitlač, třeba rám stojí 160 000kč.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.1.2020 v 10:46 | Nahoru | #851
Náhradní díly jsou za hrozný nesmysl. Na to že to má bylo motorka do terénu, kde se předpokládá, že to ses tam položíš, tak to aby člověk měl druhou práci

Naposledy editováno 09.01.2020 10:46:28

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.1.2020 v 21:56 | Nahoru | #852
Čauvec, rád bych na Afričanku zakoupil padáky - horní a spodní díl. Docela se mi zamlouvají od německý firmy Ibex. Máte s tím někdo zkušenost? Jak to pasuje a popřípadě jestli jste s tím někdo fláknul tak jak to chrání? Díkes

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

16.1.2020 v 07:43 | Nahoru | #853
Drak-09> Ja môžem odporučiť klasické čierne Givi padáky. Sú robusné, vyzerajú fajn a sú cenovo priateľné, poskytujú fajn ochranu. V kombinácií s dobrým spodným krytom motora (Ja Touratech Rally) sú top. Ich výhoda je, že sú montované priamo na rám,pri výfuku a pri stupačkách. Na hlavné nosné časti. Pevnosťou sú tiež vynikajúce, keď mi motorka spadla len sa oškreli. Horný a spodný rám je spojený priečkou, ktorá dodáva tuhosť celému ochrannému rámu.


Naposledy editováno 16.01.2020 07:46:08

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2020 v 09:48 | Nahoru | #854
Drak-09> Cau, ja budu na ATAS 2019 obejdnavat padaky od Outbacku, sezenes i u nas. Zatim jsem nevidel lepsi, cena vyssi, ale vis do ceho jdes, maji i videa kde motorky hazi na zem

https://www.motorkar...-z-kanady-37788.html

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2020 v 20:33 | Nahoru | #855
Motorteky jsou kvalitní a robustní. Pro off ježdění neznám lepší (i když jsou težký). Pokud jezdíš hlavně silnici, volil bych něco míň "lešenářskýho"

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 09:26 | Nahoru | #856
Zdravim vsechny, mam chut koupit afriku crf1000 dct rv 2016 najeto okolo 50 tis. km, mam se neceho obavat ? kolik je schopna vubec najet a co dct ? bude ok ? diky

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 10:02 | Nahoru | #857
Obecně vzato po všech mých předchozích motorkách si myslím, že Africa Twin není vůbec špatná motorka na účely, ke kterým byla sestrojená a z toho je třeba vycházet. Není to tudíž žádná lehká holka do těžkého terénu nebo motokrosovou trať ani silniční okruhová pila, ale dost pohodlná motka na cestování i ve dvou, která v pohodě snese i nějakou tu šotolinovou cestu při dobrodružných výpravách. Na DCT dostaneš určitě absolutně rozdílné názory od těch vychvalujících až do nebes po ty zatracující, že by jim taková věc nesměla do baráku. Pravda je ale někde uprostřed. Kdo je aspoň trochu objektivní, tak neřekne, že DCT na motorce je nesmysl. Objektivní opravdu motorkář ti napíše, že někomu to vyhovuje a jinému ne. Proto se také motorka vyrábí a prodává v obou variantách a každý má možnost si zvolit podle toho, co jeho stylu vyhovuje, aniž by zatracoval jednu nebo druhou variantu. Já sám se před koupí hodně dlouho rozmýšlel, abych si nakonec za DCT připlatil (je to moje první motorka s automatem) a po 15 tisících kilometrech zatím vůbec nelituju, i když jsem si ji pořizoval s velkými otazníky a až potom, co jsem si jízdu s automatem vyzkoušel. Řada 2016 měla u někoho problémy s reznutím drátěného výpletu v kolech a s pravým ovladačem na řídítkách (špatné startování), o jiných problémech, které by se daly zobecnit, nevím. Někteří (napříč rokem výroby) si stěžují na občasné třílení do airboxu na sání nebo chcípnutí, mě to ale s DCT zatím nepotkalo. Děje se to většinou majitelům bez automatu, kteří si vrkají plynem - zkoušel jsem to na volnoběh také u své pro zkoušku nasimulovat a v jednom případě se mi to podařilo.
Závěrem nelze než dodat, aby sis DCT i Africu vyzkokušel a pokud ti bude vyhovovat, nebál bych se toho. Ono je to všechno (nebo by podle mě mělo být) hlavně o ježdění - tak vyzkoušej a pak si užívej ježdění a kecy kolem neřeš

Naposledy editováno 21.01.2020 10:06:09

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 10:04 | Nahoru | #858
MirSe> urcite diky za info, slo mi hlavne o to, jestli 50 tis. afrika s dct jeste neco vydrzi naject, ohledne dct jsem taky spokojeny, mel jsem to dva roky v nc750x a nic jinyho uz nechci

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 10:08 | Nahoru | #859
Na DCT jsem se ptal technika v Hondě v ČB a tvrdil mi, že s tou převodovkou ještě žádný problém za léta prodeje neřešili, tak mu věřím. Někde na YT je možné dohledat borce, co s tím najel bez problému 200 tis. km, tak si myslím, že 50 tisíc je tak akorát zajetá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 10:10 | Nahoru | #860
MirSe> tak jdu pro ni

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 10:42 | Nahoru | #861
Držím palce

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 19:35 | Nahoru | #862
jardaujezd> Najdi si na instagramu 1000ps-strassentraining Tenhle důchodce natočil na dctčku přes 250tkm bez závady. A hrne to dál...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 19:44 | Nahoru | #863
Jinak z vlastní zkušenosti je dct (nejen) na afře výborná věc. Hlavně na dlouhý cesty. Do těžkýho terénu už ne, ale to není ani afrika. Když budeš v dct měnit včas olej dle předepsané normy, bude sloužit věčnost.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.1.2020 v 20:58 | Nahoru | #864
Kilometrů bych se nebál. Spíš bych měl strach ze stočeniny nebo z bouračky.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.1.2020 v 12:16 | Nahoru | #865
Tady máš dlouhodobý test na 200 000km. Až budu mít čas, musím se na to také podívat.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.2.2020 v 13:01 | Nahoru | #866
dave-lister> konečně by mohl někdo začít testovat i ty manuální převodovky

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.2.2020 v 13:08 | Nahoru | #867
Před měsicem velký servis v 48000 km ( u mne v 51 000 ) ventily, filtry, svíčky - ( olej a olejový filtr už ve 48000 km ) - vše bez jakéhokoli problému., mašina šlape jak hodinky .
Kdyby někoho zajímala cena tak cca komplet za 9 100,- - nejdražší položka jsou 4 iridiové svíčky 1000 / ks a práce cca 3800,-

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.2.2020 v 16:49 | Nahoru | #868
To ti nějak nesedí ne?kde máš olej, filtr, vzduchový filtr atp to vše bylo jako za 1300?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.2.2020 v 07:52 | Nahoru | #869
foxdive>

Olej + olejový fltr jsem si měnil sám už ve 48000 km .. , na to není třeba servis ..

Naposledy editováno 21.02.2020 07:53:55

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.2.2020 v 11:57 | Nahoru | #870
To není, ale poněkud to zkresluje cenu za tebou uvedený "velký servis" ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist