1 reakcí na tento příspěvek Karbec-chudá směs??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec-chudá směs??
1 reakcí na tento příspěvek Karbec-chudá směs??
Makakumba> Tomu vyndávání bych se chtěl vyhnout, mám tam plombu kvůli škrcení ;) Na trysky mrknu a podtlaky jsou taky dobrý nápad :D
Koudy01> Koupil. Při koupi sem to nechával pořádně zahřát na místě. Počet sezon asi ne, ale měsíc z5 sem nechával škrtit a chlapík v servise se na to koukal, říkal že sou čištěné, že jsou v pohodě. Tak sem mu věřil :D
1 reakcí na tento příspěvek Karbec-chudá směs??
Nastavení volnoběhu se má dělat né podle otáček povolení šroubku bohatosti směsi (to je "základní nastavení" při kterém motor sice vrčí, ale nemusí jít dobře), ale podle složení směsi...potom, až je to udělané, je dobré poznačit si, v jaké poloze jednotlivé šrouby u karburátorů jsou.
Můžou se dost lišit.
Téměř s jistotou se tedy dá říct, že jsou-li šrouby bohatosti směsi povoleny u všech karbeců stejně, není obvykle seřízení optimální...
Taky mám vyzkoušené (s dobrými výsledky) použití kouzelné vodičky - přísady do paliva - na vyčištění karbeců a všeho, co dojde do styku s palivem.
Můžeš blíže specifikovat kouzelnou vodičku? Leju akurát 98oktan a benzínový VIF, nebo 100oktan...
Poslední karbec co sem ladil byl na 105 a to s uzkou lambdou. :D Tam se to ladí dobře... Tady asi nezbyde nic jiného než koukat na barvičky svíček :)
Motor sice nemá dvojnásobný výkon, ale na jeho práci je to znát, už to nedělá nahodilé brikule, jak se stěhoval bordýlek v karbecech.
Barvičku svíček určuje zejména složení směsi hlavního okruhu...a navíc to závisí na více vlivech...
Když chceš štelovat karburátory, je potřeba napřed seštelovat ventily (přesně podle návodu, páč seřizování třeba když je píst v HÚ a pálí, nemusí byt to pravé ořechové, na kole vačky proto bývají rysky).
Tím si rozhodíš podtlaky, takže je potřeba udělat i je.
Pak teprvá se možeš hrát s volnoběhem.
Já sem eště do čtyřkarburátorového čtyřválce nevrtal, ale na polovičním motoru (2 válce a dva karbece) lze bez problémů nastavit volnoběh napřed na jednom a pak na druhém karburátoru.
Vždycky to dělám aspoň dvakrát, abych vyloučil vliv neseřízeného druhého karbecu, ale téměř nikdy není potřeba žádné následné korekce.
Šak si to možeš zkusit sám, nic na tem není a pokazit teho moc nemožeš...
Poznačil bych si polohu nejakého šroubku bohatost směsi (počet otáček povolení) a fixem si poznačil polohu drážky. No a předpokládajíce, že směs je chudá , bych ten šroub začal povolovat (obohacovat směs). Mělo by za chvílu dojít ke znatelnému zvýšení otáček - tady bych s ním začal točit naopak, až dojde ke zřetelně nepravidelnému chodu motoru.
V tomto okamžiku bych šroubek o asi 90 až 180 stupňů povolil.
A je to .
Takže ventily, podtlaky, volnoběh...
Když si netrůfáš udělat podtlaky, udělej aspoň ventily a volnoběh.
Pokud pak motor pojede pěkně pravidelně, startuje a po ubrání plynu jeho otáčky hned klesnou, dá se předpokládat, že podtlaky sů v cajku...
2 reakcí na tento příspěvek Karbec-chudá směs??
Taky vlastním Bandita 600 a dělá mi to úplně stejný jen ty otáčky při sytiči vyletí jen k 4,5-5tis/min. Jinak vše jako u -Zaja-, jaké je prosím tedy "resume" celý věci? Servis a nechat si seřídit podtlaky? Díky za odpo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 74 | 11.5.2024 v 02:20 SuperSic58 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |